هرج و مرج نقدینگی نیجریه در حال رسیدن به نقطه جوش است و نیاز به بیت کوین را نشان می دهد

[ad_1] از آنجایی که نیجریه‌ها به ناتوانی در برداشت پول نقد اعتراض می‌کنند، باید مشخص باشد که این کشور به یک جایگزین بیت‌کوین نیاز دارد. این یک سرمقاله نظری توسط ری یوسف، بنیانگذار و مدیر عامل Paxful و بنیانگذار بنیاد ساخته شده با بیت کوین است. بحران نقدینگی در نیجریه در حال رسیدن به نقطه

کد خبر : 323259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
هرج و مرج نقدینگی نیجریه در حال رسیدن به نقطه جوش است و نیاز به بیت کوین را نشان می دهد

[ad_1]

از آنجایی که نیجریه‌ها به ناتوانی در برداشت پول نقد اعتراض می‌کنند، باید مشخص باشد که این کشور به یک جایگزین بیت‌کوین نیاز دارد.

این یک سرمقاله نظری توسط ری یوسف، بنیانگذار و مدیر عامل Paxful و بنیانگذار بنیاد ساخته شده با بیت کوین است.

بحران نقدینگی در نیجریه در حال رسیدن به نقطه جوش است زیرا 54 درصد ارز این کشور از گردش خارج شده است. اوایل این ماه، در مورد ضرب‌الاجل تحویل اسکناس‌های قدیمی نایرا (₦)، کمیاب بودن طراحی مجدد جدید و زمان‌هایی که مردم برای دستیابی به ارز جدید باید طی کنند، نوشتم.

اما از آن زمان تا کنون خیلی چیزها تغییر کرده است

خطوط به اعتراض تبدیل شده و مردم در نقطه شکست خود قرار دارند. این هرج و مرج ناشی از سردرگمی است. مردم با شنیدن داستان‌های متفاوت از دولت فدرال نیجریه، دادگاه عالی، بانک مرکزی نیجریه (CBN)، برخی از دولت‌های ایالتی و بانک‌ها نمی‌دانند به چه کسی مراجعه کنند.

هفته گذشته، دادگاه عالی اعلام کرد که اسکناس های قدیمی 200 ₦، ₦ ₦، ₦ ₦، 1000 پوند تا 22 فوریه معتبر هستند – زمانی که دادگاه پرونده را برای رسیدگی کامل انتخاب خواهد کرد. روز بعد، محمدو بوهاری، رئیس جمهور نیجریه، به CBN دستور داد تا استفاده از اسکناس‌های 200 روپیه قدیمی را تا 10 آوریل مجاز کند. برخی از فرمانداران ایالت ها در کنار دادگاه عالی دولت فدرال و CBN هستند. به عنوان مثال، فرمانداران لاگوس، کادونا و اوگون آشکارا مردم نیجریه را تشویق کرده اند که به استفاده از اسکناس های قدیمی 200 ₦، 500 ₦ و 1000 ₦ ادامه دهند.

علاوه بر این سردرگمی، کاغذ CBN برای چاپ اسکناس‌های تازه طراحی شده تمام شده است و برخی معتقدند که بانک‌ها اسکناس‌های جدید احتکار کرده‌اند – فقط به ثروتمندان و افراد دارای ارتباطات دسترسی دارند.

این باعث هرج و مرج شده است

جاده‌های اصلی در ایبادان، ایالت اویو، به دلیل آتش‌سوزی و اعتراض‌ها به تأخیر در نت‌های جدید مسدود شد. در واری، ایالت دلتا، مردم به خیابان آمده اند، سوزاندن دستگاه های خودپرداز به عنوان آخرین چاره. در منطقه اوجوتا در لاگوس، درگیری بین مسافران و کارگران پارک موتور بر سر جمع آوری اسکناس های قدیمی نایرا رخ داد. من می توانم ناامیدی و ناآرامی آنها را احساس کنم – این همان چیزی است که وقتی در میدان تحریر علیه فساد در انقلاب 2011 مصر راهپیمایی می کردم، احساس کردم.

این پول نقد بازی نیست. نیجریه ای ها برای خرید غذا از بازار و استفاده از آن به عنوان کرایه برای شروع کار به نایرا نیاز دارند. تمام زندگی آنها مختل شده است. و همه اینها کمتر از یک هفته تا انتخابات عمومی کشور در سال 2023 فاصله دارد. من دعا می کنم که انتخابات هنوز هم بتواند این شنبه برگزار شود و مردم بتوانند با خیال راحت رای دهند.

امید من برای آینده

سهولت مشکوک ارز متمرکز وقتی می بینید که در نیجریه چه می گذرد، از بین می رود. این یک وضعیت وحشتناک و یک مورد استفاده غم انگیز اما واقعی برای بیت کوین است.

درخواست من این است که توجه بیشتری به آنچه در نیجریه اتفاق می افتد جلب کنم. من این جامعه بیت کوین را دوست دارم و امیدوارم این موضوع چشمان بیشتری را به این موضوع باز کند که چرا کشورهایی مانند نیجریه به شدت به جایگزین دیگری نیاز دارند – نه به این دلیل که آنها به سرمایه سرمایه گذاری دیگری نیاز دارند، بلکه به این دلیل که آینده آنها بر موفقیت آن است. امیدوارم همه ما بتوانیم در کنار مردم نیجریه که برای تغییر و رفاه تلاش می کنند، بایستیم.

این یک پست مهمان توسط ری یوسف است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.