هراس صهیونیست‌ها از ورود ۳ نفر از لبنان به الجلیل

[ad_1] به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پرواز گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم بر فراز مناطق شمالی فلسطین اشغالی از بیم حمله از جنوب لبنان خبر دادند. رادیو رژیم صهیونیستی از حضور گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی با لبنان پس از هشدار نفوذ افراد مسلح خبر داد. همچنین رادیو

کد خبر : 459125
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
هراس صهیونیست‌ها از ورود ۳ نفر از لبنان به الجلیل

[ad_1]

به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پرواز گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم بر فراز مناطق شمالی فلسطین اشغالی از بیم حمله از جنوب لبنان خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی از حضور گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی با لبنان پس از هشدار نفوذ افراد مسلح خبر داد.

همچنین رادیو رژیم صهیونیستی از بستن راههای منتهی به حانیتا در الجلیل و ممانعت ساکنان از خروج از منازلشان از بیم حمله از جنوب لبنان خبر داد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: هشداری درباره ورود سه نفر از لبنان به منطقه حانیتا در الجلیل علیا داده شده و وضعیت آماده باش اعلام شده است.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد: نزدیک به ۸۰ هزار شهرک نشین که پیش از این در نزدیکی مرزهای لبنان زندگی می‌کردند از آغاز جنگ علیه نوار غزه از این منطقه‌ها تخلیه شده‌اند.

نتایج یک نظرسنجی که توسط مرکز پژوهش‌های منطقه‌ای در دانشکده «تل حی» انجام شده نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرده‌اند حتی بعد از پایان جنگ نیز به این منطقه‌ها برنمی گردند.

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص، بیشتر جوانان ساکن این بخش‌ها به محض مشاهد یک حادثه امنیتی منطقه‌های مذکور را ترک می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ساکنان الجلیل شرقی حتی بعد از تحقق امنیت کامل در این منطقه به آن برنمی گردند.

در این گزارش آمده است که مسؤولان شهرک‌های صهیونیست نشین در مرزهای نزدیک به لبنان نسبت به وقوع یک بحران جمعیت شناختی در این منطقه‌ها با پایان جنگ علیه نوار غزه نگران هستند.

همچنین در راستای تشدید بحران‌های داخلی، رسانه‌های عبری زبان گزارش داده‌اند که از زمان حمله هفت اکتبر به بعد هزاران کسب و کار در بخش‌های شمالی مجاور مرز لبنان تعطیل شده‌اند.

همزمان با تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی نیز شهردار حیفا اعلام کرد که ساکنان باید در صورت شروع جنگ با لبنان مواد غذایی به اندازه کافی تهیه کنند و اعلام این موضوع به تشدید نگرانی ساکنان بخش‌های شمالی منجر شده است.

وب سایت عبری زبان والا نیز تأیید کرده است که طرح پناه دادن به ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان بخش‌های شمالی و تخلیه آن‌ها در سایه تشدید تنش احتمالی با حزب الله هم اکنون در حال اجرا است و مقامات تل آویو تلاش دارند تا این ۱۰۰ هزار نفر را از بخش‌های مرزی نزدیک به لبنان دور کنند.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.