هدف XAU/USD 1688 دلار جلوتر از داده های کلیدی ایالات متحده – Confluence Detector است

[ad_1] قیمت طلا پس از آزمایش سطح 1700 دلار، نزدیک به پایین‌ترین سطح ماهانه خود را لیسید. با تشویق سرمایه‌گذاران به شرط‌بندی‌های افراطی فدرال‌رزرو و بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره، دلار آمریکا افزایش یافت. XAU/USD می‌تواند زیان را به 1688 دلار در صورت شکست شرکت به زیر 1700 دلار افزایش دهد. قیمت طلا

کد خبر : 249427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۹
هدف XAU/USD 1688 دلار جلوتر از داده های کلیدی ایالات متحده – Confluence Detector است

[ad_1]

  • قیمت طلا پس از آزمایش سطح 1700 دلار، نزدیک به پایین‌ترین سطح ماهانه خود را لیسید.
  • با تشویق سرمایه‌گذاران به شرط‌بندی‌های افراطی فدرال‌رزرو و بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره، دلار آمریکا افزایش یافت.
  • XAU/USD می‌تواند زیان را به 1688 دلار در صورت شکست شرکت به زیر 1700 دلار افزایش دهد.

قیمت طلا در یک روند نزولی پنج روزه قرار دارد و به دنبال حرکت پایدار به زیر سطح 1700 دلار در بحبوحه علاقه خرید بی‌امان در اطراف دلار آمریکا است. به نظر می رسد بازارها نسبت به افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر متقاعد شده اند که بازتاب افزایش مداوم بازدهی خزانه داری ایالات متحده در سراسر منحنی است. نرخ های دو ساله ایالات متحده در بالاترین سطح خود از سال 2007 قرار دارد در حالی که بازدهی معیار 10 ساله در بالاترین سطح دو ماهه بالای 3.20 درصد قرار دارد. با توجه به CME FedWatch Tool، احتمال 72 درصد افزایش نرخ بهره در این ماه وجود دارد. علاوه بر این، تورم منطقه یورو در ماه آگوست به بالاترین حد خود یعنی 9.1 درصد رسید و افزایش 75 واحدی نرخ بهره بانک مرکزی اروپا را در سپتامبر افزایش داد. انتظارات انقباض تهاجمی از سوی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا، داده های ضعیف مشاغل ADP ایالات متحده را خنثی کرد و بر شمش غیر بازده تاثیر منفی گذاشت. این فلز درخشان اکنون مشتاقانه منتظر داده های PMI تولید ISM ایالات متحده و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای دستورالعمل های معاملاتی جدید است.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت طلا: XAUUSD نزدیک به تایید دو برابر شدن بلندمدت است

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

آشکارساز تلاقی تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت طلا برای کاهش قیمت بعدی در حال افزایش است، زیرا خرس‌ها برای نقطه محوری S2 یک روزه در 1700 دلار هدف قرار می‌دهند.

اگر فروشندگان جای پای محکمی در پایین تر از دومی پیدا کنند، فروش شدید به سمت نقطه محوری یک روزه S3 با قیمت 1688 دلار اجتناب ناپذیر خواهد بود.

از طرف دیگر، هر تلاشی برای بازیابی نیاز به پذیرش بالاتر از همگرایی نقطه محوری S2 یک هفته ای و پایین ترین سطح چهار ساعته قبلی در 1707 دلار دارد.

پایین ترین قیمت 1710 دلاری روز گذشته مسیر بهبودی را به چالش می کشد و بالاتر از آن Bollinger Band Lower یک روزه 1713 دلاری وارد عمل می شود.

از این گذشته، یک خوشه متراکم از سطوح مقاومت در حدود 1716 دلار برای گاوها سخت خواهد بود. این منطقه قیمت محل تلاقی فیبوناچی 38.2 درصد یک روزه و SMA5 چهار ساعته است.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

fxsorginal

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال تلاقی آشکارساز) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر معامله گر کوتاه مدتی باشید، ورود پیدا خواهید کرد. امتیاز برای استراتژی های ضد روند و شکار چند نقطه در یک زمان. اگر یک معامله گر میان مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما امکان می دهد از قبل سطوح قیمتی را بدانید که در آن یک روند میان مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت ها را کاهش دهید یا کجا را افزایش دهید. اندازه موقعیت

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.