هدف زندگی شما چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از سایت طلا، تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟ یک تست

کد خبر : 221369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۱۸
هدف زندگی شما چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید


به گزارش هوشمند نیوز به نقل از سایت طلا، تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

نمادهای معنوی در همه ی فرهنگ ها، تنوع بالا و معناهای بسیاری دارند. اگرچه ما تا حد زیادی اهمیت آنها را در زندگی امروز فراموش کرده ایم، آنها هنوز هم می توانند تأثیر روانی قوی در ذهن ما بگذارند. یکی از بزرگترین چالش هایی که داریم این است که دقیقاً نمیدانیم که می خواهیم با زندگی خود چه کنیم.

راحت بنشینید و سوالی که دنبال آن هستید از خودتان بپرسید، یک نماد را انتخاب کنید.

نماد شماره یک

شما می دانید چگونه بهتر از دیگران با چیزها کار کنید و آنها را منظم و هماهنگ کنید. شما بسیار منظم، مسئولیت پذیر و سخت کوش هستید. موهبت اصلی شما قدرت ذهن و اراده شما است که نتایج مثبتی هم در بعد مادی و هم از نظر معنوی برای شما به همراه داشته است. در عالم مادی سازمان دهنده و یک رهبر عالی و در عالم معنوی زاهد و اهل عمل هستی.

خیلی از افرادی که به استعدادهای شما حسادت میکنند، قصد دارند که به شما آسیب بزنند. وظیفه کارمایی شما کمک به مردم برای مواجهه با مشکلات و غلبه بر موانع است.

هدف:

همه موقعیت ها و فرصت ها، نه تنها نتیجه اراده و انضباط فردی است، بلکه نمونه ای از حکمت و دستور الهی است. هر چیزی در جهان در جای خود قرار دارد، حتی اگر در نگاه اول آشفته به نظر برسد. وظیفه شما ،پیروی از حکمت الهی و آگاهی در مورد قوانین کائنات است . اگر چیزی باعث شده که فکر کنید هیچ چیز و هیچ کس سر جای خودش نیست ، اشتباه میکنید . همه چیز در زمان خاص خودش اتفاق میوفتد.

نماد شماره دو

استعداد شما، داشتن یک نیروی خلاق و بزرگ است. شما یک رهبر هستید، مردم جذب نور و انرژی شما می شوند. اقتدار شما آنقدر طبیعی است که دیگران را براحتی تسخیر میکند. آنها شما را به عنوان رهبر یا نماینده می شناسند. اگراز این موهبت درست استفاده نکنید، می تواند منجر به غرور و خودخواهی شود . گاهی به دلیل نارضایتی از موقعیتی که در آن قرار دارید، اعتماد به نفس خودتان را از دست میدهید و از خودتان می رنجید.

بهتر است فروتنی و پذیرش بی قید و شرط دیگران را یاد بگیرید و سعی کنید تکبر را کنار بگذارید.

هدف:

اقتدار و قدرت شما باید به تحقق عشق و هماهنگی در جهان کمک کند. شهرت و قدرت، به تنهایی معنایی ندارند مگر اینکه در جهت درست از آن استفاده شود. نور همیشه،در کنار سایه است. سایه های درونی خودت را بپذیر، اما با نور و محبت پیش بروید.

نماد شماره سه

شما یک مخترع و مبتکر هستید. هر چیز جدید و غیرعادی در دنیا کار امثال شماست. اگراز این موهبت درست استفاده نکنید، دچار شک به جهان هستی و عالم خلقت و ادیان می شوید. خلق یک چیز، به آگاهی و آزادی درانتخاب و عمل است که همه باید از آن برخوردار باشند، اما همه مایل به استفاده از این آزادی نیستند. تنها با درک این آزادی است که در هر مرحله از سفرزندگی خود می توانیم به خرد و دانشی دست یابیم که افق های جدیدی را به ما نشان دهد.

هدف:

آزادی ، یعنی رهایی از ذهن، گوش دادن به ندای قلب، دانش شهودی، که فقط با اعتقاد به عالم هستی و اینکه برای هدفی آفریده شده ایم ممکن است. با احساس و درک ، می توانید چیزهای عالی، جدید و ضروری برای جهان خلق کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.