هدف بعدی بیت ‌کوین ۳۰ هزار دلار است؟

هوشمند نیوز – حسین قطبی؛ عوامل مختلفی از جمله؛ سرمایه گذاری نهادی و پذیرش جریان اصلی رو به رشد ارزهای دیجیتال به عنوان یک شکل قانونی سرمایه گذاری و … باعث افزایش قیمت‌های رمزارزها در چند روز اخیر شدند. آیا بیت‌کوین به زودی به ۳۰ هزار دلار می‌رسد؟ در این مقاله به تحلیل و پیش

کد خبر : 307380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
هدف بعدی بیت ‌کوین ۳۰ هزار دلار است؟


هوشمند نیوز حسین قطبی؛ عوامل مختلفی از جمله؛ سرمایه گذاری نهادی و پذیرش جریان اصلی رو به رشد ارزهای دیجیتال به عنوان یک شکل قانونی سرمایه گذاری و … باعث افزایش قیمت‌های رمزارزها در چند روز اخیر شدند. آیا بیت‌کوین به زودی به ۳۰ هزار دلار می‌رسد؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی قیمت بیت‌کوین می‌پردازیم.

وضعیت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ سالی نزولی در بازار ارزهای دیجیتال بود. اکثر ارزهای رمزپایه به طور متوسط ​​حدود ۷۵ درصد ضرر کردند. به طور خاص بیت‌‎کوین نیز به طور مشابه این مقدار افت کرد، زیرا قیمت آن از محدوده ۷۰ هزار دلاری خود کاهش یافت و به پایین‌‎ترین سطح قیمتی در سال ۲۰۲۲ در محدوده ۱۵ هزار دلار رسید. با این حال، بیت‌کوین توانست مقداری قیمت خود را از کف قیمتی ۱۵ هزار دلار افزایش دهد و سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۱۶۵۰۰ دلار به پایان برساند.

نمودار ۱ روزه BTC/USD که قیمت بیت‌کوین را در سال 2022 نشان می‌دهد – منبع: GoCharting.

چرا بیت‌کوین در سال جدید صعودی شد؟

پس از یک روند تقریباً ثابت که حدود ۶ ماه طول کشید، قیمت ارزهای دیجیتال دوباره شروع به ارائه بازدهی مثبت کرد. به طور خاص بیت‌کوین از قیمت ۱۶ هزار ۵۰۰ دلار رشد کرد و به قیمت فعلی ۲۰ هزار ۹۰۰ دلار رسید. بیت‌کوین افزایش یافته است، زیرا قیمت‌ رمزارزها از نظر تکنیکالی به محدوده‌های حمایتی بسیار قوی رسیده بودند. پس از تثبیت ۶ ماهه، افزایش شدید قیمت رخ داد که اغلب چنین اتفاقی در موارد مشابه رخ می‌دهد. همچنین این موضوع به طور خاص درست است، زیرا پایان سال اغلب برای دنیای سرمایه گذاری کند است. مردم از تعطیلات خود لذت می‌برند و اکثر شرکت‌ها مشغول بستن سال مالی خود هستند.

هدف بعدی بیت ‌کوین ۳۰ هزار دلار است؟

نمودار ۱ روزه BTC/USD که افزایش شدید قیمت بیت‌کوین در چند روز اخیر را نشان می‌دهد. – منبع: GoCharting.

پیش بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳: آیا بیت‌‌کوین به ۳۰ هزار دلار میرسد؟

پس از چنین افزایش قیمتی، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت‌کوین کمی به منطقه قیمتی و مهم ۲۰ هزار دلار بازگردد. این به عنوان بخشی از سود گرفتن است که باعث فروش کوتاه مدت دارایی می‌شود و سرمایه‌گذارن سود خود را ذخیره می‌کنند. پس از آن، اگر بازار کریپتو شتاب خود را حفظ کند، بیت‌کوین باید به بالاترین سطح خود ادامه دهد و به محدوده قیمتی روانی بعدی، یعنی سطح ۳۰ هزار دلار چشم دوخته باشد.

هدف بعدی بیت ‌کوین ۳۰ هزار دلار است؟

نمودار ۱ روزه BTC/USD که پیش بینی قیمت بیت‌کوین را نشان می‌دهد- منبع: GoCharting.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف هوشمند نیوز یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.