هدف بانک Sber روسیه ادغام بلاک چین با اتریوم و متامسک – اخبار مالی بیت کوین

غول بانکی Sber می خواهد پلتفرم بلاک چین خود را با بلاک چین اتریوم و کیف پول Metamask ادغام کند. بانک روسی معتقد است که این ادغام به توسعه دهندگان گزینه های بیشتری می دهد و فرصت های جدیدی را برای کاربران در هنگام انجام عملیات با توکن ها و قراردادهای هوشمند ایجاد می کند.

کد خبر : 289245
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
هدف بانک Sber روسیه ادغام بلاک چین با اتریوم و متامسک – اخبار مالی بیت کوین


غول بانکی Sber می خواهد پلتفرم بلاک چین خود را با بلاک چین اتریوم و کیف پول Metamask ادغام کند. بانک روسی معتقد است که این ادغام به توسعه دهندگان گزینه های بیشتری می دهد و فرصت های جدیدی را برای کاربران در هنگام انجام عملیات با توکن ها و قراردادهای هوشمند ایجاد می کند.

بانک Sber برای ارائه پشتیبانی از اتریوم و متامسک در بلاک چین اختصاصی

پلتفرم بلاک چین توسعه یافته توسط Sber، بزرگترین بانک روسیه، از نظر فناوری با اتریوم، بزرگترین اکوسیستم مالی غیرمتمرکز جهان (defi) سازگار خواهد بود. این موسسه مالی طی یک نشست بین المللی با اعضای صنعت بلاک چین اعلام کرد.

در طول این رویداد که توسط آزمایشگاه بلاک چین Sber سازماندهی شد، وام دهنده توضیح داد که ادغام به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا آزادانه قراردادهای هوشمند و کل پروژه ها را بین بلاک چین خود و شبکه های بلاک چین باز منتقل کنند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، بلاک چین Sber همچنین از یکپارچگی با Metamask، یک کیف پول رمزنگاری محبوب که برای تعامل با اتریوم استفاده می‌شود، پشتیبانی می‌کند، که با آن کاربران می‌توانند با توکن‌ها و قراردادهای هوشمند میزبانی شده در پلتفرم بانک، عملیات انجام دهند.

Sber که قبلا با نام Sberbank شناخته می شد، پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی روسیه برای فعالیت به عنوان ناشر دارایی های مالی دیجیتال در ماه مارس امسال، بلاک چین خود را ایجاد کرد. این پلتفرم به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا توکن ها و قراردادهای هوشمند خود را ایجاد کنند. در ماه سپتامبر، بانک اعلام کرد که به آنها اجازه می دهد تا توکن های غیرقابل تعویض (NFT) صادر کنند.

ادغام با سیستم های اطلاعاتی بانک امکان سفارش پرداخت تحت قراردادهای هوشمند را به روبل روسیه فراهم می کند. این پلتفرم در ابتدا فقط برای اشخاص حقوقی باز بود، اما طبق اظهارات قبلی، در سه ماهه آخر سال 2022 به افراد نیز اجازه دسترسی داده خواهد شد.

الکساندر نام، مدیر این آزمایشگاه گفت: “آزمایشگاه بلاک چین Sber از نزدیک با توسعه دهندگان خارجی و شرکت های شریک همکاری می کند، و من خوشحالم که جامعه ما می تواند برنامه های defi را در زیرساخت Sber اجرا کند.”

مدیر اجرایی متقاعد شده است که تقاضا برای پلتفرم هایی که از پروتکل های مختلف بلاک چین پشتیبانی می کنند با توسعه سریع Web3 افزایش خواهد یافت. نام افزود: «Sber می‌تواند توسعه‌دهندگان، شرکت‌ها و مؤسسات مالی را هم در چارچوب تحقیقات بازار مشترک و هم در مسیر توسعه کاربردهای تجاری عملی متحد کند».

در سال گذشته، مقامات روسیه در حال بررسی یک چارچوب قانونی جامع‌تر بودند که برخی از فعالیت‌های رمزنگاری مانند استخراج و احتمالاً استفاده از دارایی‌های کریپتو برای پرداخت‌های فرامرزی را قانونی می‌کند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی کنفرانسی که توسط Sber سازماندهی شد، خواستار ایجاد یک سیستم جدید برای تسویه حساب های بین المللی مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال شد.

برچسب ها در این داستان

بانک، بانکداری، بلاک چین، پلتفرم بلاک چین، اتریوم، موسسات مالی، ادغام، بلاک چین باز، بلاک چین اختصاصی، روسیه، روسی، SBER، Sber Bank، Sberbank، خدمات، قراردادهای هوشمند، توکن ها، کاربران، کیف پول

آیا بانک های دیگری را می شناسید که به دنبال ادغام پلت فرم های بلاک چین با بلاک چین های باز هستند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، کنستانتین آکسنوف / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.