هدف از برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو چیست؟

ایسنا/خراسان رضوی المپیک توکیو ۲۰۲۰ بخشی از برنامه بلندمدت بهبود گردشگری کشور ژاپن است. کیرستن هولمز از دانشگاه کرتین استرالیا اظهار کرد: ژاپن نه تنها علاقه دارد خود را به‌عنوان میزبانی موفق برای رویدادهای بین‌المللی معرفی کند بلکه می‌خواهد مقصدی برای آغاز گردشگری جهانی باشد. کشور ژاپن امیدوار است که بازی‌های المپیک بتواند مزایای طولانی‌مدت

کد خبر : 82919
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
هدف از برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو چیست؟



ایسنا/خراسان رضوی المپیک توکیو ۲۰۲۰ بخشی از برنامه بلندمدت بهبود گردشگری کشور ژاپن است.

کیرستن هولمز از دانشگاه کرتین استرالیا اظهار کرد: ژاپن نه تنها علاقه دارد خود را به‌عنوان میزبانی موفق برای رویدادهای بین‌المللی معرفی کند بلکه می‌خواهد مقصدی برای آغاز گردشگری جهانی باشد. کشور ژاپن امیدوار است که بازی‌های المپیک بتواند مزایای طولانی‌مدت برای صنعت گردشگری فراهم کند.

با اوج‌گرفتن بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو، تاثیر بیماری همه‌گیر کووید- ۱۹ بر گردشگری ژاپن همچنان برای مردم محلی و مقامات دولتی به‌عنوان موضوعی مهم خواهد بود.

به گزارش آسوشیتدپرس، اوایل ماه جاری تامایو ماروکاوا، وزیر المپیک ژاپن عنوان کرد که هیچ تماشاگری اجازه حضور در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را نخواهد داشت و این قانون ضررهای بسیاری برای جاذبه‌های گردشگری و مشاغل محلی بوجود خواهد آورد.

اقتصاد ژاپن در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری ۴.۸ درصد کاهش یافت و این افت بزرگ تنها با هزینه ۱۵.۴ میلیارد دلار برای برگزاری بازی‌های تابستانی مرتبط است. پیش از شیوع ویروس کرونا، توکیو انتظار داشت پذیرای بیش از ۴۰ میلیون بازدیدکننده خارجی برای المپیک ۲۰۲۰ باشد.

به گزارش بی‌بی‌سی، بازی‌های توکیو فقط مرحله اول یک طرح بزرگ ترمیم اقتصادی است و هدف مقامات گردشگری در ژاپن ۶۰ میلیون بازدیدکننده سالانه تا سال ۲۰۳۰ است و عدم اطمینان درباره شیوع مداوم بر این برنامه‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

کشور ژاپن حباب ایمنی ویروس کرونا را برای هزاران خبرنگار که بازی‌های تابستانی را پوشش می‌دهند ایجاد کرده‌است. خبرنگاران متعهد شدند که هرگز از گروه دور نشوند، با ساکنان گفت‌وگو نکنند و تمام دستورالعمل‌ها را اجرا و اگر قوانین را نقض کنند، از کشور اخراج می‌شوند.

به گزارش گاردین، وزارت گردشگری ژاپن امیدوار است وقتی اعتماد مخاطبان برگردد و سفرهای غیرضروری بین‌المللی بار دیگر بی‌خطر تلقی شود، راهبردهای توسعه گردشگری بیش از بازی‌های المپیک به بازگشت مردم به این منطقه کمک خواهد کرد. مزایای توسعه گردشگری مربوط به بازی‌های تابستانی در کوتاه‌مدت و بلندمدت غیرقابل انکار است اما عدم اطمینان در مورد شیوع بیماری کووید- ۱۹  برای دولت ملی وضعیت بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده است.

منابع

cnbc.com

travelpulse.com

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.