هدایت رشد اقتصادی با ارتقاء شهرت جهانی کانادا برای گوشت گاو با کیفیت بالا

[ad_1] 25 آوریل 2022 – کلگری، آلبرتا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا تولیدکنندگان و فرآورده های دام کانادا به دلیل ارائه گوشت گاو با کیفیت بالا، ایمن و لذیذ شهرت زیادی به دست آورده اند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری تا 3.6 میلیون دلار

کد خبر : 198307
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
هدایت رشد اقتصادی با ارتقاء شهرت جهانی کانادا برای گوشت گاو با کیفیت بالا

[ad_1]

25 آوریل 2022 – کلگری، آلبرتا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

تولیدکنندگان و فرآورده های دام کانادا به دلیل ارائه گوشت گاو با کیفیت بالا، ایمن و لذیذ شهرت زیادی به دست آورده اند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری تا 3.6 میلیون دلار برای اطمینان از برخورداری صنعت گوشت گاو از منابع لازم برای استفاده از فرصت های صادراتی جدید برای ماندن در رقابت و ادامه دادن به یک محرک پایدار خبر داد. از رشد اقتصادی

تحت برنامه AgriMarketing، این بودجه برای حمایت از تلاش‌های Canada Beef برای تقویت صادرات گوشت گاو و گوساله در سطح جهان از طریق طرح‌هایی با هدف افزایش اعتماد به بخش گوشت گاو کانادا استفاده می‌شود. فعالیت های پروژه به تقویت برند جهانی گوشت گاو کانادا و ایجاد روابط قوی تر با شرکای تجاری جهانی کمک خواهد کرد. این امر به تولیدکنندگان کمک می کند تا رقابتی تر شوند و فروش گوشت گاو را در بازارهای مهم بین المللی افزایش دهند و در عین حال از رشد و موفقیت مداوم صنعت گوشت گاو کانادا که میلیاردها دلار به تولید ناخالص داخلی کانادا کمک می کند، حمایت می کند.

علاوه بر این، این پروژه از فعالیت‌های آموزشی و یادگیری الکترونیکی در مرکز تعالی گوشت گاو کانادا (CBCE)، یک مرکز آموزشی پیشرفته پشتیبانی می‌کند. این فعالیت‌ها به صنعت کمک می‌کند تا دانش در مورد مزایای گوشت گاو کانادا را افزایش دهد، آن را قادر می‌سازد تا برتری گوشت گاو کانادا را ارتقا دهد و به افزایش اعتماد عمومی به محصولات گوشتی کمک کند.

علیرغم بسیاری از چالش ها، صنعت گوشت گاو کانادا انعطاف پذیری بالایی از خود نشان داده است و همچنان به دنبال فرصت هایی برای رشد در بازارهای جهانی جدید و موجود است. دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه گذاری در رشد تولیدکنندگان گوشت گاو کانادایی و این صنعت حیاتی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.