هجوم نظارتی تازه شروع شده است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس سابق اجرای اینترنت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به صنعت کریپتو هشدار داده است که «هجوم نظارتی تازه شروع شده است». هشدار او به دنبال چندین اقدام اجرایی اخیر بود که رگولاتور اوراق بهادار علیه شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال انجام داد. “هجوم نظارتی SEC تازه شروع شده است” جان رید استارک، مسئول

کد خبر : 308061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
هجوم نظارتی تازه شروع شده است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس سابق اجرای اینترنت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به صنعت کریپتو هشدار داده است که «هجوم نظارتی تازه شروع شده است». هشدار او به دنبال چندین اقدام اجرایی اخیر بود که رگولاتور اوراق بهادار علیه شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال انجام داد.

“هجوم نظارتی SEC تازه شروع شده است”

جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به صنعت کریپتو در مورد تشدید «هجوم نظارتی» هشدار داده است. استارک به مدت 11 سال به عنوان رئیس دفتر اجرای اینترنت SEC تاسیس و خدمت کرد. او همچنین به مدت 15 سال وکیل اجرای SEC بود و در آنجا پروژه ها، تحقیقات و اقدامات اجرایی مربوط به سایبری را رهبری می کرد.

استارک در توییتی در روز پنجشنبه توضیح داد که SEC “به دلیل عدم ثبت برنامه وام رمزنگاری خود به Blockfi ضربه زد، Coinbase را از راه اندازی برنامه وام رمزنگاری خود متوقف کرد و Just Gemini/Genesis را برای اران وام وام رمزنگاری خود ضربه زد.” او اخطار داد:

دست و پنجه نرم کنید: یک حمله نظارتی SEC تازه شروع شده است.

هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارز دیجیتال Gemini و وام دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس را به دلیل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار به سرمایه گذاران خرد از طریق برنامه وام دهی دارایی های رمزنگاری Gemini Earn متهم کرد. در فوریه سال گذشته، رگولاتور علیه پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال Blockfi که در نوامبر اعلام ورشکستگی کرد، اقدام کرد. علاوه بر این، ناظر اوراق بهادار همچنین تهدید کرد که اگر صرافی رمزنگاری فهرست شده نزدک به راه اندازی برنامه وام دهی در سپتامبر 2021 ادامه دهد، از کوین بیس شکایت خواهد کرد. کوین بیس متعاقباً طرح خود را متوقف کرد.

استارک یک شکاک پرطرفدار در حوزه ارزهای دیجیتال است و مرتباً در رسانه های اجتماعی درباره خطر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اظهار نظر می کند. او در نوامبر گذشته گفت: «در سرزمین کریپتو، بازی پوسته پونزی ادامه دارد و ممکن است یک مارپیچ مرگ آغاز شده باشد. او تاکید کرد: “سرمایه گذاران کریپتو در معرض خطر خود قرار نگیرید” و تاکید کرد که ارز دیجیتال “بیمه FDIC، تیم بررسی SEC، هیچ نظارت نظارتی، بدون مجوز، و هیچ حمایتی از مصرف کننده ندارد.” او هشدار داد که با سرمایه گذاری در رمزارز:

شما 100% تنها هستید.

جیم کرامر، مجری CNBC Mad Money، با استناد به استارک، در مورد اینکه SEC “یک جابجایی بزرگ” در صنعت کریپتو انجام می دهد، هشدار داده است. او از سرمایه گذاران خواسته است که اکنون از کریپتو خارج شوند.

آیا با جان رید استارک در مورد کریپتو و اینکه حمله نظارتی SEC تازه شروع شده است موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.