هتل مجلل دبی Palazzo Versace به مهمانان اجازه می دهد تا به صورت رمزنگاری شده پرداخت کنند – Bitcoin News

[ad_1] مهمانانی که در Palazzo Versace Dubai اقامت دارند، از 7 سپتامبر، گزینه ای برای پرداخت هزینه خدمات ارائه شده از طریق ارز دیجیتال دارند. این هتل همچنین قصد دارد گزینه پرداخت کریپتو را به پلتفرم های تجارت الکترونیک خود اضافه کند تا مهمانان بتوانند با استفاده از ارزهای دیجیتال، کوپن های هدیه را پرداخت

کد خبر : 254812
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
هتل مجلل دبی Palazzo Versace به مهمانان اجازه می دهد تا به صورت رمزنگاری شده پرداخت کنند – Bitcoin News

[ad_1]

مهمانانی که در Palazzo Versace Dubai اقامت دارند، از 7 سپتامبر، گزینه ای برای پرداخت هزینه خدمات ارائه شده از طریق ارز دیجیتال دارند. این هتل همچنین قصد دارد گزینه پرداخت کریپتو را به پلتفرم های تجارت الکترونیک خود اضافه کند تا مهمانان بتوانند با استفاده از ارزهای دیجیتال، کوپن های هدیه را پرداخت کنند.

ارائه دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال

یک هتل مجلل واقع در دبی، Palazzo Versace، اخیراً اعلام کرده است که به مهمانان این امکان را می دهد تا برای خدمات ارائه شده در محل خود با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنند. همانطور که در گزارش Business Traveller آمده است، از 7 سپتامبر، مهمانانی که در Palazzo Versace Dubai اقامت می‌کنند، می‌توانند قبوض هتل خود را با استفاده از بیت‌کوین، اتریوم و باینانس کوین (BNB) تسویه کنند.

بر اساس این گزارش، بایننس، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادلات ارزهای دیجیتال، «ارائه‌دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال» این هتل لوکس است. علاوه بر این که به مهمانان اجازه می‌دهد هنگام پرداخت هزینه‌های غذا، اقامت و تجربه اسپا از رمزنگاری استفاده کنند، این هتل همچنین از مهمانانی که از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک خود برای خرید کوپن‌های هدیه و اقلام در فروشگاه گل استفاده می‌کنند، پرداخت‌های رمزنگاری را نیز می‌پذیرد.

با پذیرش رمزارز، Palazzo Versace Dubai به لیست رو به رشد مشاغل فعال در این کشور می‌پیوندد که از ارزهای دیجیتال استقبال کرده‌اند.

“پیشگامان نوآوری در کسب و کار هتلداری”

در همین حال، به نقل از مدیر عامل Palazzo Versace Dubai و بنیانگذار Palazzo Hospitality، Monther Darwish، تصمیم هتل برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده را به عنوان یکی از گزینه های آینده توصیف می کند. درویش گفت:

ما همچنان پیشگامان نوآوری و رشد در کسب و کار مهمان نوازی هستیم. پذیرش ارزهای رمزنگاری شده به عنوان پرداخت، گام نوآورانه دیگری است که ما در جهت آماده سازی کسب و کار خود برای آینده برداشته ایم.

همچنین، ندیم لادکی، مدیر توسعه تجارت بایننس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، با اشاره به تصمیم هتل لوکس برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده، به پیشروی صنعت مهمان‌نوازی در پذیرش چنین راه‌حل‌هایی اشاره می‌کند.

توانایی Palazzo Versace برای پذیرش پرداخت‌ها در دارایی‌های مجازی، بازتابی از این است که چگونه صنعت مهمان‌نوازی در دبی در خط مقدم نوآوری قرار دارد، زیرا ما به دنیای دیجیتالی‌تر حرکت می‌کنیم. لادکی توضیح داد که پرداخت‌ها فقط شروع است و ما مشتاقانه منتظریم تا با هم این مشارکت را توسعه دهیم.

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Ritu Manoj Jethani / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.