هانت، وزیر دارایی بریتانیا قول داد که اعتماد بازار مالی را به دست آورد

[ad_1] نخست وزیر تراس روز جمعه هانت را در تلاشی برای نجات رهبری خود منصوب کرد زیرا اعتماد به توانایی او برای اداره کشور در هر دو حزب محافظه کار او و بازارهای مالی بین المللی از بین رفته است. روزنامه های یکشنبه مملو از داستان هایی از برنامه هایی برای جایگزینی او بود. سرمایه

کد خبر : 268346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۰۴
هانت، وزیر دارایی بریتانیا قول داد که اعتماد بازار مالی را به دست آورد

[ad_1]

نخست وزیر تراس روز جمعه هانت را در تلاشی برای نجات رهبری خود منصوب کرد زیرا اعتماد به توانایی او برای اداره کشور در هر دو حزب محافظه کار او و بازارهای مالی بین المللی از بین رفته است.

روزنامه های یکشنبه مملو از داستان هایی از برنامه هایی برای جایگزینی او بود.

سرمایه گذاران اوراق قرضه دولتی بریتانیا را به شدت از 23 سپتامبر فروخته اند، زمانی که سلف هانت، کواسی کوارتنگ، یک رشته کاهش مالیات بدون بودجه را بدون انتشار مجموعه ای از پیش بینی های اقتصادی مستقل اعلام کرد.

تأثیرات ضربه‌ای، بانک انگلستان را مجبور به مداخله اضطراری برای محافظت از صندوق‌های بازنشستگی کرد و هزینه‌های وام مسکن را افزایش داد و بر فشار مالی بریتانیایی‌ها افزود.

هانت در مصاحبه ای که روز یکشنبه پخش شد به تلویزیون بی بی سی گفت: «کاری که می خواهم انجام دهم این است که به بازارها، جهان، در واقع به مردمی که در خانه تماشا می کنند نشان دهم که ما می توانیم به درستی هر پنی از برنامه های مالیاتی و هزینه های خود را حساب کنیم. .

اولین آزمایش برای هانت اند تراس صبح روز دوشنبه انجام می شود، زمانی که معاملات در بازار اوراق قرضه آسیب دیده بدون حمایت برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی انگلیس که روز جمعه منقضی شد، از سر گرفته شد.

همزمان با افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی برای کنترل تورم فزاینده، اقتصاد بریتانیا در معرض خطر رکود قرار دارد. اندرو بیلی، رئیس بانک، روز شنبه گفت که فکر می‌کند در اوایل نوامبر به یک افزایش بزرگ نرخ بهره نیاز است.

تراس – که تنها 41 روز پیش پس از وعده کاهش مالیات ها رهبر حزب محافظه کار شد – روز جمعه کوارتنگ را برکنار کرد و بخش های کلیدی برنامه ای را که با هم توافق کردند کنار گذاشت.

این هرج و مرج به نارضایتی در حزب حاکم دامن زده است.

سه قانونگذار محافظه کار روز یکشنبه به طور جداگانه خواستار استعفای او شدند.

«در هفته‌های اخیر، شاهد بودم که دولت اعتبار اقتصادی بریتانیا را تضعیف کرده و حزب ما را به‌طور جبران‌ناپذیری شکسته است. جیمی والیس، قانونگذار، در توییتر نوشت و با انتشار نامه ای به تراس از او خواست استعفا دهد.

کریسپین بلانت، همکار محافظه‌کار او، به کانال 4 «نمایش اندرو نیل» گفت که برای تراس «بازی تمام شده است، و اکنون این سوال مطرح است که چگونه جانشینی مدیریت شود.»

یک قانونگذار در کمیته ای که مسابقات رهبری را سازماندهی می کند، گفت: اگر “اکثریت قاطع” قانونگذاران محافظه کار چنین بخواهند، قوانینی که تراس را از یک چالش رسمی به مدت 12 ماه محافظت می کند، می تواند تغییر کند.

جفری کلیفتون-براون، خزانه دار کمیته سال 1922، به اسکای نیوز گفت: “فکر نمی کنم در حال حاضر به آن نزدیک باشیم.”

حتی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، طرح اقتصادی اولیه تروس را به عنوان یک اشتباه مورد انتقاد قرار داد.

تصمیمات دشوار

هانت پس از برچیدن قمار تراس که کاهش مالیات باعث رشد اقتصادی و پرداخت هزینه‌های عمومی می‌شود، به طور موثری از بین برد، از جمله اعمال کنترل‌های سخت‌تر بر هزینه‌ها و برخی افزایش مالیات‌ها، ادامه خواهد داد.

او گفت: «از همه بخش‌های دولتی می‌خواهم که صرفه‌جویی بیشتری در کارآیی خود داشته باشند،» و افزود که در حالی که می‌خواست کاهش مالیات‌های دیگری را که دولت وعده داده است حفظ کند، هیچ چیزی را در تلاش خود برای متعادل کردن حساب‌ها رد نکرد.

او جزئیات را در یک بیانیه مالی در 31 اکتبر اعلام خواهد کرد.

ساندی تایمز گفت پیش‌بینی‌های اولیه دفتر مسئولیت بودجه حاکی از کسری 72 میلیارد پوندی (80 میلیارد دلاری) در برنامه‌های فعلی است. این روزنامه همچنین گفت که هانت کاهش برنامه ریزی شده برای نرخ پایه مالیات بر درآمد را به تاخیر می اندازد.

وزارت خزانه داری از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد.

هانت در پاسخ به این سوال که آیا بازارها به برنامه‌های او اعتماد دارند یا خیر، به بی‌بی‌سی گفت: «خب، فکر می‌کنم، می‌دانید، برای افرادی که در بازار معامله می‌کنند، عملکردها بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند.»

چارلی بین، معاون سابق رئیس بانک انگلستان، به اسکای گفت که رویدادها بر اعتبار بریتانیا تأثیر گذاشته است.

اساساً ما از ظاهری نه چندان متفاوت با ایالات متحده یا آلمان به عنوان پیشنهادی برای وام دادن، به بیشتر شبیه ایتالیا و یونان حرکت کرده ایم.»

نخست وزیر مسئول است

در حالی که هانت به دنبال دفع فشار بازار مالی است، تراس باید با شورش از درون حزب خود مقابله کند.

گزارش‌هایی به نقل از منابع ناشناس روزنامه‌های روز یکشنبه را پر کردند و بن والاس وزیر دفاع به عنوان جانشین مورد نظر قانونگذاران ارشد توسط ساندی میرر معرفی شد و ریشی سوناک – که تراس ماه گذشته در رقابت رهبری که اعضای حزب محافظه‌کار رای دادند شکست داد – به عنوان یکی دیگر از جانشینان احتمالی توسط ساندی میرر نام برد. خورشید در روز یکشنبه

تراس در نوشتن در سان اعتراف کرد که برنامه‌های او «بیشتر و سریع‌تر از آنچه بازارها انتظار داشتند» پیش رفته است.

او نوشت: “گوش کردم، متوجه شدم.” ما نمی‌توانیم بدون حفظ اعتماد بازارها به تعهدمان به پول سالم، راه را برای یک اقتصاد با مالیات کم و با رشد بالا هموار کنیم.»

رابرت هالفون، قانونگذار محافظه‌کار، گفت که برنامه‌های اولیه او باعث شده بود که دولت شبیه «جهادگرایان آزادی‌خواه» به نظر برسد که با کل کشور به‌عنوان موش‌های آزمایشگاهی رفتار می‌کردند تا آزمایش‌هایی در بازار فوق‌العاده آزاد انجام دهند.

او به اسکای گفت در حالی که اکنون خواستار استعفای او نیست، اما اوضاع باید بهبود یابد.

از هانت پرسیده شد که آیا با توجه به تغییر شدید سیاستی که او بر آن نظارت داشته است، آیا او اکنون به طور مؤثر دولت را اداره می کند؟

او گفت: «نخست وزیر مسئول است. او راه ما را برای رسیدن به آنجا تغییر داده است. او مقصد را تغییر نداده است، یعنی رشد کشور.”

(1 دلار = 0.8953 پوند)

(گزارش توسط ویلیام جیمز و ویلیام شومبرگ؛ ویرایش توسط لوئیز هیونز، الکساندرا هادسون و جان استون استریت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.