هاشمی‌نسب:‌ صدرنشینی استقلال به جان رقبا ترس انداخته است

[ad_1] مهدی هاشمی‌نسب پس از توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود و از بچه‌های تیم راضی بودیم. کنترل بازی در دست ما بود، گل زدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. از تیم راضی هستیم ولی از نتیجه نه، داوری هم قضاوت خوبی داشت. به او تبریک می‌گویم ولی در یک صحنه فکر می‌کنم

کد خبر : 435161
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
هاشمی‌نسب:‌ صدرنشینی استقلال به جان رقبا ترس انداخته است

[ad_1]

مهدی هاشمی‌نسب پس از توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود و از بچه‌های تیم راضی بودیم. کنترل بازی در دست ما بود، گل زدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. از تیم راضی هستیم ولی از نتیجه نه، داوری هم قضاوت خوبی داشت. به او تبریک می‌گویم ولی در یک صحنه فکر می‌کنم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. فکر می‌کنم نظر کارشناسان مهم‌تر است.

وی با اشاره به درگیری پایان بازی تصریح کرد: یکی از همکاران شما دوربینش از دقیقه 1 تا 90 در حلق ما بود! نکونام یکی دو بار به او تذکر داد. نمی‌دانم فقط به دنبال این بودند که از نیمکت ما فیلم بگیرند یا از قبل پیش‌بینی شده بود.

مربی تیم استقلال در مورد اینکه خبرنگاران اصفهانی خیلی به این مسئله اعتراض دارند، گفت: حق طبیعی‌شان است و می‌توانند اعتراض کنند. ما هم می‌توانیم جواب دهیم. قرار نیست هر کسی اعتراض دارد حق با او باشد. آنها نظر خودشان را دارند ما هم نظر خودمان را داریم. بیایند سؤال کنند تا جواب‌شان را بدهیم. می‌گویند جواد بی‌ادبی کرده، هر عملی عکس‌العملی دارد. یکی دو بار به او تذکر داریم. من هم بی‌احترامی از نکونام ندیدم. در کل بازی خوب و جان‌داری بود. نظر دوستان‌تان است و اصلاً برای ما مهم نیست.

هاشمی‌نسب در مورد اینکه آیا ناظر بازی نباید تذکر می‌داده عنوان کرد: 2-3 بار گفتیم این دوربین چه می‌خواهد؟ فرار می‌کرد و به آن طرف می‌رفت و تماشاگران ما را تحریک می‌کرد!‌

وی در مورد اینکه گفته می‌شود فیلم‌برداری به سبک اروپایی بوده است، اظهار داشت: ما VAR نداریم! به سبک اروپا؟! تو رو خدا نگویید آدم به خدا خنده‌اش می‌گیرد! به سبک بازی‌های حوزه خلیج فارس هم نمی‌گویید، به سبک اروپا! به خدا شرم‌مان می‌شود اینها را با اروپا مقایسه کنیم! اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که اگر بدانید سرتان سوت می‌کشد! اروپا کجا بود، اینجا ایران است! با جای دیگری هم فوتبال‌مان قابل قیاس نیست.

مربی تیم استقلال گفت: چندین سال است می‌گوییم فوتبال اول آسیا هستیم، کدام آسیا و اولی؟ اگر ما اول آسیا هستیم ژاپن، کره، عربستان، قطر و … کجا هستند؟ قطر جام جهانی را برگزار کرد. 30 زمین کنار هم برای تیم‌ها درست کرده‌اند ما یک زمین استاندارد نداریم! اینکه دوربین در حلق ما آمده و فیلم می‌گیرد به سبک اروپا است؟! تو را به خدا نگویید. خودتان حرفتان نقض می‌کنید بعد می‌گویید خبرنگاران ناراحت هستند. شما می‌گویید این سبک اروپا است خبرنگاران هم ناراحت هستند؟ چه چیزمان مثل اروپا است؟ چه چیزمان به فوتبال می‌خورد که بخواهیم خودمان را با اروپا مقایسه کنیم؟

هاشمی‌نسب در مورد اینکه هجمه زیادی به خاطر سقف قرارداد به این تیم وارد می‌شود، گفت: چون صدر جدول هستیم. هیچ تأثیری روی تمرکز فنی ما ندارد. ما در حال یادگیری جنگیدن هستیم. مطمئن باشید تا روز آخر می‌جنگیم. شاید هواداران‌مان توقعی از تیم ما نداشته باشند ولی با تمام وجود برای‌شان می‌جنگیم. هیچ قولی هم به کسی نمی‌دهیم ولی جنگیدن را یاد می‌گیریم. این به جان رقیبان‌مان ترس انداخته است. فوتبال بازی می‌کنیم همانطور که به خیلی‌ها بی‌مهری شده به ما هم شده است. ببینید از اول فصل استقلال با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است. هیچکس امیدی به این تیم نداشته الان اینطور می‌جنگیم نتیجه می‌گیریم و با اختلاف صدر جدول هستیم، برای دوستان سنگین است. با تلاش و زحمت خودمان، غیرت بازیکنان که جا دارد به آنها بگویم دمتان گرم که ا ینقدر با وجود بازی می‌کنید.

وی در مورد بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. می‌توانستیم ببریم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم. هیچ ایرادی ندارد از بچه‌ها تشکر می‌کنیم. زحمت کشیدند. مطمئناً در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. از بازی سختی در بیرون خانه امتیاز گرفتیم. بازی قابل قبولی برای‌مان بود. خبرنگاران ناراحت نمی‌آیند سؤال کنند؟! رفتار نکونام نظر آنها است. اعتصاب کردند؟ سرشان سلامت!

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.