هازارد؛ طلایی که مس شد

[ad_1] زمان خیلی زیادی از دورانی که از هازارد به عنوان یکی از کاندیداهای کسب توپ طلا نام برده می‌شد، نمی‌گذرد اما چه بلایی بر سر او آمده که در فاصله کمتر از یک هفته هنوز هیچ تیمی حاضر به جذب او نشده است؟ پس از اینکه در پایان فصل گذشته، قرارداد این بازیکن با

کد خبر : 394609
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۵
هازارد؛ طلایی که مس شد

[ad_1]

زمان خیلی زیادی از دورانی که از هازارد به عنوان یکی از کاندیداهای کسب توپ طلا نام برده می‌شد، نمی‌گذرد اما چه بلایی بر سر او آمده که در فاصله کمتر از یک هفته هنوز هیچ تیمی حاضر به جذب او نشده است؟

پس از اینکه در پایان فصل گذشته، قرارداد این بازیکن با رئال مادرید، با توافقی دو طرفه فسخ شد، طرفداران فوتبال انتظار داشتند که تیم‌های مختلف برای جذب رایگان او صف بکشند. هرچه نباشد، هازارد روزگاری به عنوان یکی از این بهترین‌های این ورزش یاد می‌شد اما حالا هیچ تیمی حتی حاضر به جذب رایگان بازیکن سال سابق لیگ جزیره نیست.

او که در سال 2019 با مبلغی حدود 100 میلیون پوند، در انتقالی جاه طلبانه به برنابئو رفت، 4 سال کابوس وار را در این تیم گذراند و به هیچ وجه نتوانست انتظاراتی که طرفداران تیم مادریدی داشتند را برآورده کند، آن هم در جایی که فشار رسانه‌های اسپانیایی کشنده است و حضور در رئال مادرید احتمالا بیشترین فشار رسانه ای ممکن را بر روی بازیکنان می‌آورد.

البته او تنها نمونه از این انتقال‌های ناموفق نبوده و می‌شود به گرت بیل که به عنوان نمونه ای دیگر از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و پس از شروعی امیدوار کننده، آرام آرام محو شد و دیگر نتوانست به روزهای خوبش بازگردد، اشاره کرد.

به نقل از چابک آنلاین هازارد در دوران حضورش در رئال مادرید، موفق شد تا به همراه این تیم یکبار در لیگ قهرمانان اروپا، دو بار در لالیگا و یکبار در کوپا دل ری به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. هرچند این بازیکن 32 ساله، کمترین تاثیر ممکن را در به دست آمدن این افتخارات داشت.

او در طی دوران حضورش در مادرید با مصدومیت‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرد و در حالی که زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی، تلاش زیادی برای حفظ باور خود به این بازیکن داشتند، هازارد دردوران 4 ساله حضورش در رئال مادرید، با توجه به مصدومیت‌های مختلفی که در همسترینگ، زانو، مچ و مصدومیت‌های مختلف عضلانی که تجربه کرد، در مجموع 95 بازی را برای رئال و تیم ملی بلژیک از دست داد.

این میزان تقریبا برابر با دو فصل کامل، یعنی به اندازه نصف دوران حضورش در رئال مادرید است و شاید دلیل تیم‌های مختلف برای علاقه نشان ندادن به این بازیکن، بر این اساس قابل درک باشد.

هرچند انتقال او به هر تیمی رایگان خواهد بود، اما بعید است که حقوق درخواستی او برای تیم‌ها ارزان تمام شود و باید دید که او برای پیدا کردن تیمی جدید، تا چه حد حاضر است درخواست‌های خود را کاهش دهد.؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.