هارد فورک Cardano Vasil به تعویق افتاد تا امکان آزمایش بیشتر فراهم شود – بلاک چین بیت کوین نیوز

یک تیم Input-Output Global (IOG) گفته است که ارسال پیشنهاد به‌روزرسانی هارد فورک Vasil را به تعویق می‌اندازد زیرا هنوز باید هفت اشکال برجسته را که در حال حاضر به عنوان غیر شدید رتبه‌بندی می‌شوند، حل کند. تیم IOG در حالی که اذعان داشت که این اخبار احتمالاً برای برخی ناامیدکننده خواهد بود، اصرار داشت

کد خبر : 220243
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
هارد فورک Cardano Vasil به تعویق افتاد تا امکان آزمایش بیشتر فراهم شود – بلاک چین بیت کوین نیوز


یک تیم Input-Output Global (IOG) گفته است که ارسال پیشنهاد به‌روزرسانی هارد فورک Vasil را به تعویق می‌اندازد زیرا هنوز باید هفت اشکال برجسته را که در حال حاضر به عنوان غیر شدید رتبه‌بندی می‌شوند، حل کند. تیم IOG در حالی که اذعان داشت که این اخبار احتمالاً برای برخی ناامیدکننده خواهد بود، اصرار داشت که “احتیاط زیادی به خرج می دهد تا اطمینان حاصل شود که این استقرار را به درستی انجام می دهیم.”

زمان بیشتری مورد نیاز است

تیم اصلی Input-Output Global (IOG) که برای تسهیل ارتقای Cardano Testnet کار می کند اخیراً اعلام کرد که “موافقت” کرده است تا ارسال پیشنهاد به روز رسانی هارد فورک Vasil را همانطور که قبلاً گفته شد به تاخیر بیندازد. تیم اشاره کرد که حدود هفت اشکال برجسته، که هیچ یک به عنوان شدید رتبه بندی نشده اند، تاخیر را ضروری می کنند.

طبق یک پست وبلاگ در 20 ژوئن، تصمیم برای به تعویق انداختن هارد فورک به دنبال فراخوان ارزیابی پایان هفته تیم اصلی بود. در حالی که به این نکته اشاره می شود که تیم موفق شده است از طریق 95 درصد از اسکریپت های آزمایشی Plutus V2 عبور کند، این پست می گوید که تیم اصلی هنوز باید چند آیتم برجسته را اجرا کند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که انتظار می رود کار می کند. این پست اضافه کرد:

ما تصمیم گرفته ایم که چند روز دیگر برای این کار نیاز داریم. این ما را در تاریخ هدف قبلی ما در 29 ژوئن برای یک هارد فورک شبکه اصلی عقب می‌اندازد.

در همین حال، در پست وبلاگ، تیم IOG کار بر روی هارد فورک Vasil را به عنوان “پیچیده ترین برنامه توسعه و ادغام” توصیف می کند که تا به امروز روی آن کار کرده است، که همچنین به هماهنگی نزدیک در سراسر اکوسیستم نیاز داشته است.

ارتقاء شبکه اصلی بازگردانده شد

طبق پست وبلاگ، تصمیم نهایی برای هارد فورک Cardano Testnet با مشورت “اعضای جامعه توسعه SPO و DApp” گرفته خواهد شد.

یادداشت های پست:

امروز، IOG و بنیاد کاردانو در مورد تاریخ هدف جدیدی برای هارد فورک شبکه آزمایشی در پایان ژوئن توافق کردند. پس از تکمیل، چهار هفته به صرافی‌ها و SPOها فرصت می‌دهیم تا هر کار ادغام و آزمایش مورد نیاز را انجام دهند. این فقط معقول است و نباید عجله کرد. بنابراین، فرض کاری اکنون باید یک هارد فورک اصلی Cardano باشد که در هفته آخر جولای رخ می دهد.

تیم IOG در حالی که اذعان داشت که اخبار تاخیر هارد فورک احتمالاً عده‌ای را ناامید می‌کند، اصرار داشت که این تصمیم برای اطمینان از اینکه استقرار به درستی انجام شده است، اتخاذ شده است. همانطور که قبلا توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، حامیان Cardano پیش بینی کردند که هارد فورک به توکن ADA کمک می کند تا مرز 1 دلار را تا پایان ژوئن بشکند. با این حال، از زمان اعلام، توکن بین 0.51 تا 0.46 دلار متغیر بوده است.

تیم IOG در عین حال هشدار داد که “هیچ جدول زمانی نمی تواند در توسعه نرم افزار مطلق باشد.” تیم اصلی توضیح داد که اگر هنوز زمان بیشتری نیاز باشد، توسعه دهندگان با این کار کاملاً راحت خواهند بود.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.