هارد فورک اتریوم در شانگهای ممکن است در مارس 2023 اتفاق بیفتد، ETH Dev می‌گوید که برداشت‌های سهام “بالاترین اولویت” است – اخبار فناوری بیت کوین

با توجه به جلسه اخیر توسعه هسته اتریوم در 8 دسامبر، توسعه دهندگان فاش کردند که هارد فورک بعدی اتریوم به نام شانگهای می تواند تا مارس 2023 پیاده سازی شود. پیشنهاد شده است که هارد فورک شانگهای قادر به مدیریت برداشت های سهام اتریوم در شبکه باشد. . هدف توسعه دهندگان اتریوم برای هدف

کد خبر : 291815
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
هارد فورک اتریوم در شانگهای ممکن است در مارس 2023 اتفاق بیفتد، ETH Dev می‌گوید که برداشت‌های سهام “بالاترین اولویت” است – اخبار فناوری بیت کوین


با توجه به جلسه اخیر توسعه هسته اتریوم در 8 دسامبر، توسعه دهندگان فاش کردند که هارد فورک بعدی اتریوم به نام شانگهای می تواند تا مارس 2023 پیاده سازی شود. پیشنهاد شده است که هارد فورک شانگهای قادر به مدیریت برداشت های سهام اتریوم در شبکه باشد. .

هدف توسعه دهندگان اتریوم برای هدف هارد فورک در حدود ماه مارس

در 8 دسامبر 2022، توسعه دهندگان هسته اتریوم تشکیل داد برای 151 امین جلسه توسعه دهندگان، و تعدادی از موضوعات از جمله هارد فورک بعدی اتریوم مورد بحث قرار گرفت. آخرین هارد فورک مهم اتریوم The Merge بود، یک تغییر قابل توجه در قوانین شبکه بلاک چین که باعث شد شبکه از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر کند. تغییر هارد فورک با عقب ناسازگار است، به این معنی که کاربران شبکه باید نرم افزار گره خود را به روز کنند.

در این جلسه، توسعه‌دهندگان توضیح دادند که هارد فورک بعدی، به نام شانگهای، ممکن است برای حدود مارس 2023 برنامه‌ریزی شود. شانگهای همچنین ممکن است به برداشت‌های سهام اتریوم شبکه بپردازد، زیرا جامعه اهمیت خود را در این مورد مشخص کرده است. در زمان نگارش این مقاله، در 9 دسامبر 2022، قرارداد زنجیره ای بیکن دارای 15,597,175 اتر است که در قراردادی قفل شده است که ارزش آن تقریباً 19.88 میلیارد دلار است با استفاده از نرخ ارز ETH امروز.

مدت‌هاست که مشخص شده است که ETH در قرارداد Beacon Chain قفل شده است و برای دسترسی به وجوه و احتمالاً بیش از یک به یک هارد فورک نیاز دارد. تیم بیکو، توسعه‌دهنده هسته اتریوم اذعان کرد که اکثر مردم و توسعه‌دهندگان می‌خواهند برداشت‌ها به سرعت انجام شود. بیکو خاطرنشان کرد: «به وضوح این بالاترین اولویت برای همه است. بیکو افزود: «به نظر می‌رسد که مردم عموماً خواهان یک هدف در ماه مارس هستند.

توسعه دهندگان همچنین در مورد چگونگی بهبود ظرفیت خروجی اتریوم بحث کرده اند و برنامه نویسان نرم افزار اتریوم پیشنهاد بهبود اتریوم (EIP) 4844 را معرفی کرده اند. EIP-4844 با مفاهیمی مانند ریزش اولیه و تراکنش های حباب خرد شده. هر دوی این مفاهیم از فناوری استفاده می‌کنند که برای پیاده‌سازی «نوع جدیدی از نوع تراکنش در اتریوم است که «حباب‌های» داده را می‌پذیرد تا برای مدت کوتاهی در گره بیکن باقی بماند.

برچسب ها در این داستان

قرارداد زنجیره ای Beacon، جلسه توسعه دهندگان، EIP-4844، جلسه ETH Dev، ETH Devs، ETH Stakeddrawals، توسعه دهندگان هسته اتریوم، Ethereum Developers، Ethereum Fork، Ethereum Hard Fork، ETH قفل شده، ادغام، proto-danksharding تراکنش، ، برداشت های سهام، ظرفیت عملیاتی، برداشت ها

نظر شما در مورد آخرین جلسه توسعه دهندگان هسته اتریوم و بحث ها در مورد هارد فورک شانگهای که در مارس 2023 برگزار می شود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.