نیکی لیتل تهیه کننده با استودیوی NFB North West در وینیپگ.

[ad_1] 3 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) دیوید کریستنسن، تهیه‌کننده اجرایی، امروز اعلام کرد که نیکی لیتل، مدیر هنری سابق ImagNATIVE، به عنوان تهیه‌کننده به استودیوی North West NFB می‌پیوندد که خارج از دفتر وینی‌پگ استودیو است. نیکی لیتل یک مادر، هنرمند / ناظر / متصدی و مدیر هنری است.

کد خبر : 128297
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۹
نیکی لیتل تهیه کننده با استودیوی NFB North West در وینیپگ.

[ad_1]

3 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

دیوید کریستنسن، تهیه‌کننده اجرایی، امروز اعلام کرد که نیکی لیتل، مدیر هنری سابق ImagNATIVE، به عنوان تهیه‌کننده به استودیوی North West NFB می‌پیوندد که خارج از دفتر وینی‌پگ استودیو است.

نیکی لیتل یک مادر، هنرمند / ناظر / متصدی و مدیر هنری است. او به همراه جیمی آیزاک و جنی وسترن یکی از اعضای بنیانگذار The Ephemerals بود که دو بار در فهرست طولانی جایزه هنر Sobey قرار گرفتند.

لیتل از آنیشینینیو (اوجی-کری)/بریتانیایی تبار کیستیگانواچین (ملت اول گاردن هیل، MB)، مستقر در وینیپگ است. علایق او در راهبردهای هنری و کیوریتوری است که داستان سرایی فراگیر و غیرخطی، چند نسل و پیوستارهای بومی را بررسی می کند.

برای بیش از 12 سال، لیتل یک کارمند هنری و فرهنگی بوده است که پروژه های خلاقانه بزرگی را از طریق دریچه بومی و مبتنی بر جامعه تولید می کند. از سال 2019 تا 2021، او مدیر هنری ImagNATIVE بود. قبل از آن، لیتل مدیر ائتلاف ملی هنرهای رسانه ای بومی (NIMAC) بود. در NIMAC، Little سازماندهی شد گوش کن، شاهد باش، انتقال بده، گردهمایی ملی هنرهای رسانه ای بومی در سال 2018 در ساسکاتون که شامل میزگردها، اجراها، نمایش ها و نمایشگاه ها بود.

لیتل و بکا تیلور به‌عنوان یک متصدی مستقل، همکاری مشترک داشتند níchiwamiskwém | نیمیدت | خواهر من | ما سوئور، Biennale d’Art Contemporain Autochtone 2018 (BACA) در مونترال و مناطق اطراف، و میزبان مشترک مهاجرتیک اقامتگاه سه هفته ای در دمیت، آلبرتا، که با هدف اکتشاف در اطراف اقتصادهای بومی و تحقیقات به عنوان مراسم انجام می شود. لیتل همچنین بخشی از نمایشگاه 2020 بود که با همکاری مشترک برگزار شد لانه برای پایان جهان در گالری هنری آلبرتا، با همکاری برونو کانادین.

من خوشحالم که نیکی لیتل را به استودیوی North West و تیم NFB ما خوش آمد می گویم. او به تهیه‌کنندگان بومی چهلا لئونارد، که به تازگی در استودیو نورث وست، کوتی ساوارد و البته فیلمساز/تهیه‌کننده افسانه‌ای آلانیس اوبومساوین استخدام شده‌اند، می‌پیوندد. جولی روی، مدیر کل، آفرینش و نوآوری، گفت: پیشینه و تجربه قوی نیکی افزودنی عالی برای NFB و تعهد سازمانی ما برای پیشبرد صداها و دیدگاه‌های بومی معتبر و حمایت از داستان‌های مهم برای گفتن خواهد بود.

«دفتر وینی‌پگ ما سابقه‌ای طولانی و با سابقه و ریشه‌های عمیق در جامعه دارد—نیکی سابقه‌ای چشمگیر به‌عنوان خالق و تهیه‌کننده به ارمغان می‌آورد و می‌دانم که او به تیم ما اضافه خواهد شد. دیوید کریستنسن گفت: مهارت‌ها، بینش، اخلاق کاری و روحیه همکاری او به نفع کارگردانان، تهیه‌کنندگان و شرکای منیتوبا، پریری‌ها و سراسر شمال است.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.