نیکلاس مادورو غرب را با فراوانی نفت و گاز وسوسه می‌کند، رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌خواهد تحریم‌ها برداشته شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

در میان غوغای اقتصادی در سراسر جهان و بحران انرژی در اروپا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفته است که کشورش آماده است تا به نفت کمک کند. علیرغم این واقعیت که ونزوئلا دارای بیشترین عرضه نفت خام در جهان است، تحریم های اقتصادی ایالات متحده که در سال 2019 توسط دولت ترامپ اعمال شد، تجارت

کد خبر : 259529
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
نیکلاس مادورو غرب را با فراوانی نفت و گاز وسوسه می‌کند، رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌خواهد تحریم‌ها برداشته شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز


در میان غوغای اقتصادی در سراسر جهان و بحران انرژی در اروپا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا گفته است که کشورش آماده است تا به نفت کمک کند. علیرغم این واقعیت که ونزوئلا دارای بیشترین عرضه نفت خام در جهان است، تحریم های اقتصادی ایالات متحده که در سال 2019 توسط دولت ترامپ اعمال شد، تجارت های آمریکایی را از تعامل با شرکت نفت دولتی منع می کند.

مادورو اصرار دارد که “ونزوئلا آماده و مایل به ایفای نقش خود با تامین سوخت به جهان است”

رئیس جمهور فعلی ونزوئلا، نیکلاس مادورو، یک رهبر جنجالی است و اخیراً به کشورهای غربی مانند ایالات متحده در زمینه نفت و گاز کمک کرده است. مادورو در 14 سپتامبر در رویدادی که توسط سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) سازماندهی شده بود، سخنرانی کرد.

دبیرکل این سازمان بین دولتی از کاراکاس بازدید کرد و مادورو گفت ونزوئلا آماده کمک به کشورها برای مقابله با بازار بی نظم گاز و نفت است. رئیس جمهور ونزوئلا در این مراسم گفت: ونزوئلا آماده و مایل است که نقش خود را ایفا کند و بازار نفت و گاز مورد نیاز اقتصاد جهان را به شکلی باثبات و امن تامین کند.

در حالی که داده ها نشان می دهد صادرات نفت پایین است، مادورو مصمم بود که پترولئوس د ونزوئلا، SA (PDVSA) ونزوئلا “بهبود” یافته است. در عین حال، قیمت نفت خام در اروپا (برنت) از بالاترین حد ماه ژوئن کاهش یافته است، اما در حال حاضر در حدود 89.53 دلار در نوسان است و نفت خام آمریکا در حال مبادله به قیمت 79.30 دلار در هر بشکه است.

قیمت گاز طبیعی در اروپا به طور سرسام آوری افزایش یافته و در سطح بالایی باقی مانده است. سطح صادرات ونزوئلا به دلیل تحریم های مالی دولت ترامپ علیه نفت، گاز، طلا و مواد غذایی ونزوئلا که در ژانویه 2019 اعمال شد، بسیار پایین است.

وزیر نفت ونزوئلا می‌گوید تحریم‌های آمریکا مانع از کمک غول نفتی آمریکای لاتین به «هر دولت جهان یا هر کشوری» می‌شود.

در ماه مه گذشته، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از این قاعده مستثنی شد و به ونزوئلا اجازه داد تا نفت خام خود را به اروپا بپردازد تا بدهی های خود را پرداخت کند. دولت بایدن تحریم های اعمال شده علیه تامین کنندگان نفت و گاز ونزوئلا را لغو نکرده است.

در ماه اوت، مادورو به طور ناگهانی قرارداد نفت در برابر بدهی را متوقف کرد و به نظر می رسد رئیس جمهور ونزوئلا می خواهد این توافق را دوباره احیا کند. در حالی که هیثم الغیس، دبیر کل اوپک از کاراکاس بازدید کرد، مادورو گفت که «بحران» انرژی نامطمئن است و تحریم‌ها علیه روسیه «غیرقابل توجیه» هستند.

تارک الایسامی، وزیر نفت ونزوئلا، قبل از اینکه مادورو توضیح دهد که ونزوئلا برای ایفای نقش خود و تامین نیازهای نفت و گاز جهان آماده است، به مطبوعات گفت که کاراکاس آماده و مایل به کمک به هر دولتی است.

عیسامی گفت که ونزوئلا به «هر دولت جهان یا هر کشور یا شرکتی از هر کشوری» عرضه خواهد کرد، اما افزود که تحریم‌های آمریکا مانعی بر سر راه است. علاوه بر این، عیسامی همچنین با رویترز صحبت کرد و به این نشریه گفت که PDVSA کاملاً “آماده و آماده” برای همکاری با غول نفتی شورون مستقر در کالیفرنیا است.

دبیرکل: چالش‌های اوپک «جدی‌تر و بحرانی‌تر» از همیشه هستند

هیثم الغیس به حاضران در کاراکاس اطلاع داد که چالش های فعلی اوپک «جدی تر است. [and] بحرانی تر از همیشه. مادورو و آیسامی آماده هستند تا دوباره به غرب کمک کنند، اما آمریکا ممکن است پس از اینکه رئیس جمهور ونزوئلا قرارداد نفت در برابر بدهی را در ماه اوت به حالت تعلیق درآورد، بحرانی تر باشد.

ونزوئلا تنها کشوری نیست که خواستار لغو تحریم ها شده است. اعضای کرملین توضیح داده اند که اتصالات گازی مانند خط لوله نورد استریم 1 پس از لغو تحریم ها علیه روسیه احیا خواهد شد.

ایران همچنین غرب را با نفت ارزان وسوسه کرده است، زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که تهران گفته است “زمستان در راه است” به اروپا و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) را با گاز ارزان طعنه زده است. به گزارش خبرگزاری دولتی مهر، ایران نیز مانند روسیه و ونزوئلا خواستار رفع تحریم های اقتصادی است.

برچسب ها در این داستان

تحریم ها، برنت، کاراکاس، گاز تهران ارزان، اقتصاد، اروپا، گاز طبیعی اروپا، نفت اروپا، اتحادیه اروپا (EU)، گاز، تورم، ایران، جو بایدن، گاز طبیعی، نیکلاس مادورو، نفت، اوپک، کشورهای اوپک، pdvsa ، روسیه ، تحریم ، تحریم ، دبیر کل هیثم الغیس ، طارق العیسامی ، تهران ، ایالات متحده ، نفت ایالات متحده ، رئیس جمهور ونزوئلا

نظر شما در مورد نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که می گوید کشورش آماده ارائه نفت به غرب است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.