نیویورک تایمز، اف‌تی، بلومبرگ به دلیل تلاش برای افشای نام اعتبار دهندگان FTX – اخبار بیت کوین محکوم شدند

[ad_1] در میان روند ورشکستگی FTX، اسناد دادگاه نشان می دهد که شرکت های رسانه ای مانند بلومبرگ، نیویورک تایمز (NYT)، داو جونز و شرکت، و فایننشال تایمز (FT) می خواهند اطلاعات ویرایش شده مرتبط با طلبکاران FTX بدون مهر و موم شوند. شرکت های رسانه ای معتقدند که مردم باید از اطلاعات طلبکاران آگاه

کد خبر : 292556
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
نیویورک تایمز، اف‌تی، بلومبرگ به دلیل تلاش برای افشای نام اعتبار دهندگان FTX – اخبار بیت کوین محکوم شدند

[ad_1]

در میان روند ورشکستگی FTX، اسناد دادگاه نشان می دهد که شرکت های رسانه ای مانند بلومبرگ، نیویورک تایمز (NYT)، داو جونز و شرکت، و فایننشال تایمز (FT) می خواهند اطلاعات ویرایش شده مرتبط با طلبکاران FTX بدون مهر و موم شوند. شرکت های رسانه ای معتقدند که مردم باید از اطلاعات طلبکاران آگاه شوند، زیرا نشریات در پرونده دادگاه تاکید کردند که “رسانه های خبری به عنوان چشم و گوش مردم عمل می کنند.”

به اصطلاح «مداخله‌گران رسانه‌ای» اصرار دارند که دادگاه باید اطلاعات بستانکار FTX را لغو کند.

چهار نشریه مهم رسانه خبری سندی را با پرونده ورشکستگی فصل 11 مرتبط با صرافی ارزهای دیجیتال FTX که اکنون از بین رفته است، ثبت کرده اند. اساساً، نشریات خود را «مداخله‌گران رسانه‌ای» می‌نامند و مداخله‌گران «به مهر و موم کردن و ویرایش مداوم اطلاعاتی که از لحاظ تاریخی اساساً ماهیت عمومی داشته‌اند، اعتراض دارند». این چهار رسانه شامل فایننشال تایمز (FT)، نیویورک تایمز (NYT)، بلومبرگ و داو جونز و شرکت هستند.

نیویورک تایمز، اف‌تی و بلومبرگ به دلیل تلاش برای افشای نام اعتبار دهندگان FTX متهم شدند

به اصطلاح «مداخله‌گران رسانه‌ای» به قانون خاصی اشاره می‌کنند که به «هر نهاد ذینفع» اجازه می‌دهد در یک موضوع ورشکستگی و «در رابطه با هر موضوع مشخص‌شده» مداخله کند. این نشریات همچنین می‌گویند که دادگاه‌ها «به طور معمول حق رسانه‌ها را برای «مداخله» یا «به چالش کشیدن حکم‌های مهر و موم» به رسمیت شناخته‌اند. پرونده اضافه می کند:

رسانه های خبری به عنوان چشم و گوش مردم عمل می کنند و مردم را از مسائل روز آگاه می کنند. این کارکرد اجتماعی ارزشمند با مهر و موم سوابق قضایی مختل می شود.

علیرغم مخالفت بدهکار مبنی بر محرمانه نگه داشتن فهرست مشتریان و استدلالی که می گوید انتشار فهرست مشتریان بدهکاران می تواند به مشتریان آسیب برساند، «مداخله گران رسانه ای» این استدلال ها را «اظهارات مبهم» می نامند که «به نظر نمی رسد». برای ارضای بار شواهد.» بلومبرگ، FT، NYT و شرکت های رسانه ای داو اصرار دارند که “تجدید نام اعتبار دهندگان نامناسب است.” پرونده دادگاه ادامه دارد:

در حالی که ممکن است تغییر اطلاعات تماس در برخی شرایط برای جلوگیری از سرقت هویت و آزار و اذیت موجه باشد، انتشار اسامی طلبکاران نه طلبکاران را در معرض خطر سرقت هویت و نه در معرض خطر شخصی قرار نمی دهد. همچنین خطر آسیب غیرقانونی ایجاد نمی کند.

علاوه بر این، پرونده ورشکستگی درجه سانتیگراد توسط شرکت های رسانه ای در پرونده دادگاه برجسته شده است. در آن مورد خاص، دادگاه ورشکستگی 14000 صفحه از نام کاربری و تاریخچه تجاری مشتریان درجه سانتیگراد را منتشر کرد. پس از این که دادگاه این کار را با کاربران سلسیوس انجام داد، باعث اعتراض عمومی شد. «این درجه سانتیگراد یکی از [most] نقض فاحش حریم خصوصی در تاریخچه رمزنگاری،” یک فرد نوشت به هنگام. این خبر همچنین به دنبال آن است که مردم در چندین نوبت نشریات رسانه‌های اصلی را به اتهام دکس کردن افراد محکوم کردند.

از Dorian Nakamoto تا Libs of Tiktok، رسانه Doxxing فراتر از فرهنگ اینترنت حرکت می کند و به ابزار انتخاب صنعت تبدیل می شود

در چند وقت اخیر، تیلور لورنز، گزارشگر واشنگتن پست، در اواسط آوریل به دلیل ادعایی که بر اساس گزارش ها از خالق Libs of Tiktok مورد انتقاد قرار گرفت، مورد انتقاد قرار گرفت. چهار سال پیش، نشریات رسانه‌های اصلی مانند NYT گفتند که داکسینگ به «ابزار اصلی در جنگ‌های فرهنگی» تبدیل شده است. این گزارش خاطرنشان می‌کند که «شناسایی فعالان افراطی و افشای اطلاعات شخصی آنها کمی به یک ورزش در اینترنت تبدیل شده است».

سال‌ها بعد، رسانه‌های این سازمان متهم به استفاده از ابزار doxxing و استفاده از ابزار بحث‌برانگیز برای کلیک‌ها، تبلیغات و بدنامی شدند. هنگامی که لیا مک‌گراث گودمن، ستون‌نویس نیوزویک گزارشی را در مارس 2014 منتشر کرد، گزارشگر به‌خاطر اینکه آدرس دوریان ناکاموتو در کالیفرنیا را مورد انتقاد قرار داده بود، مورد انتقاد قرار گرفت. مشخص شد که دوریان ساتوشی ناکاموتو نیست و او گفت که خبرنگار با او ناعادلانه رفتار کرده است.

تا آنجا که به پرونده ورشکستگی FTX مربوط می شود، Redditors از انجمن r/cryptocurrency، بلومبرگ، FT، NYT و شرکت های رسانه ای Dow را به دلیل تلاش برای دکس کردن مشتریان مرتبط با صرافی سقوط کرده مورد انتقاد قرار دادند. در بحث فروم، Redditors همچنین در مورد اینکه چگونه تعدادی از نشریات مانند نیویورک تایمز قطعات پفکی را در مورد یکی از بنیانگذاران FTX سام بنکمن-فرید منتشر کردند، صحبت کردند.

هرگز از رسانه ها انتظار بهتری نداشتم. این فقط به پول برای آنها بستگی دارد و 0٪ در مورد حقیقت،” یکی از افراد نوشت. متأسفانه هنوز خیلی ها به آنها اعتماد دارند.» شخص دیگری افزود:

رسانه های اصلی بازیگران پولی هستند.

علی‌رغم اعتراض‌های اخیر عمومی علیه درجه سلسیوس، به اصطلاح «مداخله‌گران رسانه‌ای» به آن بخش از داستان اشاره نمی‌کنند، حتی اگر کاملاً واضح بود که مردم از تصمیم دادگاه ورشکستگی راضی نبودند.

نشریات رسانه ای در پرونده دادگاه ورشکستگی FTX خاطرنشان می کنند: «تغییر نام طلبکاران با پیشرفت پرونده تأثیر گسترده ای خواهد داشت. این پرونده به پایان می رسد: “این دادگاه به طور معمول به بدهکاران در سایر پرونده های فصل 11 اجازه داده است تا اطلاعات محرمانه را با مهر و موم تشکیل دهند.”

برچسب ها در این داستان

دادگاه ورشکستگی، مسائل ورشکستگی، بلومبرگ، سلسیوس، سلسیوس داکس، پرونده قضایی، صرافی رمزنگاری، دوریان ناکاموتو داکس، داو جونز و شرکت، رسانه تاسیس، زمان مالی، FT، رسانه FTX، Libs of Tiktok، رسانه اصلی، رسانه، مداخله‌گران رسانه‌ای , msm, NYT, Puff Pieces, Redacting, Sam Bankman-Fried, sbf, Sealing, Taylor Lorenz, The New York Times, Unredact, Unredaction, Unsealing, Washington Post

نظر شما در مورد بلومبرگ، FT، NYT و شرکت‌های رسانه‌ای Dow که تلاش می‌کنند فهرست طلبکاران FTX را ویرایش نکنند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.