نیوبرانزویک، فصل تشکیل پرونده مالیاتی از امروز شروع می شود!

[ad_1] 21 فوریه 2022 فردریکتون، آژانس درآمد نیوبرانزویک کانادا آژانس درآمد کانادا (CRA) متعهد است اطمینان حاصل کند که ساکنان نیوبرانزویک از مزایا و اعتباراتی که مستحق آن هستند، برخوردار می شوند. با توجه به ادامه چالش‌های COVID-19، این یک فصل منحصربفرد دیگر برای تشکیل پرونده مالیاتی خواهد بود. ما به طور مداوم در تلاش

کد خبر : 169616
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۴۸
نیوبرانزویک، فصل تشکیل پرونده مالیاتی از امروز شروع می شود!

[ad_1]

21 فوریه 2022 فردریکتون، آژانس درآمد نیوبرانزویک کانادا

آژانس درآمد کانادا (CRA) متعهد است اطمینان حاصل کند که ساکنان نیوبرانزویک از مزایا و اعتباراتی که مستحق آن هستند، برخوردار می شوند. با توجه به ادامه چالش‌های COVID-19، این یک فصل منحصربفرد دیگر برای تشکیل پرونده مالیاتی خواهد بود. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا خدمات خود را برای برآورده کردن نیازهای ثبت مالیات شما و ارائه گزینه هایی برای تجربه یکپارچه در هنگام تعامل با ما، بهبود بخشیده و تطبیق دهیم.

در این فصل ثبت مالیات، چرا به 90 درصد ساکنان نیوبرانزویک که مالیات سال 2020 خود را به صورت آنلاین ثبت کرده اند، نپیوندید؟ هنگام ترکیب تشکیل پرونده آنلاین با سپرده مستقیم، می توانید بازپرداخت مالیات خود را در کمتر از هشت روز کاری دریافت کنید. سال گذشته، بیش از 14 میلیون بازپرداخت با سپرده مستقیم به مالیات دهندگان کانادایی صادر شد.

مزیت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد و سود چیست؟ سال گذشته، کانادایی‌ها میانگین بازپرداخت مالیاتی 1895 دلاری به ازای هر بازپرداخت مالیات بر درآمد و مزایای و به طور متوسط ​​6690 دلار در پرداخت کمک‌های کودکان کانادا (CCB) دریافت کردند. برای دریافت مزایا و اعتباراتی که ممکن است مستحق آن باشید، مانند CCB، اعتبار GST/HST، مزایای استانی مرتبط، مزایای ناتوانی فرزند، یا مکمل درآمد تضمین شده، باید مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایا را ارسال کنید – حتی اگر شما هیچ درآمدی برای گزارش دادن برای سال 2021 ندارید یا اگر درآمد شما معاف از مالیات است.

ما می دانیم که هرکسی وضعیت تشکیل پرونده مالیاتی منحصر به فردی دارد. به این ترتیب، ما می‌خواهیم اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم که می‌تواند به شما کمک کند اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای خود را ثبت کنید.

اجازه دهید به شما در شروع کار کمک کنیم

تقویم خود را علامت گذاری کنید – آخرین مهلت بسیاری از کانادایی ها برای ارسال مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایای مالیاتی خود در سال 2021، 30 آوریل 2022 است. از آنجایی که این تاریخ یک شنبه است، اگر CRA آن را دریافت کند یا در تاریخ یا قبل از آن مهر پست شود، اظهارنامه شما به موقع ثبت می شود. 2 مه 2022. به طور مشابه، اگر پرداخت شما توسط CRA دریافت شود یا در 2 مه 2022 یا قبل از آن در یک موسسه مالی کانادایی پردازش شود، به‌موقع در نظر گرفته می‌شود.

آماده شدن – برای دریافت آخرین اطلاعات مالیاتی و مزایای COVID-19 که برای ارسال مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایای خود به آن نیاز دارید، از صفحه وب «آماده شدن برای انجام مالیات خود» دیدن کنید. سال گذشته، بیش از یک میلیون مالیات دهنده از آن بازدید کردند و بیشترین بازدیدکننده وب سایت ما بود.

ثبت نام برای حساب من – بیش از 268000 ساکن نیوبرانزویک قبلاً در حساب من ثبت نام کرده اند. این درگاه امن به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی خود مانند آدرس منزل، اطلاعات سپرده مستقیم، وضعیت تأهل و غیره را به روز کنید. اگر در حساب من ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید از خدمات دیجیتالی مانند Auto-fill my return و Express NOA (Notice of Assessment) در نرم‌افزار تشکیل پرونده مالیاتی تایید شده استفاده کنید. صاحبان مشاغل همچنین می توانند برای حساب تجاری من ثبت نام کنند.

از 7 فوریه 2022، برای استفاده از حساب من باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. اگر اطلاعات مهمی مانند آدرس یا اطلاعات سپرده مستقیم شما در سوابق CRA تغییر کرده باشد، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. این اعلان‌ها می‌توانند به‌عنوان یک هشدار اولیه درباره فعالیت‌های احتمالی کلاهبرداری عمل کنند.

درباره مالیات خود بدانید – سوالی در مورد تشکیل پرونده خود دارید؟ نگران نباش! ما یک ابزار آنلاین جدید راه‌اندازی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند در مورد مالیات‌ها بیاموزید تا بتوانید آن‌ها را خودتان انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به «درباره مالیات های خود بیاموزید» بروید.

برای ثبت مالیات خود به کمک نیاز دارید؟ – اگر درآمد کمی دارید، وضعیت مالیاتی ساده ای دارید و به کمک نیاز دارید، یک داوطلب برنامه مالیات بر درآمد داوطلبانه جامعه (CVITP) ممکن است بتواند اظهارنامه مالیاتی شما را به صورت رایگان تکمیل و ارسال کند. خدمات در حال حاضر هم به صورت حضوری و هم از طریق ابزارهای مجازی مانند ویدئو کنفرانس ارائه می شود. برای پیدا کردن یک کلینیک، لطفاً از صفحه وب کلینیک های مالیاتی رایگان ما دیدن کنید. CVITP در سال گذشته به بیش از 20000 نفر از ساکنان نیوبرانزویک کمک کرد تا پرونده تشکیل دهند.

مزایای COVID-19

برگه های اطلاعاتی T4A – اگر دریافت کردید مشمول مالیات مزایای COVID-19 در سال 2021، مانند مزایای بازیابی کانادا (CRB)، مزایای بیماری بهبودی کانادا (CRSB) و مزایای مراقبتی بهبودی کانادا (CRCB)، باید کل مبلغی را که در هنگام بازگشت دریافت کرده اید وارد کنید. یک برگه اطلاعاتی T4A تا پایان فوریه 2022 برای شما پست می‌شود. اگر در حساب من ثبت نام کرده باشید و دسترسی کامل داشته باشید، برگه‌های اطلاعاتی T4A از دولت کانادا برای مزایای مربوط به کووید-19 نیز به صورت آنلاین ارائه می‌شود. برگه‌های اطلاعاتی T4A، از جمله اطلاعات مربوط به مزایای مرتبط با کووید-19، از طریق سرویس «پر کردن خودکار بازگشت من» در نرم‌افزار تشکیل پرونده مالیاتی تأیید شده نیز در دسترس است.

کاهش بهره هدفمند – اگر در سال 2020 مزایای حمایت از درآمد مرتبط با کووید را دریافت کردید و پس از ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای سال 2020 خود به CRA بدهکار بودید، تا 30 آوریل نیازی به پرداخت سود برای بدهی مالیات بر درآمد معوق برای سال مالیاتی 2020 ندارید. 2022. هدف از این کار این بود که در صورت داشتن مبلغ بدهی، زمان و انعطاف بیشتری برای پرداخت به شما بدهد.

برای واجد شرایط بودن برای کاهش بهره هدفمند، افراد باید کل درآمد مشمول مالیات 75000 دلار یا کمتر در سال 2020 داشته باشند و در سال 2020 از طریق یک یا چند اقدام کووید-19 حمایت درآمدی دریافت کرده باشند.

بنابراین، اگر اظهارنامه 2020 خود را ثبت کرده اید و واجد شرایط تخفیف بهره هستید، تا 30 آوریل 2022 فرصت دارید تا بدهی مالیات بر درآمد معوق را برای سال مالیاتی 2020 پرداخت کنید و از هزینه های بهره آتی اجتناب کنید. این فقط در مورد مالیات بدهی برای سال مالیاتی 2020 اعمال می شود و نه برای هر سال مالیاتی قبلی.

اگر نمی توانید موجودی خود را پرداخت کنید، ما می توانیم با شما در یک ترتیب پرداخت همکاری کنیم.

به روز رسانی برای مزایا و اعتبارات از CRA

مزایای کارگران کانادا – مزایای کارگران کانادا (CWB) یک اعتبار مالیاتی قابل استرداد برای کمک به افراد و خانواده هایی است که کار می کنند و درآمد کمی دارند. نرخ‌های CWB و آستانه درآمد برای سال 2021 تغییر کرده است. یک «معافیت ثانویه» جدید نیز معرفی شده است.

حمایت از کشاورزان – با شروع سال 2021، دولت کانادا یک اعتبار مالیاتی قابل استرداد جدید را پیشنهاد می کند، به عنوان وسیله ای برای بازگرداندن بخشی از هزینه سوخت حاصل از قیمت گذاری آلودگی کربن فدرال. سیستم مستقیماً به مشاغل کشاورزی در استان هایی که در حال حاضر سیستمی ندارند که الزامات فدرال را برآورده کند. این استان های تعیین شده آلبرتا، مانیتوبا، انتاریو و ساسکاچوان هستند. مبلغ اعتبار متناسب با میزان هزینه های کشاورزی واجد شرایط قابل انتساب به استان های تعیین شده است. برای سال 2021، اگر کشاورز در یک استان تعیین شده با هزینه های کشاورزی واجد شرایط 25000 دلار یا بیشتر هستید، می توانید انتظار داشته باشید که اعتباری معادل 1.47 دلار به ازای هر 1000 دلار در هزینه های کشاورزی واجد شرایط افزایش به 1.73 دلار در سال 2022 دریافت کنید. فرم T2043، هزینه بازگشت سوخت درآمد حاصل از اعتبار مالیاتی کشاورزان، باید تکمیل شود تا میزان اعتبار محاسبه شود.

اعتبار مالیاتی تدارکات مدرسه مربی – برای حمایت از معلمان و مربیان دوران کودکی در کانادا، دولت پیشنهاد می‌کند که اعتبار مالیاتی تدارکاتی برای معلمان واجد شرایط را گسترش داده و غنی کند. گسترش این اعتبار به معلمان و مربیان دوران کودکی اجازه می دهد تا ۲۵ درصد اعتبار مالیاتی قابل استرداد را درخواست کنند، که نسبت به ۱۵ درصد قبلی افزایش یافته است، برای خرید تا سقف ۱۰۰۰ دلار در مورد لوازم آموزشی واجد شرایط خریداری شده در طول سال مالیاتی. دولت همچنین پیشنهاد می‌کند که فهرست تجهیزات آموزشی واجد شرایط را برای شامل دستگاه‌های الکترونیکی مانند ماشین‌حساب‌های نموداری، تایمرهای دیجیتال و ابزارهایی برای یادگیری از راه دور گسترش دهد. این بهبودها از سال مالیاتی 2021 شروع می شود.

آیا سوالات اضافی در مورد تشکیل پرونده مالیاتی دارید؟

ما به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در کارآمدترین راه ممکن به شما اختصاص داده شده ایم. لطفاً به خاطر داشته باشید که فصل تشکیل پرونده مالیاتی شلوغ ترین زمان ما در سال است.

شما می توانید بیشتر اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. ما شما را تشویق می‌کنیم که از طریق خدمات دیجیتال ما پاسخ سؤالات مالیاتی خود را بیابید. به عنوان مثال، می توانید این منابع را بررسی کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.