نیل استفنسون، خالق اصطلاح «متاورس» درباره پذیرش گسترده دنیای مجازی خوش‌بین نیست – اخبار بیت‌کوین متاورس

[ad_1] نیل استفنسون، ظاهراً اولین کسی که اصطلاح “متاورس” را ابداع کرد، نظر خود را در مورد آینده پذیرش جهان های مجازی صادر کرد. نویسنده علمی تخیلی و یکی از بنیانگذاران Lamina1، یک شرکت متاورس بلاک چین، معتقد است که ایجاد تجربیاتی که میلیون‌ها نفر آن را ارزش داشتن در دنیای مجازی می‌دانند، بسیار دشوار

کد خبر : 326673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
نیل استفنسون، خالق اصطلاح «متاورس» درباره پذیرش گسترده دنیای مجازی خوش‌بین نیست – اخبار بیت‌کوین متاورس

[ad_1]

نیل استفنسون، ظاهراً اولین کسی که اصطلاح “متاورس” را ابداع کرد، نظر خود را در مورد آینده پذیرش جهان های مجازی صادر کرد. نویسنده علمی تخیلی و یکی از بنیانگذاران Lamina1، یک شرکت متاورس بلاک چین، معتقد است که ایجاد تجربیاتی که میلیون‌ها نفر آن را ارزش داشتن در دنیای مجازی می‌دانند، بسیار دشوار است و روند پذیرش این فناوری را مختل می‌کند.

نیل استفنسون درباره آینده پذیرش متاورس

نیل استفنسون، که اعتقاد بر این است که خالق مفهوم و اصطلاح کلی “metaverse” – که اخیرا توسط متا رایج شده است – معتقد است که پذیرش جریان اصلی این فناوری ممکن است بسیار دور باشد. نویسنده ای که این اصطلاح را به عنوان بخشی از رمانش به نام Snow Crash که در سال 1992 منتشر شد ابداع کرد، اظهار داشت که رشد متاورس به کیفیت تجربیات ارائه شده در دنیای مجازی بستگی دارد.

به عنوان بخشی از مصاحبه ای که به فایننشال تایمز ارائه شده است، استفنسون اظهار داشت:

متاورسی وجود نخواهد داشت که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کنند، مگر اینکه حاوی تجربیاتی باشد که میلیون‌ها نفر آن را ارزشمند می‌دانند، و ایجاد آن تجربیات بسیار دشوار است.

نویسنده که رابطه روشنی بین متاورس و فناوری بازی ایجاد کرده است، با استناد به Doom، بازی ساخته شده، توضیح داد که “صنعت بازی موتور اقتصادی و موتور تکنولوژیکی است که به وضوح پایه و اساس هر متاورس آینده خواهد بود.” توسط John Carmack از ID Software، به عنوان یکی از بازی هایی که آغازگر دوران متاورس بود.

بلاک چین جهان های مجازی را به هم متصل می کند

استفنسون همچنین توضیح داد که بلاک چین و متاورس یک رابطه طبیعی دارند و ارتباط متقابل بین دنیاهای مختلف را به عنوان بخشی از دنیای بزرگ‌تر ممکن می‌سازد. نویسنده می‌گوید که بخشی از دلیل ایجاد Lamina1، شرکتی که او یکی از بنیان‌گذاران آن بود، ایجاد یک لایه بنیادی برای ایجاد جهان‌های دیجیتالی بود که دارای «سطح مهندسی هستند که با توانایی‌های بلاک‌چین‌ها مطابقت خوبی دارند. از.”

طراحی داخلی متاورس را می توان به صورت متمرکز انجام داد، اما حرکت این داده ها از یک متاورس به متاورس دیگر، که بخشی از یک متاورس بزرگتر است، با استفاده از ابزارهای مبتنی بر بلاک چین انجام می شود. وی اعلام کرد:

من فکر می‌کنم برای ساختن یک متاورس، موقعیتی خواهیم داشت که در آن افراد آزادانه از محیطی به محیط دیگر حرکت می‌کنند… همه این‌ها بوی شبکه‌ای غیرمتمرکز از تعاملات و تراکنش‌های مالی را می‌دهد که مرا به بلاک چین و بلاک‌چین در ذهن می‌اندازد. دیگر انواع ساختارهای مالی غیرمتمرکز.

نظر شما در مورد نظر نیل استفنسون در مورد آینده پذیرش متاورس و رابطه آن با بلاک چین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.