نیروی پلیس سایبری اوکراین شروع به پذیرش کمک های ارزهای دیجیتال می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] از آنجایی که اوکراین به طور فزاینده ای به کمک های مالی ارزهای دیجیتال متکی است، نیروی پلیس سایبری آن نیز تصمیم گرفته است از جامعه رمزنگاری در داخل و خارج از کشور کمک بگیرد. این واحد اکنون برای پشتیبانی از سازمان های مجری قانون و به دست آوردن لوازم ضروری، ارزهای دیجیتال مختلفی

کد خبر : 173838
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
نیروی پلیس سایبری اوکراین شروع به پذیرش کمک های ارزهای دیجیتال می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

از آنجایی که اوکراین به طور فزاینده ای به کمک های مالی ارزهای دیجیتال متکی است، نیروی پلیس سایبری آن نیز تصمیم گرفته است از جامعه رمزنگاری در داخل و خارج از کشور کمک بگیرد. این واحد اکنون برای پشتیبانی از سازمان های مجری قانون و به دست آوردن لوازم ضروری، ارزهای دیجیتال مختلفی را مصرف می کند.

پلیس سایبر اوکراین آخرین نهاد دولتی برای درخواست کمک های مالی رمزنگاری شده است

دپارتمان پلیس سایبری پلیس ملی اوکراین به دولت کیف و سازمان‌های غیردولتی اوکراین پیوسته است که در بحبوحه تهاجم نظامی روسیه تلاش می‌کنند از طریق ارزهای رمزپایه بودجه دریافت کنند. این واحد اخیراً اطلاعیه ای را در وب سایت خود منتشر کرده است که در آن درخواست “کمک خیریه” در قالب سکه های دیجیتالی کرده است.

آژانس مجری قانون چندین آدرس رمزارز را منتشر کرده است و در حال حاضر کمک های مالی به بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، تتر (USDT)، ترون (TRX)، پلی گون (MATIC) و BNB را می پذیرد. این سازمان می گوید این ابتکار عمل را در ارتباط با حکومت نظامی معرفی شده در اوکراین آغاز کرده است.

سکه های جمع آوری شده برای حمایت از پلیس ملی، گارد ملی، سرویس گارد مرزی ایالتی و خدمات اضطراری دولتی استفاده خواهد شد. این پول دیجیتال همچنین برای خرید دارو، سایر لوازم ضروری و ارائه مراقبت های پزشکی برای قربانیان خصومت با روسیه هزینه می شود.

این وزارتخانه در اطلاعیه می‌افزاید: «همچنین، افرادی که می‌خواهند در این زمان سخت از اوکراین حمایت کنند، می‌توانند تجهیزات استخراج یا بخشی از آن را به کیف پول‌های اتریوم و بیت‌کوین متصل کنند.»

نیروی پلیس سایبری، نهاد مجری قانون اوکراین است که مسئول مبارزه با جرایم سایبری است. این کشور در گذشته عملیات‌هایی را علیه فعالیت‌های غیرقانونی رمزنگاری انجام داده است، اما در سال 2018 نیز علی‌رغم اشتراک‌گذاری برخی نگرانی‌ها در مورد آنها، خواستار قانونی شدن ارزهای دیجیتال شد.

زمانی که روسیه یک هفته پیش حمله نظامی خود را آغاز کرد، اوکراین در حال تنظیم فضای کریپتو خود بود. در اواسط فوریه، Verkhovna Rada، مجلس قانونگذاری کشور، قانون “در مورد دارایی های مجازی” را تصویب کرد که انتظار می رفت پس از به روز رسانی کد مالیاتی اوکراین لازم الاجرا شود.

از زمان حمله روسیه، مقامات کیف از طریق کانال های مختلف به دنبال حمایت مالی بوده اند. دولت در تلاش‌های خود برای جمع‌آوری سرمایه از طریق کمک‌های ارز دیجیتال بسیار موفق بوده است و تاکنون میلیون‌ها بیت کوین، اتر و سایر ارزها مانند پولکادوت و دوج کوین دریافت کرده است. گروه‌های داوطلب توسط اهداکنندگان ارزهای دیجیتال نیز تأمین مالی شده‌اند.

جامعه جهانی کریپتو از تلاش های بشردوستانه در اوکراین حمایت کرده است. بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، 10 میلیون دلار برای کمک به مردم اوکراین متعهد شد و در حال حاضر کمک های اشخاص ثالث را از طریق یک طرح سرمایه گذاری جمعی تسهیل می کند.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

خیریه، درگیری، رمزنگاری، کمک‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، جرایم سایبری، پلیس سایبری، بخش، کمک‌های مالی، تهاجم، اجرای قانون، داروها، پلیس ملی، روسیه، تجهیزات، اوکراین، اوکراین، واحد، جنگ

آیا انتظار دارید که نهادهای دولتی بیشتری در اوکراین به دنبال کمک های مالی ارزهای دیجیتال باشند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.