نیجریه Fintech Flutterwave گزارش های هک حساب مشتری را تکذیب کرد – اخبار فین تک بیت کوین

[ad_1] Flutterwave نیجریه فین تک گزارش هایی مبنی بر سرقت 6.3 میلیون دلار از حساب های کاربری توسط هکرها را رد کرده است. این شرکت فین‌تک گفت که بررسی منظم سیستم نظارت بر تراکنش‌ها به کشف «روند غیرعادی تراکنش‌ها در پروفایل‌های برخی کاربران» کمک کرد. حرکت برای انجماد تک‌شاخ نیجریه‌ای فین‌تک، Flutterwave، گفته است که

کد خبر : 329803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
نیجریه Fintech Flutterwave گزارش های هک حساب مشتری را تکذیب کرد – اخبار فین تک بیت کوین

[ad_1]

Flutterwave نیجریه فین تک گزارش هایی مبنی بر سرقت 6.3 میلیون دلار از حساب های کاربری توسط هکرها را رد کرده است. این شرکت فین‌تک گفت که بررسی منظم سیستم نظارت بر تراکنش‌ها به کشف «روند غیرعادی تراکنش‌ها در پروفایل‌های برخی کاربران» کمک کرد.

حرکت برای انجماد

تک‌شاخ نیجریه‌ای فین‌تک، Flutterwave، گفته است که گزارش‌هایی مبنی بر سرقت حدود 6.3 میلیون دلار از حساب‌های مشتریان توسط هکرها صحت ندارد. در بیانیه‌ای که در 5 مارس منتشر شد، فین‌تک اصرار داشت که هیچ کاربری سرمایه‌ای را از دست نداده و اقدامات اصلاحی انجام‌شده در واقع به آن امکان داده است «قبل از اینکه آسیبی به کاربران ما وارد شود، به این مشکل رسیدگی کند».

بیانیه Flutterwave مبنی بر رد ادعای هک شدن پس از گزارش Techpoint که حاکی از آن بود که 6.3 میلیون دلار (2.9 میلیارد نایرا) از حساب های کاربران خارج شده است. بر اساس این گزارش، تصور می‌شود که حادثه هک در اوایل فوریه رخ داده است و گمان می‌رود Flutterwave با ارائه درخواستی برای مسدود کردن حساب‌ها در 27 موسسه مالی به این موضوع واکنش نشان داده است.

در حالی که این بیانیه حاکی از آن است که Flutterwave با “موسسات مالی دیگر و آژانس های مجری قانون برای ایمن و ایمن نگه داشتن اکوسیستم ما” کار می کند، اما شرکت فین تک اصرار داشت که تنها پس از شناسایی ناهنجاری ها در حساب های برخی کاربران اقدام کرده است.

طی بررسی معمول سیستم نظارت بر تراکنش‌هایمان، روند غیرعادی تراکنش‌ها را در نمایه‌های برخی از کاربران شناسایی کردیم. تیم ما فوراً یک بررسی (طبق رویه عملیاتی استاندارد ما) را راه‌اندازی کرد که نشان داد برخی از کاربرانی که برخی از تنظیمات امنیتی توصیه شده ما را فعال نکرده‌اند ممکن است مستعد ابتلا باشند.»

Flutterwave افزود که اقدامات پیشگیرانه ای که انجام داد به آن کمک کرد تا قبل از اینکه “هر گونه آسیبی به کاربران ما وارد شود” به این مشکل رسیدگی کند.

در همین حال، در توییتر، برخی از کاربران نسخه Flutterwave از آنچه رخ داده را رد کردند و اصرار داشتند که حادثه هک درست است. یکی از کاربران، معروف به Alex Onyia، توییت کرد که Flutterwave توسط Omar Edewor Trades هک شده بود و میلیون ها نایرا از حساب های مشتریان به سرقت رفته بود. کاربر دیگری، Ufedo، “شواهدی” را به اشتراک گذاشت که ثابت کرد حادثه هک اتفاق افتاده است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.