نیجریه پیشتاز آفریقا در تنظیم فضای دارایی های دیجیتال – تنظیم کننده اوراق بهادار – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مدیر اجرایی رگولاتور اوراق بهادار این کشور گفت که نیجریه در تنظیم دارایی های دیجیتال در آفریقا پیشتاز است و یکی از کشورهایی است که به شدت به دنبال اداره فضای دارایی دیجیتال است. این مدیر همچنین در مورد نقش های نظارتی مختلف بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC) توضیحاتی

کد خبر : 231378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
نیجریه پیشتاز آفریقا در تنظیم فضای دارایی های دیجیتال – تنظیم کننده اوراق بهادار – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مدیر اجرایی رگولاتور اوراق بهادار این کشور گفت که نیجریه در تنظیم دارایی های دیجیتال در آفریقا پیشتاز است و یکی از کشورهایی است که به شدت به دنبال اداره فضای دارایی دیجیتال است. این مدیر همچنین در مورد نقش های نظارتی مختلف بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC) توضیحاتی ارائه کرد.

حمایت از سرمایه گذاران

به گفته مدیر اجرایی رگولاتور اوراق بهادار نیجریه، دایو اوبیسان، کشورش “از نظر وضع قوانین و مقررات در فضای دارایی دیجیتال در آفریقا پیشرو است.” اوبیسان ادعا کرد که در سطح جهانی، نیجریه یکی از کشورهایی است که به شدت به این فضا نگاه می کند.

در نظرات منتشر شده توسط Nairametrics، اوبیسان گفت که هدف سازمانش، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC)، ایجاد یک محیط عملیاتی است که به بازیکنان در فضای دارایی دیجیتال اجازه می دهد تا پیشرفت کنند، اما محیطی که از سرمایه گذاران نیز محافظت می کند.

اظهارات اوبیسان در مورد مقررات SEC در مورد دارایی‌های دیجیتال، کمی بیش از دو ماه پس از آن است که سازمان او مجموعه قوانین جدیدی را برای کنترل استفاده از ارزهای دیجیتال و همچنین فعالیت‌های ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) اعلام کرد. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، قوانین جدید بر انتشار دارایی های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار حاکم است. این مقررات همچنین شامل قوانینی در مورد الزامات ثبت نام برای پلتفرم های ارائه دارایی دیجیتال (DAOPs)، VASP ها و مبادلات دارایی دیجیتال است.

اظهارات مدیر SEC در زمانی مطرح می‌شود که سؤالات مربوط به اینکه کدام نهاد، بین SEC و بانک مرکزی نیجریه (CBN)، باید ارزهای دیجیتال را تنظیم کند، همچنان مطرح است. برخی از بازیگران در فضای دارایی های دیجیتال نیجریه گفته اند که اظهارات به ظاهر متناقض صادر شده توسط این دو تنظیم کننده نشان می دهد که آنها هنگام تنظیم دارایی های دیجیتال چشم به چشم نمی بینند.

دارایی های دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری

با این حال، اوبیسان هنگام صحبت در طول یک وبیناری که توسط Nairametrics سازماندهی شده بود، تلاش کرد تا با روشن کردن نقش مربوطه هر تنظیم کننده، این سردرگمی را برطرف کند. او گفت:

فضای نظارتی در حال تحول است. حتی پس از اینکه طبقه بندی دارایی های دیجیتال را ارائه کردیم. می‌دانید که این قابلیت تغییر در استفاده از زبان، دارایی‌های رمزنگاری و ارز دیجیتال وجود دارد، بنابراین بستگی به استفاده دارد. وقتی هر چیزی فیات است – فیات پول است – ما از آن به عنوان وسیله مبادله استفاده می کنیم، این یک اولویت انحصاری از سوی بانک مرکزی نیجریه است. اما وقتی از آن به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود، کاملاً به دامان ما می‌افتد.

پس از اینکه SEC آخرین مجموعه قوانین حاکم بر فضای دارایی های دیجیتال را معرفی کرد، Bitcoin.com News به دنبال واکنش گادوین Emefiele، فرماندار CBN به این اعلامیه بود. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، Emefiele به درخواست ما پاسخ نداده است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.