نیجریه مهلت بازگرداندن اسکناس‌های نایرا را که به زودی رد شده است تمدید کرد – اخبار بیت کوین آفریقا

بانک مرکزی نیجریه پس از نادیده گرفتن درخواست‌ها برای تمدید مدت زمان بازگرداندن اسکناس‌های قدیمی نایرا، اخیراً اعلام کرد که مهلت بازگرداندن اسکناس‌های قدیمی را به 10 فوریه تغییر داده است. گادوین امفیله، رئیس بانک، گفت که حدود 30000 به اصطلاح سوپر کارگزار این کار را انجام داده‌اند. در سراسر کشور برای کمک به فرآیند

کد خبر : 314282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نیجریه مهلت بازگرداندن اسکناس‌های نایرا را که به زودی رد شده است تمدید کرد – اخبار بیت کوین آفریقا


بانک مرکزی نیجریه پس از نادیده گرفتن درخواست‌ها برای تمدید مدت زمان بازگرداندن اسکناس‌های قدیمی نایرا، اخیراً اعلام کرد که مهلت بازگرداندن اسکناس‌های قدیمی را به 10 فوریه تغییر داده است. گادوین امفیله، رئیس بانک، گفت که حدود 30000 به اصطلاح سوپر کارگزار این کار را انجام داده‌اند. در سراسر کشور برای کمک به فرآیند مبادله پول نقد مستقر شده است.

فرماندار CBN می گوید تمرین تعویض ارز موفقیت آمیز بوده است

بانک مرکزی نیجریه (CBN) اخیراً اعلام کرد مهلت بازگرداندن اسکناس‌های قدیمی نایرا را ده روز دیگر تمدید کرده است. گادوین ایمفیله، فرماندار CBN در بیانیه مطبوعاتی خود در 29 ژانویه گفت که در حالی که این تمرین موفقیت آمیز بوده است، تغییر تاریخ ضرب الاجل از 31 ژانویه به 10 فوریه به بانک کمک می کند تا در جوامع روستایی به موفقیت دست یابد.

این اعلامیه پس از هفته‌ها درخواست از سوی ساکنان صورت می‌گیرد که می‌خواستند به آنها زمان بیشتری برای بازگرداندن اسکناس‌های نایرا که به زودی از پول خارج می‌شوند، اعطا شود. اعلام تمدید نیز تنها چند روز پس از آن منتشر شد که یک گزارش Bitcoin.com نشان داد که برخی از بانک‌های نیجریه همچنان در حال توزیع اسکناس‌های قدیمی هستند.

برای اطمینان از دستیابی به اهداف CBN قبل از خروج اسکناس های قدیمی از گردش، Emefiele گفت که کارکنان بانک مرکزی به همراه همتایان خود از کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی (EFCC) در حال بسیج و نظارت بر روند هستند. علاوه بر این، فرماندار گفت که حدود 30,000 به اصطلاح سوپر عامل در سراسر کشور مستقر شده اند تا به فرآیند مبادله پول نقد در مناطقی که بانک ها از آنها پشتیبانی نمی کنند کمک کنند.

CBN جوامع روستایی را هدف قرار می دهد

Emefiele درباره موفقیت بانک مرکزی تاکنون گفت:

ما خوشحالیم که تا کنون، این تمرین به نرخ موفقیت بیش از 75٪ از N2.7 تریلیون رسیده است. [$5.86 billion] خارج از سیستم بانکی برگزار می شود.

فرماندار همچنین گفت که هدف آن این است که به ساکنان دارای پول واقعی فرصتی بدهد تا پول های به دام افتاده خود را برای مبادله در CBN واریز کنند.

در همین حال، Emefiele که به حمایت مالی از تروریست ها متهم شده است، در بیانیه خود تاکید کرد که هدف بانک مرکزی نه تنها افزایش اثربخشی سیاست پولی خود بلکه کمک به سازمان های امنیتی نیجریه در مبارزه با راهزنان و آدم ربایان است. Emefiele افزود: با پول زدایی از اسکناس های قدیمی، CBN به دستور خود مبنی بر طراحی مجدد ارز خود هر پنج تا هشت سال یکبار پایبند خواهد بود.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.