نیجریه “سیاست ملی بلاک چین” را تصویب می کند، بازیکن صنعت می گوید بانک مرکزی بعید است ممنوعیت کریپتو را لغو کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] دولت فدرال نیجریه در 3 مه اعلام کرد آنچه را که «سیاست ملی بلاک چین» نامیده است تصویب کرده است. عیسی پانتامی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال نیجریه، گفت که سیاست جدید محصول مشاوره با 56 نهاد و شخصیت است. Lucky Uwakwe، بنیانگذار شرکت ارائه خدمات فناوری Sabi Group، گفت که بانک مرکزی نیجریه

کد خبر : 355414
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
نیجریه “سیاست ملی بلاک چین” را تصویب می کند، بازیکن صنعت می گوید بانک مرکزی بعید است ممنوعیت کریپتو را لغو کند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

دولت فدرال نیجریه در 3 مه اعلام کرد آنچه را که «سیاست ملی بلاک چین» نامیده است تصویب کرده است. عیسی پانتامی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال نیجریه، گفت که سیاست جدید محصول مشاوره با 56 نهاد و شخصیت است. Lucky Uwakwe، بنیانگذار شرکت ارائه خدمات فناوری Sabi Group، گفت که بانک مرکزی نیجریه (CBN) بعید است موضع خود را در مورد ارز دیجیتال صادر شده خصوصی تغییر دهد.

سیاست بلاک چین محصولی از مشاوره های گسترده است

دولت فدرال نیجریه اخیراً آنچه را که عیسی پانتامی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال این کشور به عنوان «سیاست ملی بلاک چین» این کشور توصیف کرده است، تصویب کرد. به گفته پانتامی، سیاست جدید محصول رایزنی های گسترده با حدود 56 نهاد و شخصیت نیجریه است. پانتامی که پس از جلسه شورای اجرایی فدرال به ریاست محمد بوهاری، رئیس جمهور مستعفی نیجریه، صحبت کرد، با اشاره به اینکه این موفقیت برای صنعت بلاک چین چه معنایی دارد، گفت:

امروزه با تصویب سیاست ملی بلاک چین برای نیجریه، به جرات می توان گفت که فناوری بلاک چین با تمامی اجزا و انواع آن در این کشور نهادینه شده است.

وزیر کشور افزود: از شورای امنیت کشور و آژانس ملی توسعه فناوری اطلاعات (NITDA) خواسته شده است که به طور مشترک ابزارهای نظارتی را برای همه بخش ها توسعه و تدوین کنند.

دستورالعمل CBN Crypto

پس از اعلام این خبر، برخی از بازیگران در نیجریه حدس می‌زنند که سیاست جدید نشان‌دهنده تغییر در تمایل دولت خروجی به سمت فناوری است که زیربنای ارزهای دیجیتال است. به‌ویژه، سیاست جدید به معامله‌گران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال نیجریه که هنوز از تأثیرات دستورالعمل بانک مرکزی نیجریه (CBN) بر روی رمزارزها بی‌تاب هستند، امیدوار می‌کند.

Lucky Uwakwe، بنیانگذار شرکت ارائه خدمات فناوری Sabi Group، گفت که سیاست جدید به این معنی است که بازیگران مختلف در صنعت بلاک چین اکنون از حمایت رسمی دولت برخوردار هستند. به گفته Uwakwe، سیاست جدید همچنین نشان می‌دهد که این فناوری «اینجا برای ماندن است».

با این حال، بنیانگذار گروه سابی به Bitcoin.com News گفت که در حالی که این اعلامیه قرار است شرکت کنندگان صنعت بلاک چین را هیجان زده کند، بازیکنان در فضای کریپتو می ترسند که سیاست جدید به تنهایی CBN را مجبور به تغییر موضع خود در مورد ارز دیجیتال صادر شده خصوصی نکند. به گفته اوواکوه، این به این دلیل است که بانک مرکزی مستقل عمل می کند.

بانک مرکزی طبق قانون این اختیار را دارد که مستقل عمل کند. اگر CBN تصمیم بگیرد که حتی با این سیاست اجرایی که توسط شورای اجرایی فدرال تصویب شده است، اگر بانک مرکزی همچنان آن را تهدیدی برای ثبات مالی بداند، آنها همچنان این قدرت را دارند که به حفظ آن قانون ادامه دهند. [CBN crypto restriction]اواکوه گفت. طبق گفته Uwakwe، تنها راهی که می‌توان دستورالعمل CBN را حذف کرد زمانی است که خود بانک مرکزی دستورالعمل 5 فوریه 2021 را «حذف» کند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.