نگرانی گلر آمریکایی؛ کی‌روش می‌تواند همه آرزوهای ما را خراب کند

فریدل با اشاره به بازی خوب بال‌های کناری آمریکا که در چلسی و یوونتوس بازی می‌کنند، می‌نویسد: در بازی مقابل انگلیس، دو موقعیت خوب ما برای گلزنی توسط پولیشیچ و مک‌کنی، دو بال کناری ما به وجود آمد. ما باید به ایران گل بزنیم، پس من انتظار دارم پولیشیچ جلوتر بازی کند. من احساس نگرانی

کد خبر : 287222
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
نگرانی گلر آمریکایی؛ کی‌روش می‌تواند همه آرزوهای ما را خراب کند



فریدل با اشاره به بازی خوب بال‌های کناری آمریکا که در چلسی و یوونتوس بازی می‌کنند، می‌نویسد: در بازی مقابل انگلیس، دو موقعیت خوب ما برای گلزنی توسط پولیشیچ و مک‌کنی، دو بال کناری ما به وجود آمد. ما باید به ایران گل بزنیم، پس من انتظار دارم پولیشیچ جلوتر بازی کند. من احساس نگرانی را درباره ایران هم دارم همان‌طور که قبل از تورنمنت داشتم. این بازی با انگلیس متفاوت است؛ انتظار داریم موقعیت‌هایی را خلق کنیم، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و پیروز میدان باشیم. از نظر تاریخی، ما در این مورد خوب نبودیم. من نمی‌گویم این کار را انجام نخواهیم داد اما این من را بیشتر نگران می‌کند. این جام جهانی هم تورنمت شگفتی‌ها بوده است.

دروازه‌بان پیشین تیم بلکبرن انگلیس همچنین به سابقه فعالیت «کارلوس کی‌روش» در آمریکا و همچنین دستیاری «سر الکس فرگوسن» در منچستریونایتد پرداخته و می‌نویسد: کارلوس در بیرون از زمین مسابقه یک جنتلمن و به‌عنوان مربی، آدم سخت‌گیری است. او یک منضبط ساختارگراست. از سوی دیگر، اگر تلاش کنید کاری را از شما می‌خواهد انجام دهید، او بسیار مهربان است. او مردی باهوش و مصمم است. من پس از بازی ایران و ولز دیدم که چطور بازیکنانش پس از پیروزی، با او خوشحالی می‌کردند.

فریدل درباره برنامه کی‌روش به‌منظور مهار بازیکنان سرعتی آمریکا نیز نوشته است: کارلوس، برنامه اصلی خود را برای مهار سلاح‌های تهاجمی ما خواهد گذاشت و تلاش خواهد کرد تا جایی که می‌تواند سرعت و انرژی را از بازیکنان ما بگیرد اما من فکر می‌کنم تمرکز اصلی او برای مهار پولیشیچ خواهد بود.

او درباره بازیکنان شاخص ایران هم نوشت: آنها سه مهاجم خوب به‌ نام‌های علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون دارند و می‌دانند چطور باید از پس «واکر زیمرمن» دفاع آمریکا بر بیایند و موقعیت‌هایی را ایجاد کنند.

فریدل در پایان نوشت: من فکر می‌کنم بازی فیزیکی و پرتکاپویی را میان ایران و آمریکا شاهد باشیم. اگر کارلوس شیوه خود را اجرا کند، بازی آن‌طور جذاب نخواهد بود که نتوانید پلک روی هم بگذارید چراکه او می‌داند ما از لحاظ فوتبالی تیم برتری هستیم.

جدال حساس ایران و آمریکا در آخرین روز بازی‌های گروه دوم جام بیست و دوم امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «الثمامه» دوحه برگزار می‌شود و آمریکایی‌ها برای صعود به دور بعد محکوم به پیروزی برابر ایران هستند اما شاگردان کی‌روش با یک تساوی هم از شانس حداکثری برای صعود برخوردار خواهند بود.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.