نگرانی های مداخله، خوش بینی را برای گاوهای ین فراهم می کند

[ad_1] قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل: مقامات ژاپنی نگه دارند ین گاو نر خوشبین با گفتگوی مداخله ای. USD/JPY نزدیک شدن به سطح کلید 145.00 که در سال 2022 به عنوان منطقه مقاومت قابل توجهی با یک ماه مورد نیاز برای وقفه بالاتر عمل کرد. تاریخ تکرار شود؟ برک‌آوت‌های محدوده روشن است

کد خبر : 370569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۸
نگرانی های مداخله، خوش بینی را برای گاوهای ین فراهم می کند

[ad_1]

قیمت ین ژاپن، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • مقامات ژاپنی نگه دارند ین گاو نر خوشبین با گفتگوی مداخله ای.
  • USD/JPY نزدیک شدن به سطح کلید 145.00 که در سال 2022 به عنوان منطقه مقاومت قابل توجهی با یک ماه مورد نیاز برای وقفه بالاتر عمل کرد. تاریخ تکرار شود؟
  • برک‌آوت‌های محدوده روشن است USDJPY و EURJPY می تواند برخی از فرصت های کوتاه مدت را فراهم کند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی به روز شده سه ماهه سوم برای ین ژاپن را دانلود کنید

بیشتر بخوانید: USD/JPY، EUR/JPY بالاتر رفت زیرا مذاکرات مداخله ین در دستگیری لغزش ناموفق بود

پس زمینه ین ژاپن

ین ژاپن در چند روز گذشته با ادامه مذاکرات مداخله، جایگاه خود را حفظ کرده است. جفت‌های ین اخیراً با توجه به USDJPY به ویژه تأثیرات یک مداخله بالقوه را در حین معامله در یک منطقه کلیدی مقاومت احساس کردند. ین روز را با اندکی قدرت آغاز کرده است، همانطور که در نمودار قدرت ارز در زیر نشان داده شده است و با تعطیلات روز استقلال ایالات متحده می تواند به ویژه در برابر دلار آمریکا افزایش یا افزایش کوتاه مدت داشته باشد.

نمودار قدرت ارز قوی ترین: NZD ضعیف ترین: یورو، دلار آمریکا

image1.png

منبع: FinancialJuice

سوزوکی وزیر دارایی ژاپن در اوایل امروز تایید کرد که در رابطه با بازارهای FX با همتایان آمریکایی در تماس است. وزیر دارایی ژاپن و کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن به سرعت تاکید کردند که سطح FX را زیر نظر نمی گیرند، بلکه اگر حرکت ها بیش از حد و نوسان شود، اقدام خواهند کرد. شرکت کنندگان در بازار خسته شده اند زیرا USDJPY به سمت سطح 150.00 که سطحی بود که در آن مداخله در سال گذشته رخ داد، راه یافت. با این حال، با توجه به نظرات و سطوح GBPJPY و EURJPY، فکر می کنم توجه دقیق به نرخ کاهش ارزش ین در برابر همتایان خود، با کاهش سریع ارزش احتمالاً باعث مداخله مقامات ژاپنی شود، مهم تر خواهد بود.

بر اساس داده‌های نظرسنجی Tankan BoJ، اقتصاد ژاپن برای شروع هفته با بهبود احساسات تجاری در سه ماهه دوم، خبرهای خوبی دریافت کرد. این بهبود در حالی اتفاق می‌افتد که هزینه‌های مواد خام با افزایش تولید کارخانه و افزایش مصرف نیز به اوج خود رسیده است. رشد سالانه تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول به 2.7 درصد رسید و تحلیلگران معتقد بودند که اقتصاد ژاپن در مسیر بهبودی پایدار است. صادرات در آنچه در حال حاضر در سطح جهانی به نظر می رسد کم است، اما این با افزایش هزینه ها و مصرف در جبهه داخلی جبران شده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بدون شک سه ماهه سوم زمانی جذاب خواهد بود که ین به این باور من مربوط می شود که در مقطعی شاهد علائم یا تغییرات احتمالی در سیاست کنترل منحنی بازده (YCC) خواهیم بود. این بدون شک یکی از دلایل کلیدی انتصاب فرماندار اوئدا است زیرا او به عنوان مردی شناخته می شود که می تواند سیاست پولی ژاپن را در مسیر سنتی تر قرار دهد.

با نگاهی به آینده به بقیه روز و با تعطیلات روز استقلال ایالات متحده، می توان آن را آرام کرد. داده های ایالات متحده به ویژه از روز چهارشنبه افزایش می یابد و می تواند در آستانه گزارش NFP ایالات متحده که در روز جمعه منتشر می شود، نوسانات را افزایش دهد. از نظر رویدادهای ریسکی برای ین این هفته چیز زیادی وجود ندارد و اظهارات مقامات احتمالاً منبع اصلی نوسانات ین است.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURJPY

تجزیه و تحلیل EURJPY در حال حاضر دشوار است زیرا ما در سطوحی که آخرین بار در سال 2008 مشاهده شده بود معامله می کنیم. با توجه به شکست ین در حفظ هر نوع قدرت، حرکت در برابر روند کلی صعودی به نظر نمی رسد بازی هوشمندانه ای باشد، به خصوص در سطوح متوسط ​​یا طولانی. افق مدت EURJPY در حال حاضر به شکاف قبلی قیمت در حدود سطح 159.00 نزدیک می شود که می تواند به عنوان نوعی مقاومت با کنترل روانی 160.00 کمی بالاتر عمل کند. از منظر روزانه، ما در حدود 5 روز گذشته در محدوده محدودی تثبیت شده‌ایم و در هر دو جهت ممکن است فرصت‌های کوتاه‌مدتی فراهم شود.

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG برای نشانه ها، می بینیم که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر در EURJPY خالص هستند و 80٪ معامله گران دارای موقعیت های فروش هستند (تا لحظه نگارش این مقاله). با توجه به اینکه EURJPY از 15 ژوئن (RSI 14 روزه) در مناطقی که بیش از حد خرید شده اند، تعجب آور نیست. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم به این معنی که می‌توانیم شاهد ادامه افزایش قیمت EURJPY باشیم و شکاف قیمتی در حدود 159.00 به احتمال زیاد برآورده شود.

EUR/JPY نمودار روزانه

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

  • 156.75
  • 155.00 (سطح روانی)
  • 154.00

سطوح مقاومت:

USDJPY

USD/JPY نمودار روزانه

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

از منظر فنی، USD/JPY از زمان تثبیت زیر سطح 141.00 در نیمه اول ژوئن در حال افت بوده است. ما از آن زمان تاکنون بیش از 300 پیپ به سمت دسته روانشناختی 145.00 افزایش داده ایم

دستگیره 145.00 سال گذشته برای حدود یک ماه کامل (که با کادر صورتی در نمودار مشخص شده است) بین 7 سپتامبر و 6 اکتبر 2022 ثابت ماند، قبل از اینکه به سمت دستگیره 150.00 بالاتر رفت. در این سطح بود که بانک ژاپن وارد عمل شد، آیا تاریخ تکرار می شود؟ همانطور که قبلاً ذکر شد، نظرات مقامات ژاپنی اخیراً نشان می دهد که تحرکات بیش از حد ین ممکن است کاتالیزور مداخله باشد و چیزی که قطعاً ارزش نظارت دارد.

USDJPY در حال حاضر محدود به یک محدوده فشرده درست زیر دستگیره 145.00 با شکست دامنه به سمت نزولی است که احتمالاً منجر به لمس سوم خط روند صعودی می شود. مشابه EURJPY، RSI 14 روزه از 21 ژوئن در محدوده خرید بیش از حد بوده است که بیشتر از یک روایت نزولی پشتیبانی می کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که تصویر اساسی محرک اصلی جفت ین در اکثر سال‌ها بوده است و می‌تواند هر گونه تنظیمات فنی بالقوه را از بین ببرد.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

  • 143.80
  • 142.40
  • 140.00 (سطح روانی)

سطوح مقاومت:

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI)

پیشنهاد شده توسط زین وودا

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.