نگرانی روسای امنیتی نیوزلند در مورد مداخله خارجی

[ad_1] نوشته لوسی کرایمر ولینگتون (رویترز) – روسای اطلاعات نیوزلند روز دوشنبه گفتند که آژانس‌های اطلاعاتی نیوزلند در مورد دخالت خارجی و فعالیت‌های مخرب سایبری پیش از انتخابات اکتبر افزایش یافته است. اندرو همپتون، مدیر کل دفتر امنیت ارتباطات دولت نیوزلند (GCSB) پس از شهادت در پارلمان به رسانه ها گفت: «منصفانه است که بگوییم

کد خبر : 338786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۰۶
نگرانی روسای امنیتی نیوزلند در مورد مداخله خارجی

[ad_1]

نوشته لوسی کرایمر

ولینگتون (رویترز) – روسای اطلاعات نیوزلند روز دوشنبه گفتند که آژانس‌های اطلاعاتی نیوزلند در مورد دخالت خارجی و فعالیت‌های مخرب سایبری پیش از انتخابات اکتبر افزایش یافته است.

اندرو همپتون، مدیر کل دفتر امنیت ارتباطات دولت نیوزلند (GCSB) پس از شهادت در پارلمان به رسانه ها گفت: «منصفانه است که بگوییم نگرانی در مورد مداخله خارجی و همچنین فعالیت های مخرب سایبری در حال افزایش است.

او گفت: “این فقط روند داخلی نیست، بلکه روند بین المللی نیز هست.”

سرویس‌های امنیتی با مقامات انتخاباتی برای بهبود امنیت سایبری و رویه‌ها همکاری می‌کنند و همچنین احزاب سیاسی را در مورد تهدیدات امنیتی و مداخله خارجی توضیح خواهند داد.

هم روسای GCSB و هم روسای سرویس اطلاعاتی امنیتی در برابر کمیته اطلاعاتی که شامل نخست وزیر کشور است به عنوان بخشی از بررسی سالانه خود صحبت می کردند. بسیاری از شهادت ها طبقه بندی شده و برای عموم بسته شد.

همپتون در یک سخنرانی از پیش نوشته شده گفت که در یک سال گذشته، GCSB شاهد تشدید رقابت ژئواستراتژیک در سراسر جهان از جمله در منطقه اقیانوس آرام بوده است، در حالی که حوادث جدی امنیت سایبری همچنان سازمان های نیوزلند را تهدید می کند.

همپتون گفت که بازیگران امنیت سایبری تحت حمایت دولت به طور قابل توجهی با 34 درصد از حوادث ثبت شده که می توانند به بازیگران دولتی مرتبط شوند، از 28 درصد در سال گذشته افزایش یافته است.

هیچ یک از این آژانس‌ها نامی از کشورهای دخیل در این فعالیت نبردند، اما به انتقاد نیوزیلند از چین به دلیل دست داشتن در هکرهای جهانی در سال 2021 و روسیه به دلیل فعالیت مخرب سایبری خود علیه اوکراین در سال 2022 اشاره کردند.

فیل مک کی، سرپرست مدیر کل امنیت، گفت که تهدید مداخله و جاسوسی خارجی باعث نگرانی فزاینده ای است و افزود اطلاعات در مورد کسانی که علیه دولت های خارجی و خانواده های آنها که در کشورهای خود تهدید می شوند، جمع آوری می شود.

مک کی گفت: «نباید مداخله خارجی را تحمل کرد.

(گزارش توسط لوسی کرایمر؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.