نگرانی بانک مرکزی اسپانیا از تورم و پیامدهای آن در لاتام – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی اسپانیا گزارش جدیدی از عملکرد اقتصادهای لاتام در شش ماهه اول سال منتشر کرد. این سند بیان می‌کند که توسعه تورمی کنونی که چندین کشور منطقه دارند، می‌تواند منجر به بی‌ثباتی نهادی شود، حتی در شرایطی که منطقه هنوز در حال بهبودی از همه‌گیری کووید-19 است. گزارش بانک مرکزی اسپانیا نشان

کد خبر : 230668
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
نگرانی بانک مرکزی اسپانیا از تورم و پیامدهای آن در لاتام – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی اسپانیا گزارش جدیدی از عملکرد اقتصادهای لاتام در شش ماهه اول سال منتشر کرد. این سند بیان می‌کند که توسعه تورمی کنونی که چندین کشور منطقه دارند، می‌تواند منجر به بی‌ثباتی نهادی شود، حتی در شرایطی که منطقه هنوز در حال بهبودی از همه‌گیری کووید-19 است.

گزارش بانک مرکزی اسپانیا نشان می دهد لاتام هنوز آسیب پذیر است

بانک اسپانیا اخیراً گزارشی را منتشر کرده است که در آن وضعیت اقتصادی را که لاتام به طور کلی پس از همه‌گیری کووید-19 تجربه می‌کند، بررسی می‌کند. این گزارش که چگونگی حرکت اقتصاد منطقه را در شش ماه اول سال توضیح می‌دهد، توصیف می‌کند که این کشورها حتی زمانی که نشانه‌هایی از بهبودی نشان می‌دهند همچنان آسیب‌پذیر هستند.

تورم یکی از بزرگترین مشکلاتی است که بانک مرکزی اسپانیا پیدا کرد و نرخ ها نزدیک به بالاترین رقم در دو دهه اخیر بوده است. در ماه می، این منطقه نرخ تورم سالانه 9.8 درصدی را ارائه کرد. بزرگترین عناصر در این افزایش قیمت مربوط به موارد ضروری مانند غذا و انرژی است که همراه با کاهش ارزش ارزهای فیات بومی در برابر دلار آمریکا، در کوتاه مدت چشم انداز نگران کننده ای را برای منطقه ارائه می دهد.


بی ثباتی سازمانی ممکن است ظاهر شود

این گزارش توضیح می دهد که در نتیجه همه این موارد، لطام ممکن است موجی از بی ثباتی نهادی را تجربه کند. سند گزارش می دهد:

افزایش احتمالی بی ثباتی سیاسی و اجتماعی (به عنوان مثال، در نتیجه از دست دادن قدرت خرید که آسیب پذیرترین خانوارها در سه ماهه اخیر به دلیل افزایش تورم متحمل شده اند) می تواند چشم انداز رشد منطقه را به طور قابل توجهی مختل کند و مانع اجرای آن شود. اصلاحات اقتصادی گسترده

در گذشته، برخی از اقتصادهای منطقه نشان داده‌اند که به بی‌ثباتی سیاسی و نهادی وابسته هستند. اخیراً، اخراج برخی از اعضای کلیدی دولت آرژانتین باعث تغییر منفی در نرخ مبادله ارز فیات بومی شد و شهروندان به استیبل کوین ها به عنوان محافظ تورم پناه بردند.

با این حال، همه چیز بد نیست، زیرا این گزارش نشان داد که منطقه به سرعت سیاست پولی خود را برای مهار تورم و کاهش ارزش تطبیق داده است. همچنین، در نتیجه بهبود تدریجی اقتصادها پس از شوک همه گیر کووید-19، اعتبار بانکی تحول مثبتی داشته است.

نظر شما در مورد گزارش بانک مرکزی اسپانیا در مورد تورم و اثرات احتمالی آن بر اقتصادهای لاتام چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.