نگرانی امیر – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی؛ حدود 20 روز تا اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا باقیمانده است و ایران باید در گروهی نه چندان دشوار برای صعود به مرحله 1/8 نهایی به مصاف فلسطین، هنگ کنگ و امارات برود. جام ملت های آسیا برای تیم های مدعی معمولا از مرحله ¼ نهایی آغاز می‌شوند و

کد خبر : 447219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
نگرانی امیر – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ حدود 20 روز تا اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا باقیمانده است و ایران باید در گروهی نه چندان دشوار برای صعود به مرحله 1/8 نهایی به مصاف فلسطین، هنگ کنگ و امارات برود. جام ملت های آسیا برای تیم های مدعی معمولا از مرحله ¼ نهایی آغاز می‌شوند و غول های آسیا باید از این مرحله به مصاف هم بروند. تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه نویی شانس بالایی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها خواهد داشت و قطعا برای رسیدن به این راه قلعه نویی حساب ویژه‌ای روی لژیونرهایش کرده است، اما نکته نگران کننده این است که ستاره های ایرانی تیم های اروپایی این فصل با افت عجیبی روبرو شده‌اند و شاید همین موضوع به دردسری برای ژنرال در این بازی ها تبدیل شود.

سعید عزت اللهی

سعید که این روزها با تعطیلات نیم فصل در ایران به سر می‌برد، این فصل پس از شایعات بازگشت به ایران در وایله به میدان رفت و از 20 بازی ممکن فقط در 11 بازی و 644 دقیقه بازی کرد و در این 11 بازی آمار 1 گل و 1 پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. سعید در تیم ملی نشان داده که یکی از مهره های اصلی قلعه نویی به حساب می‌آید و از 6 بازی تیم ملی در این فصل که در لیست بوده در 5 بازی فیکس به میدان رفته ولی گل و پاس گلی نداشته است.

نگرانی امیر

مهدی طارمی

امید اول گلزنی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا این فصل در عرصه باشگاهی درخشش سال های قبلش را نداشته است. مهدی طارمی که در تابستان تا یک قدمی تیم های بزرگی مثل میلان هم رفت این فصل در 23 بازی (1787 دقیقه) برای پورتو به میدان رفت و فقط 6 گل به نام خودش ثبت کرد، مهدی که از سطح خوب خودش فاصله زیادی پیدا کرده در این فصل 4 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است. برخلاف بازی های باشگاهی مهدی در بازی های ملی عملکرد قابل قبول تری داشته است. مهدی در 6 بازی ملی 5 گل زده و 2 پاس گل داده است و قلعه نویی امیدوار است که طارمی در قطر همان مهدی ملی باشد نه مهدی پورتو!

نگرانی امیر

سردار آزمون

شاگرد این فصل مورینیو علاوه بر اینکه رنگ و بویی از سردار فصل قبل ندارد بلکه مصدومیت ها نیز روی عملکرد فردی او تاثیر گذاشت. 23/24 تا این لحظه نه در زمینه باشگاهی و نه در زمینه ملی برای سردار فصل خوبی به شمار نمی‌آید. مرد ترکمن رمی ها این فصل در 12 بازی فقط 225 دقیقه به میدان رفته و فقط یک گل به ثمر رسانده است. او در بازی های ملی در 6 بازی 2 بازی در لیست نبوده و در 4 بازی دیگر موفق شده 4 گل و 2 پاس گل به نام خودش ثبت کند. در فصله 20 روز مانده به بازی ها خیلی سخت به نظر می‌رسد سردار به بهترین فرم خود برسد اما همه امیدواریم که این اتفاق رخ دهد!

نگرانی امیر

علیرضا جهانبخش

یکی دیگر از لژیونرهای نا امید کننده این فصل علیرضا جهانبخش است. مهاجم فاینورد با وجود مصدومیت هایی که این فصل داشته زمانی که شرایط بازی را داشته موفق نشده آمار چشمگیری از خودش به جا بگذارد. جهانبخش در 13 بازی باشگاهی در تمام رقابت ها فقط 425 دقیقه به میدان رفته و در آماری بسیار ضعیف به عنوان مهاحم یک گل و یک پاس گل از خودش به جای گذاشته است. او در بازی های ملی از 6 بازی ممکن در 5 بازی به میدان رفت و آمار یک گل زده را ثبت کرد.

نگرانی امیر

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.