نگاهی عملکرد خرداد ماه وبیمه / ارزش بازاری وبیمه هزار و ۲۱۶میلیارد افت کرد

[ad_1] اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ماهی که گذشت، ارزش بازاری وبیمه حدود ۱۳میلیارد تومان افزایش یافت و در پایان خرداد ماه به ۲۷۳میلیارد تومان رسید. وبیمه در خرداد سهام ۱۵شرکت بورسی، به ارزش بیش از ۱۱میلیارد تومان خریداری کرد. از مهم ترین این شرکت‌ها میتوان به فملی، رمپنا، فولاد و نوری اشاره کرد.

کد خبر : 69416
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 ژوئن 2021 - 22:18
نگاهی عملکرد خرداد ماه وبیمه / ارزش بازاری وبیمه هزار و ۲۱۶میلیارد افت کرد

[ad_1]

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در ماهی که گذشت، ارزش بازاری وبیمه حدود ۱۳میلیارد تومان افزایش یافت و در پایان خرداد ماه به ۲۷۳میلیارد تومان رسید.

وبیمه در خرداد سهام ۱۵شرکت بورسی، به ارزش بیش از ۱۱میلیارد تومان خریداری کرد. از مهم ترین این شرکت‌ها میتوان به فملی، رمپنا، فولاد و نوری اشاره کرد.

از سویی دیگر وبیمه حق تقدم‌های خود در نمادهای دارو و کگل را فروخت و از این طریق درآمدی دو میلیارد و ۳۰۰میلیونی بدست آورد.

بیشترین افزایش در ارزش بازاری مربوط به نمادهای گروه شیمیایی بود که بیش از هفت میلیارد تومان رشد ارزش داشتند. بعد از آن گروه سرمایه‌گذاری‌ها با رشد دو میلیارد و ۵۰۰میلیونی و فلزات اساسی با رشد دو میلیارد و ۲۰۰میلیونی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. از طرفی ارزش بازاری تعدادی از صنایع مثل دارویی‌ها، بانکی‌ها، نیروگاهی‌ها و سیمانی‌ها کاهش پیدا کرد. با وجود این تغییرات گروه محصولات شیمیایی با اختصاص دادن ۹.۸درصد از پرتفوی وبیمه در این زمینه در بین باقی صنایع پیشتاز است. لازم به ذکر است اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی همچنان بیشترین سهم، یعنی ۵۱.۷درصد از پرتفوی وبیمه را به خود اختصاص دادند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

TSR Watermark - 236

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.