نگاهی دقیق به لباس سرسی در تصاویر تازه Eternals

استودیو مارول با همکاری وب سایت Total Film تصاویر تازه Eternals را منتشر کرد که تعدادشان به رقم ۵ می‌رسد. مارول سعی دارد در فاز چهارم Marvel Cinematic Universe توجه ویژه‌ای به معرفی شخصیت‌ها یا گروه‌های جدید داشته باشد. در همین راستا، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را از چندی پیش روی

کد خبر : 104476
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۲۶
نگاهی دقیق به لباس سرسی در تصاویر تازه Eternals


استودیو مارول با همکاری وب سایت Total Film تصاویر تازه Eternals را منتشر کرد که تعدادشان به رقم ۵ می‌رسد.

مارول سعی دارد در فاز چهارم Marvel Cinematic Universe توجه ویژه‌ای به معرفی شخصیت‌ها یا گروه‌های جدید داشته باشد. در همین راستا، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را از چندی پیش روی پرده نقره‌ای برد که اولین ابرقهرمان شرقی فرنچایز را معرفی کرده و ماجراجویی‌های بعدی او را زمینه‌چینی می‌کند. استودیو آمریکایی همچنین Eternals را در لیست اکران دارد که طی ماه‌های آتی از راه رسیده و داستانش درباره گروهی از موجودات فضایی است که قرن‌ها پیش به زمین آمده و ماموریت دارند به نسل بشر کمک کرده و از آن در برابر تهدیدی به نام دیوینت‌ها محافظت کنند. آن‌ها در تمام این مدت هرگز اجازه نداشته‌اند مستقیما در دخالت کنند اما یک اتفاق ناگوار باعث می‌شود از سایه‌ها بیرون بیایند.

اترنالز نه تنها گروه بزرگی را از بازیگران را در خود جای داده، بلکه نام‌های مشهور متعددی را شامل می‌شود. آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، جما چان (Gemma Chan)، ریچارد مدن (Richard Madden)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، سلما هایک (Salma Hayek)، بری کیوگن (Barry Keoghan) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) از جمله کسانی هستند که اعضای گروه ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشند. به این موارد، باید کیت هرینگتون (Kit Harington) را افزود که نقش دین ویتمن را ایفا می‌کند. این شخصیت، یک انسان عادی است اما طی اتفاقاتی به ابرقهرمان تبدیل می‌شود.

وب سایت Total Film ساعاتی قبل تصاویر تازه Eternals را با مخاطب‌های خود به اشتراک گذاشت که تعدادشان به رقم ۵ می‌رسد. دو عدد از تصاویر شخصیت‌های اصلی را با لباس‌های کژوال نشان می‌دهد. مورد سوم، از ریچارد مدن ثبت شده که نقش ایکاریس را ایفا می‌کند. او از اعضای اصلی گروه ابرقهرمانی بوده و از قدرت بسیار زیادی برخوردار است. ایکاریس نه تنها می‌تواند پرواز کند، بلکه قادر است از چشمان خود لیزر شلیک کند. به این موارد باید قدرت، سرعت، چابکی و استقامت فراطبیعی را اضافه کرد. موارد باقی مانده هم سرسی را نشان می‌دهند که لباس ابرقهرمانی‌اش را به تن دارد. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.