نگاهی دقیق به لباس راک در تصاویر پشت صحنه فیلم Black Adam

وب سایت GamesRadar ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشت که لباس بلک ادم را نشان می‌دهد. دواین جانسون (Dwayne Johnson) مدت‌ها قبل از اینکه وارنر و دی‌سی فیلمز به ساخت فرنچایز DC Extended Universe اقدام کنند، به ایفای نقش بلک ادم علاقه‌مند بود. در همین راستا، مذاکره‌های متعددی را

کد خبر : 139997
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۱
نگاهی دقیق به لباس راک در تصاویر پشت صحنه فیلم Black Adam


وب سایت GamesRadar ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشت که لباس بلک ادم را نشان می‌دهد.

دواین جانسون (Dwayne Johnson) مدت‌ها قبل از اینکه وارنر و دی‌سی فیلمز به ساخت فرنچایز DC Extended Universe اقدام کنند، به ایفای نقش بلک ادم علاقه‌مند بود. در همین راستا، مذاکره‌های متعددی را انجام داد تا اقتباس سینمایی این شخصیت کمیک بوکی را ساخته و روی پرده نقره‌ای بیاورد. تلاش‌های جانسون بی‌نتیجه بود تا اینکه DCEU رسما شکل گرفت و استودیوها کار روی فیلم سینمایی شزم را شروع کردند. در ابتدا قرار بود نسخه لایو اکشن بلک ادم در این اثر معرفی شود اما شرایط تغییر کرد تا اثر اختصاصی‌اش در دست ساخت قرار بگیرد. در ضمن، وظیفه کارگردانی روی دوش ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) قرار دارد که قبلا فیلم‌های اکشنی از جمله Non-Stop را ساخته بود.

طبق اطلاعات موجود، داستان Black Adam حول محور یکی از ساکنان کنداق می‌چرخد. اگرچه این شهر مهد جادو و قدرت به شمار می‌رود، تنها حاکمان شرایط خوبی داشته و مردم چاره‌ای جز تحمل رنج ندارند. در چنین شرایطی، یکی از ساکنان به نام بلک ادم به قدرت‌های جادویی دست یافته و سعی می‌کند مقابل ظلم بایستد اما شکست خورده و به اسارت کشیده می‌شود. با گذشت چندین قرن، تعدادی انسان به محل اسارتش رفته و او را آزاد می‎‌کنند. در ضمن، بلک ادم در کمیک بوک‌های دی‌سی گاهی اوقات یک آنتاگونیست و گاهی اوقات یک ضدقهرمان بوده است. فیلم سینمایی این شخصیت نسخه ضدقهرمانش را به تصویر خواهد کشید.

وب سایت GamesRadar ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فیلم Black Adam را به اشتراک گذاشت که تعدادشان به رقم ۳ می‌رسد. البته عکس‌های مزبور نخستین بار در مجله Total Film قرار گرفتند و گیمز رادار تنها نسخه دیجیتالی آن‌ها را برای مخاطبان خود منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.