نگاهی جامع به “ادغام بزرگ” و بزرگترین شکست های بانک در سال 2023 – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] سال 2023 برای صنعت بانکداری ایالات متحده یک ترن هوایی بوده است. فروپاشی سه بانک بزرگ، موجی از شوک را در دنیای مالی وارد کرده است و دارایی‌های آنها از 25 بانک برتری که در سال 2008 سقوط کردند، پیشی گرفته است. موضوع در تاریخ صنعت در طول قرن گذشته. فهرستی از ادغام بانک

کد خبر : 355063
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
نگاهی جامع به “ادغام بزرگ” و بزرگترین شکست های بانک در سال 2023 – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

سال 2023 برای صنعت بانکداری ایالات متحده یک ترن هوایی بوده است. فروپاشی سه بانک بزرگ، موجی از شوک را در دنیای مالی وارد کرده است و دارایی‌های آنها از 25 بانک برتری که در سال 2008 سقوط کردند، پیشی گرفته است. موضوع در تاریخ صنعت در طول قرن گذشته.

فهرستی از ادغام بانک ها، شکست ها و مسائلی که بخش بانکداری ایالات متحده با آن مواجه است

صنعت بانکداری ایالات متحده در سال 2023 شکست خورده است و ارزش بازار ده ها بانک در سراسر کشور در ماه های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. دلایل این مبارزه متفاوت است، برخی انتخاب های ضعیف موسسات مالی را مقصر می دانند و برخی دیگر انگشت خود را به سمت بانک مرکزی ایالات متحده نشانه می گیرند. در حالی که در نظر گرفتن نظرات مختلف مهم است، فهرست جامعی از اطلاعات می‌تواند «ادغام بزرگ» کشور در بخش بانکی و بزرگترین ورشکستگی بانک‌ها در ایالات متحده را روشن کند. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به این تحولات و معنای آنها برای صنعت بانکداری کشور بیندازیم.

  • در سال 1920، داده های تاریخی نشان می دهد که ایالات متحده دارای مجموع 31000 بانک بود. با این حال، تا سال 1929، این تعداد به کمتر از 26000 کاهش یافت. از آن زمان، تعداد بانک‌ها کاهش شدیدی را تجربه کرده است و به میزان خیره‌کننده 84 درصد کاهش یافته است. در نتیجه، امروز کمتر از 4160 بانک فعال هستند.
  • از میان 4150 بانک ایالات متحده، ده بانک برتر بیش از 54 درصد از سپرده های بیمه شده توسط FDIC را در اختیار دارند. چهار بانک بزرگ این کشور تعداد زیادی از بانک ها را جمع آوری کرده اند 211.5 میلیارد دلار در زیان های تحقق نیافته، به طوری که بانک آمریکا بار یک سوم این مبلغ را متحمل می شود.
صنعت بانکداری ایالات متحده در آشفتگی: نگاهی جامع به
ده بانک بزرگ ایالات متحده از نظر دارایی در سال 2023 بر اساس Insider Intelligence.
صنعت بانکداری ایالات متحده در آشفتگی: نگاهی جامع به
مجموع دارایی های First Republic Bank، Silicon Valley Bank و Signature Bank از 25 ورشکستگی بانک برتر در سال 2008 پیشی گرفت.
  • شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) خط اعتباری 50 میلیارد دلاری به جی‌پی مورگان چیس ارائه کرد و خاطرنشان کرد که 13 میلیارد دلار از زیان بانک First Republic را از دست داده است. FDIC هزینه شکست Signature Bank برای صندوق بیمه سپرده خود را حدود 2.5 میلیارد دلار برآورد کرد و سقوط بانک Silicon Valley برای FDIC 20 میلیارد دلار هزینه داشت که مجموع آن را به 35.5 میلیارد دلار رساند.
صنعت بانکداری ایالات متحده در آشفتگی: نگاهی جامع به
نگاهی به بزرگترین ورشکستگی بانک ها در ایالات متحده از سال 2002.
  • علاوه بر سقوط اخیر بانک First Republic، سهام Pacwest Bancorp به شدت در حال سقوط بوده است. طی شش ماه گذشته، Pacwest 73 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است. به گفته افراد آشنا، در حال حاضر Pacwest در حال بررسی گزینه های استراتژیک و فروش احتمالی است.
  • وسترن آلینس بانکورپ نیز با کاهش 57 درصدی سهام در شش ماه گذشته دست و پنجه نرم می کند. در حالی که تعدادی از بانک های شکست خورده شاهد برداشت های قابل توجهی مانند خروج ۱۰۰ میلیارد دلاری فرست ریپابلیک در ماه مارس بودند، اتحاد غربی ادعا می کند که هیچ گونه خروج سپرده غیرعادی مشاهده نکرده است.
  • منابع و آمار نشان می‌دهد که بانک‌های آمریکایی که وام‌های مسکن ارائه می‌کنند به‌طور متوسط ​​301 دلار به ازای هر وام منشأ در سال 2022 از دست داده‌اند که 87.13 درصد از سود 2339 دلاری به ازای هر وام در سال 2021 کمتر است.
  • در سه ماهه دوم سال 2021، بانک ها با دریافت 150 میلیارد دلار اوراق اسناد خزانه 10 ساله، رکورد بدهی دولت را به دست آوردند. با این حال، به لطف ده افزایش متوالی نرخ بهره فدرال رزرو، اوراق قرضه خزانه 10 ساله و 2 ساله در ایالات متحده در حال حاضر معکوس شده است. این بدان معناست که بانک‌هایی که بیش از حد به اوراق قرضه بلندمدت متکی هستند، با مشکل مواجه هستند، زیرا بازده اوراق 2 ساله خزانه داری در واقع بالاتر از اوراق خزانه 10 ساله است.
  • در 3 می 2023، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره بانکی را افزایش داد و اکنون به بالاترین حد خود در 16 سال گذشته رسیده است.
  • در ماه مارس، چهار بانک بزرگ ایالات متحده از نظر دارایی، JPMorgan Chase، Bank of America، Citigroup و Wells Fargo مجموعاً 52 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست دادند.

برچسب ها در این داستان

2023، ورشکستگی بانک ها، نرخ بانک معیار، املاک تجاری، سپرده های بیمه شده توسط FDIC، موسسات مالی، بدهی های دولتی، ادغام بزرگ، سرمایه گذاری های بازار، Pacwest Bancorp، صنعت بانکداری ایالات متحده، زیان های محقق نشده، Western Alliance Bancorp

نظر شما در مورد مشکلاتی که بانک های ایالات متحده در سال 2023 با آن مواجه هستند چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.