نگاهی به Binance، Okx، Crypto.com، Bitfinex و Huobi – Bitcoin News

[ad_1] پس از سقوط FTX، این حادثه باعث شد که بسیاری از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال اسناد اثبات ذخیره و فهرستی از آدرس‌های شناخته شده را منتشر کنند تا کاربران بتوانند پرداخت بدهی پلتفرم‌های معاملاتی را تأیید کنند. در حالی که صحت این لیست های اثبات ذخیره و داشبورد دارایی ها قابل بحث است، آنها

کد خبر : 310056
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
نگاهی به Binance، Okx، Crypto.com، Bitfinex و Huobi – Bitcoin News

[ad_1]

پس از سقوط FTX، این حادثه باعث شد که بسیاری از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال اسناد اثبات ذخیره و فهرستی از آدرس‌های شناخته شده را منتشر کنند تا کاربران بتوانند پرداخت بدهی پلتفرم‌های معاملاتی را تأیید کنند. در حالی که صحت این لیست های اثبات ذخیره و داشبورد دارایی ها قابل بحث است، آنها بینش هایی را در مورد مبالغ هنگفتی از ارزهای دیجیتال که توسط صرافی های بزرگ نگهداری می شوند، ارائه می دهند. به عنوان مثال، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم مبادلات، 66 میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری شده را مدیریت می کند که بیش از 6 درصد از ارزش خالص کل اقتصاد ارزهای دیجیتال 1 تریلیون دلاری است.

بازرسی از 5 لیست اثبات ذخایر که بینشی در مورد ذخایر بزرگ ارزهای دیجیتال ارائه می دهد

بیش از 80 روز از زمانی که Coindesk داستانی در مورد ترازنامه Alameda Research منتشر کرد، می گذرد که نشان می داد میز معاملات کمی دارای مقدار زیادی توکن ftx (FTT) است. سپس، در 6 نوامبر 2022، مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao (CZ) فاش کرد که صرافی او دارایی های FTT خود را می فروشد. از آن زمان، FTT ارزش قابل توجهی را از دست داد و FTX پنج روز بعد در 11 نوامبر برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرد. در آن زمان و قبل از شکست FTX، نظارت بر ذخایر بورس چالش برانگیز بود زیرا مدیران امور را بسیار مبهم نگه می داشتند. این وضعیت باعث شده تا صرافی ها لیست های اثبات ذخیره را منتشر کنند و انتقاداتی از سوی اعضای صنعت کریپتو در مورد انواع خاصی از لیست ها و نحوه حسابرسی آنها وجود دارد.

علاوه بر این، پل مانتر، سرپرست موقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً اظهار داشت که SEC به دقت بر اثبات ذخایر (POR) نظارت دارد. علیرغم شکایات، لیست‌های اثبات ذخیره موجود بینشی در مورد آنچه نهادها دارند ارائه می‌کند و تا حدی به بهبود ثبات بازار کمک می‌کند زیرا مردم می‌توانند بر دارایی‌ها نظارت کنند. در زیر بررسی پنج صرافی مختلف دارایی‌های کریپتو متمرکز و دارایی‌های آن‌ها در دارایی‌های کریپتو تا تاریخ 22 ژانویه 2023، طبق فهرست صرافی nansen.ai است. نانسن دارای داشبوردی برای 18 پلتفرم صرافی متمرکز مختلف است.

بایننس

بایننس بزرگترین شرکت با 66 میلیارد دلار دارایی دیجیتال است که در ذخایر غول صرافی ارزهای دیجیتال نگهداری می شود. در 22 ژانویه، بزرگترین صرافی رمزارز از نظر حجم معاملات، دارای 486427 بیت کوین (BTC) به ارزش 11.1 میلیارد دلار بود. از نظر استیبل کوین، بایننس 13.2 میلیارد دلار تتر (USDT) و 13.3 میلیارد دلار BUSD دارد.

تخصیص رمز بایننس در 22 ژانویه 2023.

علاوه بر این، بایننس دارای 4.7 میلیون اتر به ارزش 7.6 میلیارد دلار و 7.6 میلیارد دلار دیگر بایننس کوین (BNB) است. این صرافی همچنین بیش از 13 میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری دیگر را در اختیار دارد که بیش از حد نامشخص هستند. اگر ذخیره بایننس از نظر ارزش بازار در بین ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال قرار می گرفت، در جایگاه چهارم قرار می گرفت.

Okx

فهرست داشبورد نانسن نشان می‌دهد که صرافی کریپتو Okx دارای ۷.۶ میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده است. 3 میلیارد دلار از وجوه به صورت تتر (USDT) نگهداری می شود و صرافی همچنین دارای 97656 بیت کوین به ارزش 2.2 میلیارد دلار است.

تخصیص توکن Okx در 22 ژانویه 2023.

25.95 درصد از دارایی های Okx در اتریوم (ETH) یا موجودی 1.2 میلیون اتر به ارزش 1.9 میلیارد دلار با استفاده از نرخ ارز فعلی برای اتریوم نگهداری می شود. علاوه بر این، Okx تقریباً 294 میلیون دلار سکه (USDC) نیز دارد.

Crypto.com

Crypto.com در 22 ژانویه حدود 3.83 میلیارد دلار را مدیریت می کند و دارایی های آن در حال حاضر 44208 بیت کوین به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار است. این صرافی همچنین دارای 514763 ETH است که ارزش آن در روز یکشنبه تقریباً 833 میلیون دلار است.

تخصیص رمز Crypto.com در 22 ژانویه 2023.

داشبورد Crypto.com نانسن همچنین نشان می دهد که پلت فرم معاملاتی 17.28 درصد از دارایی های خود را در shiba inu (SHIB) در اختیار دارد. دارایی های SHIB Crypto.com شامل حدود 55.2 تریلیون SHIB یا 663 میلیون دلار از توکن میم است. این پلتفرم معاملاتی همچنین حدود 585 میلیون دلار سکه (USDC) و 2.1 میلیارد کرون (CRO) به ارزش حدود 167 میلیون دلار را مدیریت می کند.

Bitfinex

پلتفرم تجارت ارز دیجیتال Bitfinex در روز یکشنبه، 22 ژانویه 2023 دارای 8 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده است. 54.29 درصد از دارایی های Bitfinex در بیت کوین (BTC) یا حدود 191,654 BTC، به ارزش 4.36 میلیارد دلار امروز است. 28.15 درصد از دارایی های Bitfinex در توکن های sed leo استفاده نشده (LEO) یا حدود 2.2 میلیارد دلار LEO نگهداری می شود.

تخصیص رمز Bitfinex در 22 ژانویه 2023.

صرافی همچنین دارای 466,014 اتریوم (ETH) به ارزش 756 میلیون دلار در 22 ژانویه است. علاوه بر این، Bitfinex مدیریت 331 میلیون تتر (USDT) و 0.64 درصد از دارایی Bitfinex یا حدود 126 میلیون XRP را در ذخایر دارد.

هوبی

Huobi در 22 ژانویه حدود 3.17 میلیارد دلار دارد و 30.91 درصد از دارایی ها در سکه مبادله ای، توکن huobi (HT) است. این صرافی 196 میلیون HT را مدیریت می کند که ارزش آن تقریباً 980 میلیون دلار امروز به ارزش دلار است.

تخصیص توکن Huobi در 22 ژانویه 2023. پورتفولیوی صرافی در لیست مبادلات nansen.ai نشان داده شده است.

Huobi همچنین دارای 617 میلیون تتر (USDT) و 9 میلیون ترون (TRX) به ارزش 596 میلیون دلار است. 12.13 درصد از دارایی های Huobi در بیت کوین نگهداری می شود، 5.35 درصد در ETH ذخیره می شود و 13.35 درصد از دارایی های Huobi دارایی های رمزنگاری جایگزین هستند که بیش از حد غیرقابل ذکر است. ارزش 7.7 میلیون دلار از 57.58 میلیون HUSD که Huobi در اختیار دارد ناشی می شود که 30.66 درصد از عرضه HUSD است. در حالی که HUSD زمانی یک استیبل کوین بود که به دلار آمریکا متصل می شد، HUSD اکنون با 0.13 دلار به ازای هر سکه معامله می شود.

5 صرافی 88.6 میلیارد دلار یا 8.6 درصد از ارزش فعلی دلار ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

هر پنج صرافی فوق‌الذکر دارایی‌های رمزنگاری 88.6 میلیارد دلاری در مجموع دارند. مجموع ارزش هر پنج ذخایر این صرافی معادل 8.6 درصد از یک تریلیون دلار اقتصاد رمزنگاری فعلی است.

74.49 درصد از 88.6 میلیارد دلار در بایننس نگهداری می شود و مابقی بین Okx، Crypto.com، Bitfinex و Huobi پراکنده شده است. پلتفرم معاملاتی با بزرگترین سکه های توکن صرافی، Bitfinex است که دارای 2.2 میلیارد دلار LEO است. از بین پنج صرافی ذکر شده، بایننس بیشترین بیت کوین (BTC) را با کش 486427 بیت کوین خود دارد.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، داشبورد دارایی، ترازنامه، ترازها، حفاظت از ورشکستگی، بایننس، مدیر عامل بایننس، BitFinex، پلتفرم‌های تبادل کریپتو متمرکز، Changpeng Zhao، دارایی‌های کریپتو، موجودی رمزنگاری، صرافی‌های رمزنگاری، Crypto.com، Cryptocurrency Economy، FTT حسابرسی، دارایی ها، Huobi، فهرست ها، ثبات بازار، Nansen، Nansen.ai، لیست مبادله nansen.ai، ارزش خالص، Okx، Opacity، Paul Munter، اثبات ذخایر، مفهوم اثبات ذخیره، اثبات پرداخت، SEC، حجم تجارت

نظر شما در مورد روند اخیر صرافی های رمزنگاری که لیست های اثبات ذخیره و داشبورد دارایی ها را منتشر می کنند چیست؟ آیا در مورد صحت این لیست ها نگرانی دارید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، فهرست تبادل nansen.ai،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.