نگاهی به گزارش تورم CPI سه ماهه اول 2023 استرالیا

[ad_1] گزارش تورم CPI استرالیا برای سه ماهه اول سال یکی از مهم ترین داده های منتشر شده برای سرمایه گذاران و معامله گران با شروع هفته خواهد بود. انتظار می رود ارقام تورم توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) در نظر گرفته شود و ممکن است بر ارزش دلار استرالیا در برابر سایر ارزهای اصلی

کد خبر : 350669
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
نگاهی به گزارش تورم CPI سه ماهه اول 2023 استرالیا

[ad_1]

گزارش تورم CPI استرالیا برای سه ماهه اول سال یکی از مهم ترین داده های منتشر شده برای سرمایه گذاران و معامله گران با شروع هفته خواهد بود. انتظار می رود ارقام تورم توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) در نظر گرفته شود و ممکن است بر ارزش دلار استرالیا در برابر سایر ارزهای اصلی تأثیر بگذارد.

گزارش تورم سه ماهه اول 2023 استرالیا در روز چهارشنبه

اداره آمار استرالیا (ABS) ارقام تورم سه ماهه اول را در صبح چهارشنبه اعلام خواهد کرد. تحلیلگران بازار انتظار دارند تورم کل به 1.3 درصد در سه ماهه و 6.9 درصد در سال به سال برسد.

اقتصاددانان بانک مشترک المنافع استرالیا (CBA) در گزارشی گفتند: “ما انتظار داریم که شاخص شاخص مصرف کننده در سه ماهه مارس تایید کند که تورم سالانه در سه ماهه دسامبر سال گذشته به اوج خود رسیده است. شاخص CPI ماهانه نشان می دهد که کاهش تورم کالاها در استرالیا نیز مانند سایر نقاط در حال وقوع است. انتظار می‌رود تورم خدمات عامل اصلی افزایش قیمت‌ها باشد.»

سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا بینش هایی را درباره سیاست پولی به اشتراک می گذارند

در اروپا، برخی از سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) بینش هایی را در مورد سیاست پولی بانک مرکزی بلوک یورو به اشتراک گذاشته اند. فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا به خبرنگاران گفت که آخرین اطلاعات مالی منتشر شده راه را برای افزایش نرخ بهره در ماه می نشان می دهد و خاطرنشان کرد که عاقلانه نیست که بانک مرکزی اروپا برنامه های سیاست انقباضی پولی خود را متوقف کند.

فرانسوا ویلروی دی گالهاو، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا و رئیس بانک فرانسه، گفت که انتظار می‌رود تورم کل منطقه یورو تا پایان سال 2024 به هدف 2 درصد کاهش یابد، در حالی که تورم مواد غذایی احتمالاً کاهش خواهد یافت. نیمه دوم سال جاری

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، به خبرنگاران پولیتیکو گفت که افزایش نرخ بهره 50 واحد در ثانیه خارج از میز نیست. واضح است که افزایش بیشتر نرخ ها مورد نیاز است، اما اندازه افزایش نرخ ها به داده های دریافتی بستگی دارد. وابستگی به داده به این معنی است که 50 امتیاز از جدول خارج نمی شود. ما باید شاهد کاهش مداوم در تورم اصلی باشیم که به ما اطمینان دهد که اقدامات ما شروع به کار کرده است.”

اوئدا، فرماندار BoJ در مورد اقتصاد اظهار نظر می کند

کازوئو اوئدا، رئیس بانک ژاپن (BoJ) در سخنانی در پارلمان ژاپن خاطرنشان کرد که “تورم روندی زیر 2 درصد باقی می ماند اما به تدریج در حال افزایش است که تا حدی به دلیل اثر تسهیل پولی است.”

اوئدا گفت که تشدید سیاست پولی در حال حاضر می تواند تورم را در آینده پایین بیاورد، که احتمالاً در حال حاضر تأثیر کاهش هزینه های واردات را کاهش می دهد. فرماندار تازه منصوب شده مجدداً تاکید کرد که “پیش بینی خطر کاهش نرخ تورم بیشتر از ریسک بیش از حد انتظار است، به همین دلیل است که BoJ باید سیاست آسان را در حال حاضر حفظ کند.”

اقتصاد آلمان تا پیشرفت اساسی فاصله دارد؟

سرفصل شاخص آب و هوای تجاری IFO آلمان از 93.2 در ماه مارس به 93.6 در آوریل افزایش یافت. این رقم کمی ضعیف تر از انتظار بازار در سال 94 بود.

نظرسنجی IFO Business آلمان نشان داد که اقتصاد این کشور از یک رشد قابل توجه فاصله دارد. در این گزارش آمده است که اقتصاد فاقد شتاب است و نسبت شرکت هایی که مایل به افزایش قیمت هستند دوباره کاهش یافته است.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.