نگاهی به قسمت دوازدهم سریال قورباغه – جنگ چهره زنانه هم دارد

قسمت دوازدهم سریال قورباغه در جایگاه طولانی‌ترین اپیزود سریال تا به امروز با مطرح‌کردن زوایای پنهان و گم‌شده داستان اصلی‌ِ شخصیت‌های به ظاهر فرعی‌اش تلاش می‌کند تا به صریح‌ترین، شجاع‌ترین و کلیدی‌ترین اپیزود نیم‌فصل دوم سریال تبدیل شود و در رسیدن به این هدف هم موفق عمل می‌کند. در میان اپیزودهایی که با ابهام‌های بسیار

کد خبر : 30692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
نگاهی به قسمت دوازدهم سریال قورباغه – جنگ چهره زنانه هم دارد


تکنولایف

قسمت دوازدهم سریال قورباغه در جایگاه طولانی‌ترین اپیزود سریال تا به امروز با مطرح‌کردن زوایای پنهان و گم‌شده داستان اصلی‌ِ شخصیت‌های به ظاهر فرعی‌اش تلاش می‌کند تا به صریح‌ترین، شجاع‌ترین و کلیدی‌ترین اپیزود نیم‌فصل دوم سریال تبدیل شود و در رسیدن به این هدف هم موفق عمل می‌کند. در میان اپیزودهایی که با ابهام‌های بسیار به پایان می‌رسیدند این قسمت جدید سریال قورباغه است که موفق می‌شود بی‌نقص‌تر از همیشه ظاهر شود. با ویجیاتو همراه باشید.

راستی برای دانلود سریال قورباغه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

  • 480p
  • کیفیت 720
  • کیفیت 1080
  • کیفیت HQ_1080
  • کیفیت BLURAY
  • همه کیفیت ها(پیشنهادی)
قسمت دوازدهم سریال قورباغه

سریال قورباغه از همان نخستین اپیزود ثابت کرده بود که متفاوت‌ترین، خاص‌ترین و متمایزترین سریال شبکه نمایش خانگی تا به امروز است. هومن سیدی نه‌تنها با استفاده از مجموعه‌ای خاص از بهترین بازیگرانی که حتی پیشنهاد هنرنمایی در هر فیلم سینمایی‌ای را هم نمی‌پذیرند به این فرصت تاریخی دست پیدا کرده بود تا یک داستان خیره‌کننده را با همراهی توانمندترین بازیگران ایرانی به تصویر بکشد بلکه از همه پتانسیل و توانایی‌های بازیگران و فیلم‌نامه‌اش هم به خوبی استفاده می‌کرد.

اما جذابیت‌های سریال قورباغه پایان نداشت. اگرچه سریال در نیم‌فصل نخست عجله زیادی برای روایت داستان اصلی‌اش بروز نمی‌داد اما آهسته آهسته به همان سطحی نزدیک شد که از آن انتظار می‌رفت. انفجار کلیدی سریال قورباغه از نیم‌فصل دوم قوت گرفت و به همین دلیل سریال در پایان هر اپیزود یک پله بالاتر از قبل قرار داشت. این عادت که از چند هفته پیش در سریال هومن سیدی و همکارانش شکل گرفته در قسمت جدید سریال قورباغه هم حفظ می‌شود.

دقیقا به همین دلیل است که قسمت جدید سریال قورباغه در مقام یک درام عاشقانه تراژدیک که وظیفه مهم پردازش یکی از شخصیت‌های در سایه را برعهده گرفته به چنان سطح حیرت‌انگیزی از درام دست پیدا می‌کند که نه‌تنها هیچکدام از سریال‌های ایرانی بلکه هیچکدام از اپیزودهای قبلی سریال هومن سیدی و دوستان هم به این سطح تحسین‌برانگیز داستان‌پردازی نزدیک نشده بودند.

داستانِ لیلا

تماشاگر بهترین سریال انحصاری سرویس استریم نماوا تا پیش از تماشای قسمت ۱۲ سریال قورباغه اطلاعات و به طبع آن شناخت زیادی از شخصیت لیلا [با هنرنمایی فرشته حسینی] نداشت. لیلا به‌عنوان خواهر نوری [با درخشش نوید محمدزاده] دختری بود که در حاشیه داستان قرار داشت و فرصت ورود به دایره اصلی ماجرا را پیدا نمی‌کرد.

قسمت دوازدهم سریال قورباغه

همه آن‌چه تماشاگر از زندگی لیلا می‌دانست، آن بود که او در کنار برادرش روزهای سخت گذشته را به بهترین تصویر ممکن از یک زندگی سرشار از ثروت و قدرت تبدیل کرده است. با این حال واضح بود که سهم لیلا از تغییرات به اندازه سهم او از امپراتوری نوری خلاصه شده و دخترک تنهای ماجرا اگر از نوچه‌های سابقاً همه‌کاره نوری اختیارات کم‌تری نداشته باشد احتمالا اهمیت بیشتری هم در خانه ویلایی نوری پیدا نمی‌کند.

با وجود همه تردیدهایی که درباره زندگی لیلا وجود داشت کاملاً واضح بود که سریال به‌زودی به او هم فرصت پردازش بیشتری می‌دهد و این فرصت در قسمت جدید سریال قورباغه به دست آمد. تماشاگری که در ثانیه‌های پایانی قسمت یازدهم به ارتباط مخفی و باورنکردنی لیلا با امیرعلی شمس‌آبادی [با درخشش هومن سیدی] پی برده بود در دوازدهمین اپیزود سریال یکی از ساده‌ترین، بی‌ابهام‌ترین و صریح‌ترین روایت‌های ممکن را در چارچوب رابطه نوری و لیلا تماشا می‌کند.

ایرانی کارت
Dicardo

شکل‌گیری ارتباط میان لیلا و شمس‌آبادی در این قسمت از سریال قورباغه نه‌تنها صریح و بی‌دردسر پیش می‌رود بلکه بدون هیچ ابهامی به پایان می‌رسد. خرده‌داستان‌هایی که قرار است موشکافانه عمل کنند در بسیاری از موارد در پردازش درست راز و رمزهای داستان شکست‌خورده ظاهر می‌شوند و به همین دلیل به جای آن‌که ابهام‌های احتمالی را برطرف کنند، مجموعه‌ای عظیم از پرسش‌های بحث‌برانگیز را در برابر تماشاگر قرار می‌دهند.

با این حال قسمت دوازدهم سریال قورباغه با بازگشتی سرشار از جزییات به گذشته تلاش می‌کند تا ترکیب ارزشمند و پیروزمندانه‌ای از گذشته‌نمایی‌های بی‌ایراد را به تماشاگرش عرضه کند. قطعات پازل آشنایی لیلا با امیرعلی شمس‌آبادی به آرامی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و عشق جوان و ناگهانی لیلا به مرد قدرتمندی که همسر و فرزند دارد، آهسته آهسته روایت می‌شود.

قسمت دوازدهم سریال قورباغه

بزرگترین برگ برنده قسمت جدید سریال قورباغه در شخصیت‌پردازی شخصیت لیلا [با هنرنمایی فرشته حسینی] در نیمه دوم این اپیزود به کار گرفته می‌شود. جایی که لیلا به مرور زمان توسط نگار، همسر شمس‌آبادی [با نقش‌آفرینی آناهیتا افشار]، تحقیر می‌شود و تصمیم می‌گیرد با عشقی که نسبت به همسر او پیدا کرده با انتقامی جانانه در برابر نگار ایستادگی کند. لیلا پس از حذف‌کردن نگار و فرزندش از زندگی امیرعلی شمس‌آبادی با سیاستی مشابه برای حذف پسری که او را دوست دارد هم وارد عمل می‌شود.

به نظر می‌رسد تبدیل‌شدن انسانی لطیف و مهربان به هیولایی ترسناک و غیرقابل کنترل یکی از ویژگی‌های ژنتیکی خاندان نوری باشد. لیلا در شرایطی مشابه با برادرش موفق شده بود خودش را به دردناک‌ترین شکل ممکن به اطرافیانش ثابت کند اما هیچکس درباره تلا‌ش‌های زیرپوستی و زنانه او اطلاعی نداشت و حالا تماشاگر سریال قورباغه نخستین رکن شخصیتی ماجرا لقب می‌گیرد که به تلاش‌های باورنکردنی لیلا نوری پی برده است؛ مطلع‌کردن تماشاگر پیش از شخصیت‌های کلیدی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیلم‌نامه مجموعه داستانی قورباغه هم بوده که بار دیگر در دوازدهمین اپیزود ظاهر می‌شود.

زنانه‌ترین اپیزود در روز جهانی زنان

این قسمت از سریال قورباغه در تاریخ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۸ مارس ۲۰۲۱ منتشر شد. هشتم مارس از دهه‌ها پیش به‌عنوان روز جهانی زنان مطرح شده و مراسم پیرامون آن هر ساله در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می‌شود. قسمت دوازدهم سریال قورباغه به‌عنوان زنانه‌ترین اپیزود سریال [که حتی ضدقهرمان اصلی‌اش را هم یک زن انتخاب کرده] در چنین روزی منتشر شد.

قسمت دوازدهم سریال قورباغه

به نظر می‌رسد که این مصادف‌شدن کاملا اتفاقی باشد چراکه سریال قورباغه در ابتدا قرار بود از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹ پخش شود اما به دلایلی انتشار آن با تاخیر روبرو شد. اما این تصادف جذابیت جالبی را ایجاد کرده است. قسمت اخیر سریال قورباغه به‌عنوان اپیزودی کاملا زنانه که داستان ظهور یک زن قدرتمند و باسیاست در یک خانواده تقریبا مردسالار را نمایش می‌دهد در زنانه‌ترین روز جهان منتشر شد.

نقد سریال قورباغه را در ویجیاتو بخوانید:

  • نگاهی به قسمت اول سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت دوم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت سوم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت چهارم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت پنجم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت ششم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت هفتم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت هشتم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت نهم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت دهم سریال قورباغه
  • نگاهی به قسمت یازدهم سریال قورباغه
Dicardo
GiftCard98
برچسب‌هاسریال ایرانیسریال قورباغه
کپی شد

https://vgto.ir/8yg



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.