نگاهی به دلایل و علل ریجکت ویزای توریستی انگلیس

[ad_1] ریجکت ویزای توریستی انگلیس یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای متقاضیان ویزای این کشور می‌تواند اتفاق بیفتد. سیمرغ سفر به عنوان یکی از متخصصین رفع ریجکتی ویزای انگلیس در ایران، آماده ارائه خدمات به شماست. در این مطلب از وبلاگ سیمرغ سفر قصد داریم نگاهی به دلایل و علل ریجکت ویزای توریستی انگلیس

کد خبر : 89688
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
نگاهی به دلایل و علل ریجکت ویزای توریستی انگلیس

[ad_1]

ریجکت ویزای توریستی انگلیس یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای متقاضیان ویزای این کشور می‌تواند اتفاق بیفتد. سیمرغ سفر به عنوان یکی از متخصصین رفع ریجکتی ویزای انگلیس در ایران، آماده ارائه خدمات به شماست. در این مطلب از وبلاگ سیمرغ سفر قصد داریم نگاهی به دلایل و علل ریجکت ویزای توریستی انگلیس بپردازیم.

«بازدیدکننده واقعی» کیست؟

متقاضی ورود به انگلیس باید بتواند مأمور سفارت این کشور را از نظر این که وی یک بازدیدکننده واقعی و دارای صلاحیت برای ورود به این کشور بوده و تمامی الزامات قانونی مهاجرتی این کشور در ارتباط با بازدیدهای کوتاه مدت را دارد ثابت کند. طبق اعلام راهنمای وزارت کشور انگلیس، برای اثبات این مورد مأمور سفارت سؤالات زیر را از متقاضی ویزای توریستی انگلیس خواهد پرسید:

  • آیا متقاضی قصد انجام فعالیت‌های مجوزدار در انگلیس داشته و آیا بعد از پایان مدت ویزا قصد ترک کشور را دارد؟
  • آیا مأمور سفارت قانع خواهد شد که متقاضی قصد زندگی در انگلیس نداشته و نمی‌خواهد از طریق بازدیدهای متوالی اقامت این کشور را دریافت کند؟
  • آیا متقاضی قصد انجام فعالیت‌های ممنوعه را در انگلیس دارد؟
  • آیا متقاضی پول کافی برای مدتی که در انگلیس می‌خواهد بماند را دارد؟

دلایل معمول برای ریجکت ویزای توریستی انگلیس

با توجه به سؤالات بالا، در ادامه دلایلی را مطرح کرده‌ایم که معمولاً پرونده‌های ویزای توریستی انگلیس به خاطر آن‌ها ریجکت می‌شوند.

هدف از سفر به انگلیس

کافی نبودن جزئیات در مورد علت و هدف از سفر به انگلیس ممکن است یکی از دلایل ریجکت شدن پرونده ویزای انگلیس شما باشد. اگر هدف دلیل سفر شما به انگلیس واضح نباشد، ممکن است افسر ویزا قانع نشود که شما فقط برای مدتی کوتاه قصد بازدید از این کشور دارید. منظور از فعالیت‌های مجوزدار و ممنوعه در انگلیس به طور کلی به کار کردن در انگلیس، به با دریافت دستمزد و چه به صورت داوطلبانه مربوط می‌شود.

وضعیت مالی

در دلایل مربوطه موردی که به وضعیت مالی متقاضی ارتباط داشت در واقع به این نگرانی اشاره دارد که ممکن است متقاضی پول کافی برای سفر توریستی به انگلیس را نداشته و برای کار به این کشور مراجعه می‌کند. به جز در برخی شرایط خاص، کار کردن برای دارندگان ویزای توریستی انگلیس ممنوع می‌باشد.

یکی دیگر از مواردی که معمولاً افسر ویزا ممکن است به آن گیر دهد این است که چگونه کارفرمای شما در ایران به مدت طولانی با ارائه مرخصی موافقت کرده است. در واقع شک افسر ویزا به مدارک استخدامی شما ممکن است سبب ریجکت شدن ویزای انگلیس شما شود. همچنین ممکن است افسر ویزا به دلیل این که آیا متقاضی کلی پس انداز خود یا بخش اعظمی از درآمد خود را در سفر خرج خواهد کرد درخواست ویزای شما را رد کند. گاهی اوقات افسر ویزا به علت مشکوک بودن به این که پول متعلق به شما نیست نیز می‌تواند پرونده ویزای توریستی شما را ریجکت نماید. ممکن است در جلسه از شما در مورد منبع پول موجود در حساب بانکی سؤال شود. به همین دلیل بسیار مهم است که شما بتوانید اطلاعات درست و کامل در مورد بحث‌های مالی سفر خود به انگلیس هم از نظر این که هزینه‌های آن را چگونه تأمین خواهید کرد و هم در مورد وضعیت مالی خود در ایران به افسر ویزا ارائه کنید.

آیا متقاضی قصد انجام فعالیت‌های مجوزدار در انگلیس داشته و آیا بعد از پایان مدت ویزا قصد ترک کشور را دارد؟

آیا مأمور سفارت قانع خواهد شد که متقاضی قصد زندگی در انگلیس نداشته و نمی‌خواهد از طریق بازدیدهای متوالی اقامت این کشور را دریافت کند؟

اساس یک ویزای توریستی یا ویزای دیدار همان طور که از نامش پیداست بازدید کوتاه مدت از انگلیس است و این که متقاضی باید بعد از پایان دوره ویزا به کشور خود بازگردد. اگر کسی به دفعات مختلف و به صورت متوالی به انگلیس به صورت توریستی سفر کند ممکن است این موضوع سؤالات بیشتری در ذهن افسر ویزا در مورد وضعیت زندگی وی در ایران و تاریخچه سفرهای وی ایجاد کند.

پیوند با کشور مادری

اگر متقاضی در پرونده خود مدرکی دال بر داشتن ارتباط و پیوند خانوادگی، فامیلی یا اجتماعی در ایران ارائه نکرده باشد، ممکن است این گونه برداشت شود که وی قصد بازگشت به ایران بعد از اتمام ویزا ندارد. در این گونه موارد نتیجه معمولاً ریجکت شدن ویزاست.

ریجکت ویزای توریستی انگلیس

تاریخچه سفر و مهاجرت

اگر متقاضی سابقه زیادی از سفر به کشورهای مختلف داشته و با تمام شرایط ویزای کشورهای مختلف (شامل سفرهای قبلی انگلیس) مطابقت داشته ممکن است این موضوع بخشی از دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی انگلیس باشد. نگرانی ایجاد شده توسط این موضوع این است که متقاضی قصد چیزی بیشتر از یک سفر توریستی در انگلیس دارد و در پایان دوره ویزا از کشور خارج نخواهد شد. در راهنمای وزارت کشور در این باره به صورت واضح توضیح داده شده است:

«یک الگوی سفرهای مختلف که نشان می‌دهد متقاضی قبلاً الزامات قوانین مهاجرتی انگلیس را داشته ممکن است نشان دهد که وی یک بازدیدکننده واقعی است. همچنین سفر به کشورهای دیگر، مخصوصاً آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند، کشورهای شنگن و سوئیس می‌تواند این موضوع را ثابت کند.»

اگر سابقه ریجکتی هم اگر داشته باشید و تغییری در وضعیت شما ایجاد نشده باشد، ممکن است دوباره با استناد به همان موارد پرونده شما رد شود.

سفرهای زیاد به انگلیس

این نوع ریجکت ها به طور کلی مربوط به کسانی است که ویزای توریستی مالتیپل انگلیس را دارند، ولی ممکن است در مورد متقاضیانی که مدارک و دلایل کافی برای دلیل بازدید مکرر از انگلیس یا به دفعات زیادی طی یک سال یا سال‌های متوالی ارائه نمی‌کنند هم مطرح شود.

آیا متقاضی پول کافی برای مدتی که در انگلیس می‌خواهد بماند را دارد؟

در این مورد افسر ویزا ممکن است به دلیل عدم ارائه حمایت مالی از سوی اسپانسر پرونده را رد کند. همچنین در صورتی که مدارک کافی و کامل در مورد منبع تأمین هزینه سفر شامل هزینه اقامت، غذا و سفر داخل انگلیس و … ارائه نشود و این که خود متقاضی چه میزان پول برای تأمین این هزینه‌ها دارد ممکن است پرونده ریجکت شود. اگر اطلاعات دقیق و جزئی در مورد منابع مالی سفر ارائه نشود، افسر ویزا این گونه نتیجه گیری خواهد کرد که متقاضی قصد کار کردن در انگلیس یا دریافت کمک مالی از دولت انگلیس را دارد.

آیا رفع ریجکتی پرونده‌های قبلی امکان پذیر است؟

مطرح کردن یک پرونده جدید بعد از ریجکت شدن پرونده قبلی تنها در صورتی توصیه می‌شود که علل و دلایلی که سبب ریجکتی شده بودند برطرف شده باشند. علاوه بر این، ارائه مدارک خوب در پرونده جدید با استفاده از قوانین ویزای توریستی انگلیس ممکن است بتواند افسر ویزا را قانع کند که شما یک بازدید کننده واقعی هستید و مشکلاتی که به خاطر آن‌ها قبلاً ریجکت شده بودید برطرف شده است.

مشاوره اقامت انگلیس

تماس با وکلای سیمرغ سفر برای رفع ریجکتی ویزای انگلیس

برای دریافت مشاوره تخصصی و کمک در مورد پرونده اخذ ویزای توریستی انگلیس و همچنین رفع ریجکتی هم اکنون می‌توانید با وکلای تخصصی ما در دفتر تهران و بیرمنگام تماس حاصل نمایید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.