نگاهی به اولین انتقال بیت کوین تلفن به تلفن با استفاده از گوشی هوشمند نوکیا N900 – اخبار بیت کوین

[ad_1] زمانی که ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را ایجاد کرد، کلاینت گره کامل با کیف پولی همراه شد که اغلب به آن بیت کوین-Qt می گویند. مفهوم راستی‌آزمایی پرداخت ساده ناکاموتو (SPV) تا دو سال بعد در دسترس نبود، پس از آن که مایک هرن، توسعه‌دهنده سابق بیت‌کوین Core، بیت‌کوین‌جی را در سال 2011 منتشر

کد خبر : 271434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
نگاهی به اولین انتقال بیت کوین تلفن به تلفن با استفاده از گوشی هوشمند نوکیا N900 – اخبار بیت کوین

[ad_1]

زمانی که ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را ایجاد کرد، کلاینت گره کامل با کیف پولی همراه شد که اغلب به آن بیت کوین-Qt می گویند. مفهوم راستی‌آزمایی پرداخت ساده ناکاموتو (SPV) تا دو سال بعد در دسترس نبود، پس از آن که مایک هرن، توسعه‌دهنده سابق بیت‌کوین Core، بیت‌کوین‌جی را در سال 2011 منتشر کرد. با این حال، قبل از اولین مشتری SPV یا کیف پول بیت‌کوین سبک وزن بهینه‌شده، اولین تلفن به تلفن همراه بود. تراکنش بیت کوین بیش از 11 سال پیش در 7 دسامبر 2010 رخ داد.

ارسال 0.42 بیت کوین از Nokia N900 به Nokia N900 دیگر در سال 2010

بیت کوین ساتوشی به سالگرد 14 سالگی خود نزدیک می شود که در 3 ژانویه 2023 رخ خواهد داد و تا به امروز، شبکه بیت کوین در 99.98777985271 درصد از زمان آغاز به کار خود در 3 ژانویه 2009 فعال بوده است. در چند سال اول بیت کوین زندگی، اکوسیستم زیرساخت بسیار کمی در مقایسه با انبوهی از مبادلات ارز دیجیتال و کیف پول بیت کوین امروزی داشت. دومین کلاینت بیت کوین پروتکل در تاریخ شبکه، Bitcoind در 9 ژانویه 2009 منتشر شد و قبل از اعلام بیت کوین جی، همه باید از یک کلاینت گره کامل، که با نام بیت کوین-Qt نیز شناخته می شود، استفاده می کردند.

با این حال، قبل از اینکه مایک هرن بیت کوین جی را در 7 مارس 2011 اعلام کرد و قبل از اینکه مدل کیف پول SPV فوق العاده محبوب شود و در تلفن های همراه استفاده شود، اولین تراکنش تلفن به تلفن بیت کوین ثبت شده در 7 دسامبر 2010 انجام شد. در آن زمان. عضو bitcointalk.org به نام “Doublec”، پستی را منتشر کرد و اشاره کرد که توانست بیت کویند را روی یک تلفن همراه N900 ساخته شده توسط نوکیا اجرا کند. Doublec پست خود را در ساعت 5:47 صبح (ET) منتشر کرد و تا ساعت 1:30 بعد از ظهر، Ribuck عضو bitcointalk.org توضیح داد که بیت کویند را در نوکیا N900 خود اجرا کرده است.

ریباک پاسخ داد: «این خیلی باحال است. من آن را روی N900 خود نصب کرده‌ام و تا بلوک 2000 می‌روم. من تعجب می کنم که خاش / ها چه خواهد بود – حدس من 50 خاش / ثانیه است. آدرس دریافت بیت کوین خود را به من اطلاع دهید و ما می توانیم اولین تراکنش p2p (تلفن به تلفن) را انجام دهیم.”

نگاهی به اولین انتقال بیت کوین تلفن به تلفن با استفاده از گوشی هوشمند نوکیا 900
N900 از سیستم عامل لینوکس Maemo 5 استفاده می کند، سیستم عاملی که برای تبلت اینترنتی نوکیا 770 ایجاد شده است. ریبوک در پست منتشر شده در دسامبر 2010 توضیح می دهد: «برنامه نویسی برای N900 به طور کلی به زبان C++ در رایانه شخصی لینوکس با استفاده از کامپایلر متقابل انجام می شود.

Doublec پاسخ داد و آدرس بیت کوین خود را با ریبوک و بقیه انجمن به اشتراک گذاشت. “من ایجاد کردم [18T1j] روی تلفن من،” دابلک با اشتراک گذاری آدرس بیت کوین خود اظهار داشت. “من علاقه مندم که ضربه باتری برای اجرای تمام وقت آن چگونه است. دریافت آن *طولانی* طول کشید [blockchain]. وقتی یک آزمایش نسل کوتاه انجام دادم بین 130 تا 150 خاش بر ثانیه می‌گیرم.» Ribuck 0.42 BTC را روز بعد در 8 دسامبر 2010 ارسال کرد.

من 0.42 BTC از N900 خود در ساعت 10.55 GMT ارسال کردم. ریبوک گفت: اگر آن را دریافت کنید، این اولین انتقال بیت کوین ph2ph است. و مانند Doublec، عضو bitcointalk.org گفت که در حال استخراج در بلاک چین BTC با تلفن نوکیا N900 است. اما مقدار هش ریت اختصاصی نوکیا توسط ریباک و دابلک، قدرت هش کافی برای ایجاد پاداش بلاک نداشت.

ریبوک گفت: «مانند تلفن Doublec، هش من بین 130 تا 150 خاش بر ثانیه است. «متوسط ​​زمان پیش‌بینی‌شده برای تولید بلوک 2869 روز در سطح دشواری فعلی 8078 است. که تقریبا [eight] سال‌ها، بنابراین نفسم حبس نمی‌شود.»

ریبوک عضو bitcointalk.org افزود:

با این حال، اگر ما 2869 نفر در تلفن‌ها تولید می‌کردیم، یک نفر هر روز یک بلوک روی تلفن خود ایجاد می‌کرد، بنابراین ممکن است روزی یک بلوک روی تلفن شخصی ایجاد شود.

نکات برجسته بیت کوینر چگونه سیستم عامل N900 از لینوکس و برنامه نویسی C++ استفاده کرد

یک بلوک BTC هرگز پس از مکالمه ریباک و دابلک توسط تلفن همراه تولید نمی‌شود، زیرا دشواری شبکه در روزهای اولیه به طور تصاعدی افزایش می‌یابد. مزارع GPU (واحد پردازش گرافیکی) در آن زمان شروع به ظهور کردند، زیرا ماینر مستعار معروف به Artforz ادعا کرد که 26650 بیت کوین را در طول نه هفته در 23 سپتامبر 2010 استخراج کرده است.

مدت زیادی بعد از آن، Marek Palatinus (استخر Slush، که اکنون به عنوان Braiins Pool شناخته می شود) اولین استخر استخراج بیت کوین را در 27 نوامبر 2010 ایجاد کرد. به زودی اولین دکل ماینینگ ASIC (مدار مجتمع ویژه برنامه) در بازار مصرف کننده در دسترس قرار گرفت. آوالون در آغاز سال 2013. پس از چند سال ترکیب GPU و ASIC، پس از هجوم ماینرهای قابل اعتماد BTC ASIC که در دسترس عموم قرار گرفت، استخراج GPU دیگر مرتبط نبود.

علیرغم این واقعیت که هیچ کس قادر به استخراج بیت کوین با تلفن همراه نبود، تراکنش تلفن به تلفن Ribuck و Doublec همچنان اولین تراکنش در تاریخ از طریق دو گوشی هوشمند N900 بود. ریبوک خاطرنشان کرد که نصب کلاینت بیت کوین بر روی N900 آسان است زیرا میزبان یک سیستم عامل لینوکس با دسترسی ریشه است. علاوه بر این، برنامه نویسی N900 به طور کلی با C++ انجام می شود که با پایگاه کد بیت کوین نیز سازگار است.

برچسب ها در این داستان

artforz، ASICs، Bitcoin Blockchain، Bitcoin-QT، Bitcoin-Qt wallet، BitcoinD، BitcoinJ، Bitcointalk.org، عضو bitcointalk.org، Blockchain، BTC blockchain، C#، ماینرهای مصرف کننده BTC، دسامبر 2010، Doublec، اولین بار در تاریخ ثبت شد. پردازنده‌های گرافیکی، کلاینت لایت، Mike Hearn BitcoinJ، Mike Hearn SPV، استخراج در تلفن، تلفن همراه، N900، Nokia 900، Nokia N900، گوشی Nokia N900، تلفن به تلفن، تلفن‌ها، Ribuck، SPV

نظر شما در مورد اولین تراکنش تلفن به تلفن ثبت شده در گوشی هوشمند نوکیا N900 چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.