نگاهی به انکار اخیر بانک Custodia توسط فدرال رزرو و عقب نشینی بانک مرکزی از بانکداری محدود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس داده‌های فدرال رزرو، در طول قرن گذشته، تعداد بانک‌های آمریکایی به طور قابل توجهی کاهش یافته است و از 30000 بانک در سال 1921 به 4997 بانک آمریکایی در سال 2021 کاهش یافته است. اخیراً، بانک مرکزی ایالات متحده بانک Custodia Bank of Wyoming را رد کرد، یک موسسه مالی که 1.08

کد خبر : 338868
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
نگاهی به انکار اخیر بانک Custodia توسط فدرال رزرو و عقب نشینی بانک مرکزی از بانکداری محدود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس داده‌های فدرال رزرو، در طول قرن گذشته، تعداد بانک‌های آمریکایی به طور قابل توجهی کاهش یافته است و از 30000 بانک در سال 1921 به 4997 بانک آمریکایی در سال 2021 کاهش یافته است. اخیراً، بانک مرکزی ایالات متحده بانک Custodia Bank of Wyoming را رد کرد، یک موسسه مالی که 1.08 دلار به ازای هر دلار سپرده شده توسط مشتریان در اختیار دارد. اگرچه به نظر می رسد پس از فروپاشی سه بانک بزرگ ایالات متحده نیاز به چنین بانکی وجود داشته باشد، فدرال رزرو اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره نگرانی های خود را در مورد مؤسساتی که قصد دارند صرفاً بر یک بخش محدود متمرکز شوند، افزایش داده اند.

توضیح فدرال رزرو در مورد چرایی انکار بانک Custodia بر مشکلات بخش دارایی های رمزنگاری شده تاکید می کند.

اندکی قبل از فروپاشی بانک سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی، و بانک سیگنچر، موسسه مالی شاین، وایومینگ، کوستودیا بانک، از عضویت در سیستم فدرال رزرو محروم شد. هیئت فدرال رزرو تصریح کرد که درخواست ارائه شده توسط Custodia “با عوامل مورد نیاز قانون مغایرت دارد.” این هفته، فدرال رزرو توضیح خود را درباره دلیل رد بانک وایومینگ منتشر کرد. Custodia از بانک های متعددی که در حال حاضر فعال هستند متمایز است، زیرا ذخیره کامل و بیشتر برای پوشش سپرده ها را در اختیار دارد.

بیانیه ای از Custodia که در 24 مارس منتشر شد، نیاز به بانکی را که به این شیوه عمل می کند، پس از فروپاشی چندین بانک برجسته کرد. این شرکت اعلام کرد: «بانک‌های تاریخی در دو هفته گذشته نیاز مبرم به بانک‌های کاملاً حلال را نشان می‌دهد که برای خدمت به صنایع در حال تغییر در عصری که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است، مجهز باشند.» «این دقیقاً مدلی است که توسط Custodia Bank پیشنهاد شده است – برای نگه داشتن 1.08 دلار پول نقد برای پشتوانه هر دلار سپرده شده توسط مشتریان. متأسفانه، فدرال رزرو به اندازه کافی توجه نکرد و اجازه داد ریسک‌های بانکی در بانک‌های معمولی انباشته شود.

فدرال رزرو در تصمیم خود اعلام کرد که “نگرانی های اساسی” در مورد برنامه Custodia از جمله “ویژگی های جدید و بی سابقه” آن دارد. یکی از مشکلاتی که فدرال رزرو با مدل تجاری کاستودیا دارد، تمرکز آن بر بانکداری محدود و ارائه خدمات به مشتریان ارزهای دیجیتال است. هیئت مدیره بانک مرکزی ایالات متحده اعلام کرد: “به طور کلی، هیئت مدیره نگرانی ها را در مورد بانک هایی با طرح های تجاری متمرکز بر بخش محدودی از اقتصاد افزایش داده است.” این نگرانی‌ها در مورد Custodia بیشتر می‌شود، زیرا این یک موسسه سپرده‌گذاری بدون بیمه است که قصد دارد تقریباً صرفاً بر ارائه محصولات و خدمات مرتبط با بخش دارایی‌های رمزنگاری شده تمرکز کند، که نگرانی‌های بیشتری را در مورد ریسک‌های مالی غیرقانونی و ایمنی و سلامت ایجاد می‌کند.

آیا بانکداری محدود می تواند مدل ذخیره کسری فعلی را تهدید کند؟

بانکداری باریک سیستمی است که فعالیت های وام دهی را فقط به سرمایه گذاری های ایمن و کم ریسک محدود می کند و 100% ذخایر الزامی را در برابر این سرمایه گذاری ها حفظ می کند. گاهی اوقات به آن “بانکداری 100٪ ذخیره” می گویند. با این حال، همانطور که Bitcoin.com News در مقاله دیگری در مورد بانکداری ذخایر کسری گزارش کرده است، این روزها بانکداری محدود، به ویژه در میان 4997 بانک در ایالات متحده، عملی رایج نیست. ایالات متحده از زمان سیستم سافولک، روشی که توسط گروهی از بانک‌های مستقر در نیوانگلند در اوایل قرن نوزدهم توسعه یافت، شاهد بسیاری از شیوه‌های بانکی محدود نبوده است.

نگاهی به انکار اخیر بانک محافظه کار فدرال رزرو و عقب نشینی بانک مرکزی از بانکداری محدود
طرفداران بانکداری محدود، همچنین به عنوان بانکداری 100% ذخیره، به مزایای ثبات مالی، کاهش مخاطرات اخلاقی و افزایش شفافیت اعتقاد دارند. بانک‌های باریک می‌توانند ریسک ورشکستگی بانک‌ها را به حداقل برسانند، زیرا در شیوه‌های وام‌دهی پرخطر شرکت نمی‌کنند. علاوه بر این، مالیات دهندگان می توانند از طریق کمک های مالی فدرال رزرو از پرداخت برای بانک های «بسیار بزرگ برای شکست» اجتناب کنند.

در طول سیستم سافولک، بانک‌های عضو مجبور بودند 100% سپرده‌های خود را نزد بانک‌های عضو سافولک ذخیره می‌کردند، بانک‌های عضو سافولک ارز مشترکی صادر می‌کردند که می‌توانست توسط مشتریان هر بانک شرکت‌کننده استفاده شود. علیرغم موفقیت آن در تثبیت سیستم بانکی نیوانگلند، سیستم سافولک در نهایت با بانکداری ذخیره کسری جایگزین شد. همچنین اعتقاد بر این است که این سیستم مشابه بانک‌های مرکزی امروزی عمل کرده است، زیرا یک مطالعه نشان می‌دهد که «بانک تجاری خصوصی نیز برخی از خدماتی را ارائه می‌دهد که امروزه توسط بانک‌های مرکزی ارائه می‌شوند».

صندوق بین المللی پول (IMF) مقاله ای در مورد بانکداری محدود منتشر کرده است، اما نویسنده گزارش می گوید که “هزینه های اقتصادی بانکداری محدود می تواند به ویژه در کشورهای در حال توسعه قابل توجه باشد.” گزارش صندوق بین‌المللی پول همچنین نشان می‌دهد که یک مدل بانکداری اصلی جایگزین بهتری خواهد بود. فدرال رزرو ایالات متحده برای مدتی طولانی، حتی قبل از انکار کوستودیا، از بانکداری محدود عقب نشینی کرده است. سرمقاله ای که توسط klgates.com در سال 2019 منتشر شد، توضیح داد که چگونه “هیات مدیره سیستم فدرال رزرو اخیراً با هدف حفظ وضعیت موجود اقدام کرد.”

این مقاله خاطرنشان کرد که در 12 مارس 2019، بانک مرکزی ایالات متحده یک اخطار پیش از تنظیم قوانین پیشنهادی (ANPR) به مقررات D صادر کرد. نویسندگان، استنلی راگالوسکی و رابرت تامرو جونیور، توضیح دادند که ANPR فدرال رزرو تقریباً در همان زمان آغاز شد. بانک فدرال رزرو نیویورک برنده شکایت علیه موسسه مالی TNB USA شد. TNB “غیر بانکی” در سال 2012 از فدرال رزرو به دلیل درخواست آن برای تبدیل شدن به یک بانک باریک در سال 2010 شکایت کرد.

در آن زمان، TNB ادعا کرد که تأخیر فدرال رزرو به دلیل فشار بانک‌های سنتی است که مدل بانکداری محدود TNB را یک تهدید رقابتی می‌دانستند. استدلال TNB ممکن است فقط محور این وضعیت باشد زیرا مدل بانکداری مدرن فعلی کاملاً مبتنی بر مدل ذخیره کسری است. در زمانی که بانک ها در حال ورشکستگی هستند، یک بانک باریک یا مدل موسسه مالی 100 درصد مبتنی بر ذخیره می تواند بسیار محبوب باشد.

همچنین می‌تواند بانک‌های دیگر را تشویق کند که از این روند پیروی کنند، زیرا بانک‌های دورافتاده که از بانک‌های عضو در سیستم سافولک در اوایل قرن نوزدهم کپی می‌کردند، از ایده بانکداری ذخیره کامل سود می‌بردند. استدلال های متقابل علیه سیستم سافولک نشان می دهد که بانک در تلاش برای ایجاد انحصار بوده است. با این حال، با کاهش 83.34 درصدی تعداد بانک ها در 100 سال گذشته از 30000 به 4997، می توان استدلال کرد که انحصار روی شیوه های بانکداری آزاد وجود دارد.

در همین حال، کاستودیا می گوید که مسائل خود را با بانک مرکزی ایالات متحده به دادگاه می کشد. Custodia در بیانیه‌ای در روز جمعه توضیح داد: «دستور اخیر فدرال رزرو نتیجه ناهنجاری‌های رویه‌ای متعدد، نادرستی‌های واقعی است که فدرال رزرو از تصحیح آن‌ها امتناع ورزید و سوگیری عمومی علیه دارایی‌های دیجیتالی». کاستودیا گفت: «حکم اخیر فدرال رزرو نتیجه ناهنجاری‌های رویه‌ای متعدد، نادرستی‌های واقعی است که فدرال رزرو از تصحیح آن‌ها امتناع ورزید، و سوگیری عمومی علیه دارایی‌های دیجیتال». فدرال رزرو به جای انتخاب کار با بانکی که از یک مدل تجاری کم ریسک و کاملاً محفوظ استفاده می کند، کوته فکری و ناتوانی خود را در انطباق با بازارهای در حال تغییر نشان داد.

کوستودیا افزود:

شاید توجه بیشتر به حوزه‌های ریسک واقعی مانع از تعطیلی بانک‌ها می‌شد که Custodia برای اجتناب از آن ایجاد شد. شرم آور است که کوستودیا باید برای احقاق حقوق خود به دادگاه مراجعه کند و فدرال رزرو را مجبور به رعایت قانون کند.

برچسب ها در این داستان

100% سپرده، 100% ذخایر، 30000 بانک، 4997 بانک، منابع مالی جایگزین، مدیریت دارایی، دارایی ها، بانکداری، ذخایر بانکی، بانک ها، بانک مرکزی، انطباق، ارز رمزنگاری شده، نگهبانی، بانک نگهبانی، نگهداری، خدمات دارایی های دیجیتال، سپرده ها ، اوایل قرن 19، اقتصاد، اقتصاد، فدرال رزرو، فدرال رزرو، امور مالی، موسسات مالی، مقررات مالی، ذخایر کسری، بانکداری با ذخایر کسری، اقتصاد جهانی، سرمایه گذاری، نقدینگی، بازار، پول، بانکداری محدود، بانک های محدود، بانک های نیوانگلند ، مقررات، بانک های ذخیره، ریسک، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، سیستم سافولک، بانک های ایالات متحده، بانک مرکزی ایالات متحده

نظر شما در مورد موضع فدرال رزرو در قبال بخش دارایی های رمزنگاری و روش های محدود بانکی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.