نکونام با این بازیکنان باید قید قهرمانی را بزند

[ad_1] مهدیه دریابیگی: نکونام از امروز در کمپ مرحوم حجازی با استقلال استارت می‌زند. چند روزی است کاپیتان سابق استقلال برای هدایت این تیم با مدیران باشگاه به توافق رسیده است و امروز در حضور تماشاگران و اصحاب رسانه با همان بازیکنانی که از قبل با استقلال قرارداد داشته‌اند کارش را شروع می‌کند، اما استقلال

کد خبر : 368010
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
نکونام با این بازیکنان باید قید قهرمانی را بزند

[ad_1]

مهدیه دریابیگی: نکونام از امروز در کمپ مرحوم حجازی با استقلال استارت می‌زند. چند روزی است کاپیتان سابق استقلال برای هدایت این تیم با مدیران باشگاه به توافق رسیده است و امروز در حضور تماشاگران و اصحاب رسانه با همان بازیکنانی که از قبل با استقلال قرارداد داشته‌اند کارش را شروع می‌کند، اما استقلال بازیکن جدیدی هنوز جذب نکرده است! البته طی روزهای اخیر حتی خبر حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال نیز به گوش می‌رسد اما تا زمانی که همه چیز به صورت قانونی به ثبت نرسد نمی‌توان به شایعاتی که منتشر شده توجه داشت. در همین راستا و برای واکاوی شرایط استقلال به سراغ علی موسوی مهاجم سابق استقلال رفتیم و با او هم‌کلام شدیم. البته موسوی معتقد است که نکونام با بازیکنان فعلی استقلال باید قید قهرمانی را بزند.

نظرتان در خصوص حضور نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال چیست؟
در بین گزینه‌های ایرانی، نکونام به دلیل اینکه در اروپا بوده و با علم روز دنیا بهتر آشنا است، بهتر بود. اما نکته اینجا است که نکونام با چه ابزاری قرار است استقلال را قهرمان کند؟ بازیکنان فعلی استقلال نمی‌توانند به نکونام کمک کنند و استقلال در هر سه خطوط نیاز به بازیکن دارد. فقط پنج، شش بازیکن استقلال در حد این تیم هستند. البته نکونام نمی‌تواند از لیگ ایران بازیکن بخرد چون بازیکنان فعلی لیگ هم نمی‌توانند چندان خوب باشند و استقلال به بازیکن خارجی نیاز دارد.

اما با توجه به قانون جدید امکان خرید بازیکن خارجی برای استقلال وجود ندارد.

درست است. این قانون جدیدی که گذاشتند یعنی اینکه مربی و بازیکن خارجی نیاورید. با توجه به این مسأله استقلال با بازیکنانی که دارد سرنوشت فصل قبل را خواهد داشت. سیلوا قراردادش را با استقلال فسخ کرده است، قایدی باید به امارات برگردد و سرنوشت محبی هم دست باشگاه سانتاکلارا است. یعنی تا اینجای کار هم استقلال سه بازیکن خوب خود را از دست می‌دهد. سیلوا بازیکن خوبی است و محبی هم همینطور اما حضور قایدی برای استقلال هم منفعت است و هم ضرر.

چرا؟

چون همه توپ‌ها در استقلال به این بازیکن ختم می‌شد. تیم‌ها این بازیکن را مهار می‌کردند و استقلال فلج می‌شد. اما وقتی قایدی نباشد استقلال یکدست می‌شود و همه به قایدی فقط اکتفا نمی‌کنند.

نکونام با این بازیکنان باید قید قهرمانی را بزند

گفته می‌شد عزت‌اللهی قرار است به ایران بیاید و با استقلال قرارداد ببندد، نظرتان در خصوص آمدن این بازیکن چیست؟

عزت‌اللهی در خارج ایران بازی کرده است و معمولاً بازیکنان ایرانی که خارج از کشور بازی می‌کنند بعد که برمی‌گردند سخت خودشان را با لیگ ما وفق می‌دهند. در کل باید بگویم فوتبال ایران در حال پسرفت است و نه تنها استقلال بلکه بقیه تیم‌های ایرانی چیزی برای گفتن ندارند. نکته اینجا است که تماشاگران عاشق فوتبال در لیگ ما فقط حاشیه می‌بینند و مدیران ما هم به دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و کسی برای این فوتبال دلش نمی‌سوزد.

هنوز لیگ شروع نشده در مورد استقلال شیطنت به خرج داده و مدعی شدند در جلسه معارفه نکونام از تبلیغات منشوری استفاده شده است. تماشاگران استقلال از این کارشکنی‌ها ناراحت و نگران هستند. نظر شما در این خصوص چیست؟

همیشه شیطنت‌ها در خصوص استقلال بوده است اما مدیران استقلال بی‌خیال هستند و یک بار هم به این فکر نیستند که بی‌خیالی آنها نسبت به این موضوعات چه بر سر هواداران عاشق این تیم می‌آورد. مدیران استقلال توان از بین بردن شیطنت‌های بیرون زمین را ندارند چون دلسوز این تیم نیستند و به فکر خودشان هستند.

یعنی جنگ‌های رسانه‌ای را بلد نیستند؟

آنها آنقدر بی‌خیالند و به فکر خودشان هستند که نمی‌دانند جنگ رسانه‌ای چیست؟ بیچاره هواداران استقلال که گیر چنین مسئولانی افتاده‌اند.

به نظر می‌رسد که این تبلیغات منفی هم از همان روزهای اول به ضرر استقلال شود.

قطعاً همینطور است. اما فوتبال از میان رفته و متأسفانه طی سال‌های اخیر هواداران فوتبال فقط با حواشی مواجه هستند. متأسفم که مدیران ما هم کوچکترین دلسوزی در خصوص این تیم ندارند و فقط به فکر خودشان هستند.

نکونام با این بازیکنان باید قید قهرمانی را بزند

بیشتر بخوانید:

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.