نکونام:امسال فولاد خیلی مظلوم واقع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی گفت: بازی‌های جام حذفی به گونه ای است که شما باید با تمام تمرکز روی یک بازی به میدان بروید و ما هر بازی را با این فکر

کد خبر : 85429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
نکونام:امسال فولاد خیلی مظلوم واقع شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی گفت: بازی‌های جام حذفی به گونه ای است که شما باید با تمام تمرکز روی یک بازی به میدان بروید و ما هر بازی را با این فکر و ذهنیت شروع کرده‌ایم. فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم، تیمی که قدمت طولانی در فوتبال ایران دارد و جای خودشان و هواداران‌شان واقعا در لیگ برتر خالی است. ملوان همیشه تیم قابل احترامی است، مردم خوب انزلی و استان گیلان جای‌شان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم هرچه زودتر به جایگاه واقعی خودشان برسند. همانگونه که گفتم آن‌ها تیم پرطرفدار و ریشه داری هستند و در جام حذفی یکی از تیم‌هایی است که حضورش برای هر تیمی با توجه به سوابق‌شان در جام حذفی که شامل قهرمانی‌ها و حضور در مسابقات فینال است، خطرناک خواهد بود.

سرمربی فولاد همچنین گفت: بازی‌های زیادی از تیم ملوان دیده‌ایم، تیم‌شان را خوب آنالیز کرده‌ایم و به نظرم کیفیت فنی خیلی خوبی دارند و بازیکنانی در خط جلو دارند که می‌توانند تاثیرگذار باشند، می‌دانند شکل‌ بازی تیمشان چیست و از بازی چه می‌خواهند که این کار مارا سخت خواهد کرد. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد و فردا باید تمام تمرکز را داشته باشیم و تمام ذهنیت ما روی بازی باشد که بتوانیم ان‌شاءالله در پایان بازی به موفقیت برسیم.

نکونام ادامه داد: نکته ای که دوست دارم در خصوص آن صحبت کنم محرومیت فرشاد احمدزاده است. گرچه ما جایگزین‌های خوبی داریم که آماده هستند و شرایط خوبی داریم اما شما ببینید که در جام حذفی چند بازی است که فرشاد احمدزاده را نداریم. یک بازی اخراج شده و یک جلسه هم محرومش کرده‌اند. اتفاقاتی که امسال برای فولاد افتاد در تاریخ بی سابقه است، با توجه به اینکه نماینده ایران بودیم پنجره نقل و انتقالاتی‌ تیم بسته شد. بازیکن ما را به دلیل حضور تماشاگر در دیداری که نباید تماشاگران حضور می‌داشتند، اخراج کردند و پس از کارت قرمز یک جلسه بلافاصله محرومش کرده‌اند. اگر اینقدر سریع و زود احکام کمیته انضباطی برای همه تیم‌ها صادر می‌شد خیلی خوب بود و قطعا در فوتبال ما این همه بی انضباطی وجود نداشت و شرایط خیلی خوب می‌شد.

نکونام در پایان گفت: شما ببینید ما فرشاد احمدزاده را به دلیل اخراج یک بازی و اکنون هم یک بازی دیگر از دسته داده‌ایم که ما عملاً نتوانسته‌ایم از او در جام حذفی استفاده کنیم و از این اتفاق گله داریم چرا که شرایط غیرمنصفانه‌ای امسال برای فولاد رقم خورد و در بحث داوری در لیگ برتر ضرر کردیم و جایگاه چهارم را از دست دادیم. در شرایطی که تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود به تیم ما کم لطفی شد و خیلی مظلوم واقع شدیم در این شرایطی که استان خوزستان دارد. به نظرم شرایط همیشه و همه جا برابر باشد و همه تیم‌ها بتوانند در شرایط مساوی مبارزه کنند، دیگر از این اتفاقات گذشته است و اکنون تمرکز ما روی بازی فرداست تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان جایگزینی که داریم فردا قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت و با تمرکز بالا و بهترین کیفیت حاضر می‌شویم که ان‌شاءالله بازی خوبی انجام بدهیم و در نهایت بتوانیم موفق باشیم.

254 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.