نکات معاملاتی برای تازه کار در بازار فارکس و بورس – سیستم های معاملاتی – 25 ژوئیه 2022

[ad_1] در این مقاله، نکاتی را برای مبتدیانی که به بازار فارکس و بورس خیره شده اند، پوشش می دهیم. ما از رویکرد پرسش و پاسخ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید برای افراد تازه کار استفاده خواهیم کرد. در زیر پرسش و پاسخ، عناصر کلیدی تجارت موفق در بازار فارکس و بورس توضیح داده

کد خبر : 233462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
نکات معاملاتی برای تازه کار در بازار فارکس و بورس – سیستم های معاملاتی – 25 ژوئیه 2022

[ad_1]

در این مقاله، نکاتی را برای مبتدیانی که به بازار فارکس و بورس خیره شده اند، پوشش می دهیم. ما از رویکرد پرسش و پاسخ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید برای افراد تازه کار استفاده خواهیم کرد. در زیر پرسش و پاسخ، عناصر کلیدی تجارت موفق در بازار فارکس و بورس توضیح داده خواهد شد.

تجارت در بازار فارکس و بورس چیست؟

تجارت یک عملیات سودجویی با خرید و فروش دارایی مالی مانند ارز، سهام یا ارز دیجیتال است. سودجویی در درازمدت اغلب مبتنی بر تحقق قوانین موجود در بازار مالی است. اگر کسی در درازمدت از بازار درآمد کسب کرده باشد، این بدان معناست که بازار حداقل برای آنها تصادفی نبوده است. به عبارت دیگر، شما نوعی قانونمندی در بازار پیدا کرده اید. برخی افراد این نظم ها را همبستگی، الگو، روند، موج، نوسانات، حفره های بازار مالی یا بسیاری از نام های دیگر می نامند. اما همه آنها بدون توجه به اینکه چگونه آنها را صدا کنید، یک قانون هستند. حتی شما در حال انجام نوعی معامله آربیتراژ هستید، اما همچنان از قوانینی استفاده می کنید که برای افراد کمی شناخته شده است. به عنوان مثال، در این مورد، الگویی را پیدا کرده‌اید که برخی مکان‌ها دارایی مالی را ارزان‌تر از جای دیگر می‌فروشند یا برعکس. به طور معمول، این نوع اطلاعات آربریتیج در بازار مالی را می توان با استفاده از همبستگی مثبت یا منفی بین دو کارگزار یا دو صرافی یافت.

اصولی که باید برای تجارت زنده بدانید چیست؟

قوانینی از ساده تا پیچیده در بازار مالی وجود دارد. برای ساده‌تر کردن زندگی شما، من پنج مورد از رایج‌ترین و مهم‌ترین قانون‌ها را برای معامله‌گران در جدول الگوی قیمت جمع‌آوری کرده‌ام. آنها روند، فصلی، چرخه، موج فراکتال و همبستگی هستند. معمولاً هر استراتژی معاملاتی در مورد معاملات فارکس و سهام به گونه ای طراحی شده است که یکی از این پنج قانون را به دست آورد. بهترین راه برای درک این قاعده مندی ها، تجسم بازار با استفاده از نمودار است. به طور معمول، نمودار کندل استیک بیشتر در معاملات فارکس و سهام استفاده می شود. وقتی از نمودار کندل استیک استفاده می کنیم، می توانیم این نظم ها را در نمودار ببینیم. ما می توانیم بر اساس شناختی که از بازار داریم، تصمیم خرید یا فروش بگیریم.

چگونه می توان از این قانونمندی ها برای کسب سود استفاده کرد؟

برای تجسم بازار و درک قوانین موجود در بازار، مهم است که ابزارهای خود را درک کنید. بسته به ابزارها، ممکن است نتوانید قوانین خاص موجود در بازار را شناسایی کنید. اگر بازار از یک نظم ساده تشکیل شده باشد، ممکن است به هیچ ابزاری نیاز نداشته باشید. با این حال، این در بازار مالی مدرن بسیار بعید است. علاوه بر این، باید بدانید که چرا یک ابزار خاص طراحی شده است. هر ابزاری که در بازار مالی استفاده می‌شود، فرضیاتی پیرامون ابزار دارد. زمانی که فرض ابزار برای بازار مناسب نباشد، ابزار ممکن است شکست بخورد. قبل از اعمال کورکورانه هر شاخص فنی مانند MACD، CCI، RSI و غیره، باید بپرسید که این ابزارها چگونه ساخته شده اند و هدف از این ابزارها چیست. این مهمترین سوال برای معامله موفق است. به عنوان مثال، اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار تحلیل مستقیم قیمت هستند. فرض اصلی تحلیل مستقیم قیمت بر اساس حرکت زیگ زاگ بی پایان قیمت است که به عنوان موج فراکتال نیز شناخته می شود.

قوانین را با جزئیات توضیح دهید تا بتوانم بهتر معامله کنم

اگر می خواهید قانونمندی ها را با جزئیات درک کنید، بهتر است از جدول الگوی قیمت که پنج قانون را نشان می دهد استفاده کنید. جدول الگوی قیمت پنج نظم موجود در بازار را نشان می دهد. از چپ به راست، بسته به عوامل داخلی و خارجی که با چه عواملی مرتبط هستند، شکل پیچیده تری از قاعده مندی ها (یا بازار) داریم. جدول الگوی قیمت همچنین نشان دهنده چگونگی تحول بازار مالی از ساده به پیچیده با تعدادی از عوامل داخلی و خارجی تأثیرگذار است.

روند (ستون 1 در جدول الگوی قیمت)

این یک بازار بسیار ساده است، که در آن تنها چند متغیر بر بازار تأثیر می‌گذارند. از این رو، افزایش یا کاهش ثابت را نشان می دهد. تجارت این نوع بازار چندان پیچیده نیست. شما با استفاده از برخی شاخص‌های فنی ساده مانند میانگین متحرک، MACD، و غیره به معامله‌گر موفقی تبدیل می‌شوید. با این حال، در واقعیت، ما اغلب اوقات چنین بازار ساده‌ای را دریافت نمی‌کنیم، زیرا بازار جهانی واقعی مملو از مقررات دولتی بسیاری است، بازیگران متنوع. ، انتشار سریع اطلاعات و غیره

فصلی (ستون 2: فصلی افزایشی + ستون 3: فصلی بودن تغییر در جدول الگوی قیمت)

زمانی که بازار شروع به همبستگی با زمان کرد، ما شروع به دیدن نوعی چرخه در بازار خواهیم کرد. هنگامی که یک چرخه وجود دارد، متوجه خواهید شد، اما چندین چرخه ترکیبی می توانند بسیاری از افراد معمولی را گیج کنند، اگر آموزش نبینند. تصمیم گیری خرید و فروش می تواند در مقایسه با وضعیت بازار در ستون 1 پیچیده تر باشد. مهم ترین فرض در مورد این نوع بازار وجود یک چرخه قطعی است. به عبارت دیگر، اگر بتوانیم طول موج و دامنه چرخه را شناسایی کنیم، می‌توانیم درآمد کسب کنیم.

چرخه های ترکیبی (ستون 4 در جدول الگوی قیمت)

بسیاری از چرخه ها مخلوط می شوند و وجود یک چرخه غالب دشوار است زیرا چرخه های بیش از حد مخلوط شده است. ما برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در این نوع بازار به تصمیم گیری ماهرانه تری نیاز داریم.

موج فراکتال (ستون 5 در جدول الگوی قیمت)

تعداد متغیرهای تأثیرگذار در بازار بسیار زیاد است. به عنوان مثال، مقررات دولتی بیش از حد، بازیگران بسیار متنوع، انتشار اطلاعات بیش از حد و غیره در بازار وجود دارد. یک یا چند چرخه دیگر بر الگوهای بازار تسلط ندارند. بازار کاملاً آشفته به نظر می رسد. گاه نظم و گاه نابسامانی نشان می دهد. برای موفقیت در این بازار، باید چرخه تصادفی را درک کنیم. چرخه تصادفی به این معنی است که یک چرخه دارای طول موج و دامنه معینی نیست. در عوض، چرخه نشان می دهد که طول موج احتمالی و دامنه + چرخه های متعدد ترکیب شده اند. این ساختار چرخه پیچیده به عنوان موج فراکتال شناخته می شود. این نوع بازار حتی پیچیده تر از بازار چرخه ترکیبی در ستون 4 در جدول الگوی قیمت است.

اگر می‌خواهید موفق شوید، بهتر است به این نوع بازار فکر کنید. نکته کلیدی این است که از یک روش مرتبه بالاتر یا برتر فراتر از روش عمومی برای مقابله با چرخه ها استفاده کنید. به جای تلاش برای صرف ساعت های بی شماری برای محاسبه طول موج احتمالی و دامنه چرخه، بهتر است از یک روش هندسی استفاده کنید که بینش ترکیبی را در مورد چرخه های کوچک، چرخه های متوسط، چرخه های بزرگ و چرخه های روی هم قرار می دهد. چنین تحلیل های هندسی شامل اکشن قیمت، الگوی قیمت، الگوی نمودار و غیره است.

خلاصه ای از مقررات

تا اینجا در مورد چهار نظم یا چهار نوع بازار از بالا به پایین بحث کرده ایم. از بالا به پایین، نوع بازار ساده تا پیچیده می شود. در واقع می توان گفت که top one زیر کلاس پایین است. به عنوان مثال، روند می تواند در نوع فصلی بازار نیز گنجانده شود. به همین ترتیب، فصلی را می توان در نوع سیکل ترکیبی بازار نیز گنجاند. به همین ترتیب، نوع چرخه ترکیبی بازار را می توان در بازار نوع موج فراکتال نیز گنجاند زیرا چرخه قطعی تنها زیر مجموعه چرخه تصادفی است. علاوه بر این، بازار نوع موج فراکتال می تواند دارای ویژگی روند نیز باشد. انتخاب تحلیل فنی مناسب واقعاً بر اساس اعتقاد شما به پیچیدگی بازار است. اکنون احتمالاً درک کاملی از جدول الگوی قیمت دارید.

فکر می کنید با چه نوع بازاری در بازار فارکس و بورس سروکار دارید؟

اگر می دانید با چه نوع بازاری سروکار دارید، می توانید ابزار مناسبی را برای بازار انتخاب کنید. این اولین قدم به سوی موفقیت است. از این رو، این یک سوال مهم برای تجارت موفق است. بسیاری از ما، از جمله معامله‌گران معمولی، باور نداریم که بازار ساده است. از این رو، این احتمال وجود دارد که دو نوع بازار اخیر به جای دو نوع بازار اول، به بازار مالی دنیای واقعی نزدیک باشند. بسیاری از مردم نسبت به دیدن چرخه های قطعی در بازار مالی بدبین هستند. به عنوان مثال، اقتصاددان نمی گوید که چرخه تجاری 5 ساله یا 10 ساله است. با این حال، آنها می گویند چرخه تجاری 5 تا 10 سال است. این به این معنی است که می تواند هر دوره ای بین 5 سال تا 10 سال باشد. در برخی موارد شدید، ممکن است بیش از 10 سال و همچنین می تواند کمتر از 5 سال باشد. این بدان معنی است که چرخه تجاری تصادفی است و تعیین کننده نیست. بنابراین، به احتمال زیاد بازار مالی نیز بر اساس چرخه تصادفی است. بنابراین، موج فراکتال بهترین درک را برای معاملات فارکس و سهام فراهم می کند. در این صورت، تحلیل مستقیم قیمت مانند اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار می تواند انتخاب خوبی برای معامله در بازار فارکس و بورس باشد.

معامله گر برای افزایش مطمئن سرمایه چه چیز دیگری باید بداند؟

مدیریت ریسک و اندازه موقعیت، قانون طلایی برای تجارت موفق است. نکته کلیدی این است که این سه متغیر را برای تجارت خود درک کنید.

  • نرخ برد سرسخت
  • میزان موفقیت
  • نسبت پاداش/ریسک

از نظر فیزیکی و روانی، با این مفاهیم در ذهن خود، بافر زیادی برای بازنده شدن معاملات خواهید داشت، اما تخته فنری برای معاملات برنده خواهید شد.

آیا راهنمایی بیشتر در مورد بهبود سود؟

به جای تصمیم گیری سطحی، با تصمیم گیری عمیق معامله کنید. موضوع کیفیت است نه کمیت. بیهوده تجارت سریع بیهوده است. تعداد زیادی از تجارت موفقیت شما را تضمین نمی کند. حتی برای یک معامله، اطلاعات با کیفیت را از نظر فنی (از نمودار) و به طور اساسی (از محیط بازار اطراف) کنار هم قرار دهید.

اگر به دنبال ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل مستقیم قیمت مانند تحلیل مستقیم قیمت مانند اکشن قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار هستید، از وب سایت ما دیدن کنید. وب سایت ما بهترین ابزارها را برای عملکرد قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار ارائه می دهد. محصولات ما شامل نشانگر فنی، مشاور متخصص، ابزارهای تجزیه و تحلیل بین بازار و اسکنر الگو است که بهترین استفاده را از پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت، تجزیه و تحلیل تقاضا، تحلیل توزیع حجم و نوسانات بازار دارد. محدوده محصولات متاتریدر شامل نشانگر الگوی هارمونیک، نشانگر موج الیوت، نشانگر مومنتوم، تجزیه و تحلیل گسترش حجم، نشانگر مقاومت پشتیبانی، شاخص تقاضای عرضه، شاخص تجارت جفت، شاخص نمودار رنکو، شاخص نوسانی و مشاوران خبره است.

https://www.mql5.com/en/users/financeengineer/seller#products

https://algotrading-investment.com/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.