نکات فنی به افزایش فشار نزولی برای Loonie اشاره می کند

[ad_1] نقاط صحبت دلار کانادا، USD/CAD و EUR/CAD: پیشنهاد شده توسط زین وودا فارکس برای مبتدیان چشم انداز دلار کانادا در روز جمعه تعداد مشاغل زیادی از کانادا منتشر شد که به عنوان توجیهی برای Tiff Macklem، رئیس بانک کانادا (BOC) تلقی خواهد شد. در طول هفته، رئیس بانک مرکزی بر این باور خود تاکید

کد خبر : 264733
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
نکات فنی به افزایش فشار نزولی برای Loonie اشاره می کند

[ad_1]

نقاط صحبت دلار کانادا، USD/CAD و EUR/CAD:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

فارکس برای مبتدیان

چشم انداز دلار کانادا

در روز جمعه تعداد مشاغل زیادی از کانادا منتشر شد که به عنوان توجیهی برای Tiff Macklem، رئیس بانک کانادا (BOC) تلقی خواهد شد. در طول هفته، رئیس بانک مرکزی بر این باور خود تاکید کرد که علیرغم کاهش نرخ تورم اخیر، افزایش بیشتر نرخ بهره لازم است. فرماندار ماکلم اظهار داشت که باید کارهای بیشتری انجام شود زیرا تورم به خودی خود از بین نمی رود. او هشدار داد که فشارهای قیمتی خطر تثبیت شدن را دارد. این نظرات ماکلم نشان می دهد که اگر فدرال رزرو آمریکا به مسیر پیاده روی تهاجمی خود ادامه دهد، BoC عقب نخواهد ماند. افزایش مداوم قیمت نفت می‌تواند شاهد افزایش بیشتر دلار کانادا در هفته آینده باشد و شاید ارزش آن را داشته باشد.

دانش تجارت پایه

انضباط معاملاتی

پیشنهاد شده توسط زین وودا

چشم انداز فنی

USDCAD نمودار روزانه

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

از منظر فنی، USD/CAD از آخرین بالاترین سطح YTD خود در حوالی 30 سپتامبر (نگاه کنید به نمودار) شاهد یک اصلاح پیپ 300 فرد بوده است. اقدام قیمت در بازه زمانی روزانه حداقل تعیین کننده نبوده است زیرا قبل از رسیدن به سطح روانی 1.3500، نقطه نوسان پایین بالاتر قبلی (که نشان دهنده تغییر ساختار نزولی است) را حذف کرده ایم. پس از آن، قبل از فشار دادن، یک شمع صعودی را بسته بودیم، نشانه‌ای از اینکه ممکن است گاوها دوباره کنترل شوند.

با نگاهی به تصویر بزرگتر، صعود صعودی به بالاترین سطح YTD تهاجمی بود و 50 و 100-SMA به خوبی از قیمت فعلی عقب مانده بودند. در صورتی که قیمت با تست مجدد 50 و 100-SMA روی کارت ها زیر سطح بالای YTD باقی بماند، یک فشار بیشتر به سمت پایین ممکن است. بستن شمع هفتگی جمعه همچنان کلیدی است، با بستن شمع به عنوان شمعدان مرد آویزان که نشان دهنده پتانسیل کاهش بیشتر در هفته آینده است. تعداد زیادی تلاقی در حول منطقه 1.3150-1.3300 وجود دارد که با سطح فیب 78.6٪، 50-SMA و همچنین بالای کانال صعودی ردیف می شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% 9% 8%
هفتگی 9% 4% 6%

نمودار روزانه EURCAD

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

از منظر فنی، EURCAD از زمانی که در محدوده 1.28760 پایین آمد، در حال افت بوده است. از آن زمان با بسته شدن شمع ماهانه سپتامبر به عنوان شمع چکشی و تکمیل الگوی شمعدان معکوس ستاره صبحگاهی، افزایش قابل توجهی در حدود 680 پیپ داشتیم. با این حال، شمع هفتگی کنونی یک مانع است زیرا به نظر می رسد احتمالا شاهد بسته شدن شمع داخلی نوار نزولی خواهیم بود که نشان دهنده احتمال کاهش بیشتر در هفته آینده است.

بازه زمانی روزانه یک نشانه فوق‌العاده از عملکرد قیمت در محل کار ارائه می‌دهد، زیرا ما به طور پیوسته بالاتر رفته‌ایم و بالا و پایین‌تر را ایجاد می‌کنیم. میانگین‌های متحرک پشتیبانی را فراهم کرده‌اند، زیرا در حال حاضر با قیمت بالاتر از 20، 50 و 100-SMA بالاتر رفته‌ایم. عملکرد قیمت در روز نشان می دهد که ممکن است یک عقب نشینی برای جفت با سطح روانی 1.3200 درست در وسط میانگین های متحرک وجود داشته باشد که یک لایه تلاقی اضافی را فراهم می کند. از طرف دیگر، شکستن روزانه شمع و بسته شدن در زیر ناحیه 1.3150 منجر به بی اعتبار شدن ساختار صعودی می شود و خرس ها به طور بالقوه کنترل را در دست می گیرند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.