نکات بحران بانکی اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، می گوید که بحران بانکی کنونی اقتصاد ایالات متحده را به رکود نزدیک کرده است. این مقام فدرال رزرو تاکید کرد: “ما مسائل اساسی، مسائل نظارتی پیش روی سیستم بانکی خود داریم.” نیل کشکاری در مورد اقتصاد ایالات متحده، بحران بانکی، رکود نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو

کد خبر : 339701
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
نکات بحران بانکی اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، می گوید که بحران بانکی کنونی اقتصاد ایالات متحده را به رکود نزدیک کرده است. این مقام فدرال رزرو تاکید کرد: “ما مسائل اساسی، مسائل نظارتی پیش روی سیستم بانکی خود داریم.”

نیل کشکاری در مورد اقتصاد ایالات متحده، بحران بانکی، رکود

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، در مصاحبه با شبکه خبری سی بی اس یکشنبه، نظرات خود را در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده، بحران بانکی فعلی و اینکه آیا ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود، به اشتراک گذاشت.

کشکاری در پاسخ به این سوال که آیا بحران بانکی کنونی باعث شده است که اقتصاد آمریکا به سمت رکود نزدیک شود؟

قطعا ما را به هم نزدیکتر می کند. در حال حاضر، آنچه برای ما نامشخص است این است که چقدر از این فشارهای بانکی منجر به بحران اعتباری گسترده می شود.

او با اشاره به اینکه فدرال رزرو وضعیت را “بسیار بسیار دقیق” رصد می کند، هشدار داد: «این تنگنای اعتباری … سپس اقتصاد را کند می کند.

پس از آن چنین فشارهایی می تواند تورم را کاهش دهد. بنابراین ما باید کمتر با نرخ وجوه فدرال کار کنیم تا اقتصاد را به تعادل برسانیم.» اما در حال حاضر، مشخص نیست که این فشارهای بانکی چه تأثیری بر اقتصاد خواهند داشت.»

چندین بانک بزرگ، از جمله بانک سیلیکون ولی و بانک امضا در هفته‌های اخیر شکست خوردند و باعث شد فدرال رزرو، وزارت خزانه‌داری و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) وارد عمل شوند و از سپرده‌گذاران محافظت کنند.

از کشکاری پرسیده شد که آیا مقررات بیشتری برای جلوگیری از ورشکستگی بانک ها لازم است و آیا بیمه سپرده FDIC باید به بالای 250000 دلار افزایش یابد؟ علاوه بر این، او این سوال را مطرح کرد که آیا عقب‌نشینی‌های سال 2018 در مقررات بانک‌های متوسط ​​باید بازگردانده شود. قانون رشد اقتصادی، کمک‌های نظارتی و حمایت از مصرف‌کننده در سال 2018 برخی از مقرراتی را که پس از بحران مالی سال 2008 اجرا شده بود، معکوس کرد.

مسئول فدرال رزرو پاسخ داد:

خب، ما مسائل اساسی، مسائل نظارتی پیش روی سیستم بانکی خود داریم. من سال‌ها استدلال کرده‌ام که بزرگ‌ترین بانک‌های جهان هنوز برای ورشکستگی بزرگ‌تر از آن هستند.

رئیس بانک فدرال رزرو درباره خروج سپرده‌ها از بانک‌های کوچک‌تر به مؤسسات بزرگ‌تر تاکید کرد: دلیل اینکه سپرده‌ها به بانک‌های بزرگ سرازیر می‌شوند، دلیل اینکه کردیت سوئیس توسط دولت سوئیس نجات پیدا کرد، این است که بانک‌ها این موقعیت برتر را دارند. و این ناعادلانه است.» وی توضیح داد:

این یک میدان بازی ناعادلانه است که فشار زیادی بر بانک های منطقه ای و بانک های محلی وارد می کند و باید به آن رسیدگی شود. ما به بانک های منطقه ای در آمریکا نیاز داریم، ما به بانک های محلی در آمریکا نیاز داریم.

زمانی که این دوره استرس را پشت سر گذاشتیم، باید یک سیستم نظارتی ارائه کنیم که هم سلامت سیستم بانکی ما را تضمین کند، هم منصفانه و یکنواخت باشد، بنابراین بانک‌های محلی و بانک‌های منطقه‌ای می‌توانند رشد کنند. کشکاری در پایان گفت: امروز چنین چیزی را نداریم.

برخی از مردم از دولت خواسته اند تا کمک مالی خود را به بانک های کوچکتر گسترش دهد. میلیاردر بیل آکمن اخیراً گفت: “ما به سمت یک قطار شکسته می رویم” و هشدار داد که اگر دولت اجازه دهد بحران بانکی فعلی ادامه یابد، به بانک های کوچکتر آسیب دائمی وارد می شود.

نظر شما در مورد اظهارات نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.