نپال جایزه بانوی شایسته را به یک دختر پلاس سایز داد

[ad_1] میس یونیورس نپال یا همان دختر شایسته امسال نپال برای اولین بار یک زن پلاس سایز یا سایز بزرگ است. بله امثال در نپال جین دیپیکا قوانین و معیارهای زیبایی را در هم شکست و برنده این جایزه معتبر شد. حال او به عنوان دختر شایسته پلاس سایز نپال شناخته می‌شود. دختر شایسته پلاس

کد خبر : 423784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
نپال جایزه بانوی شایسته را به یک دختر پلاس سایز داد

[ad_1]

دختر شایسته پلاس سایز نپال

میس یونیورس نپال یا همان دختر شایسته امسال نپال برای اولین بار یک زن پلاس سایز یا سایز بزرگ است. بله امثال در نپال جین دیپیکا قوانین و معیارهای زیبایی را در هم شکست و برنده این جایزه معتبر شد. حال او به عنوان دختر شایسته پلاس سایز نپال شناخته می‌شود.

دختر شایسته پلاس سایز نپال، او بدنش را دوست دارد

دختر شایسته پلاس سایز نپال، او بدنش را دوست دارد

جین دیپیکا گرت از جمله شرکت کنندگانی بود که در میس یونیورس نپال (Miss Universe Nepal) شرکت کرد. او در پلتفرم‌های رسانه های اجتماعی خود همیشه در مورد آگاهی زنان در مورد سلامت روان‌شان صحبت می‌کند. او بارها به زنان گفته که باید بدن‌شان را هر طور که هست دوست داشته باشند. در واقع این اولین باری است که جایزه دختر شایسته به یک شرکت کننده پلاس سایز یا سایز برگ تعلق می‌گیرد.

جین یک آمریکایی نپالی است که اغلب از رسانه‌های اجتماعی برای عادی سازی اندام‌های سایز بزرگ و تغییر استانداردهای زیبایی برای زنان استفاده می‌کند. او در اینستاگرام خود دائما دیگران را تشویق می‌کند تا ظاهر و بدن‌شان را دوست داشته باشند و آن طور که هستند خود را بپذیرند تا بتوانند اعتماد به نفس کافی برای زندگی کردن و پیشرفت داشته باشند. او می‌گوید: “من معتقدم که پلاس سایز بودن نه تنها یک نوع استاندار زیبایی است، بلکه هر زن با همان ظاهری که دارد، زیباست.”

ماموریت او این است که نماینده زنان پلاس سایز باشد

ماموریت او این است که نماینده زنان پلاس سایز باشد

جین می‌گوید: “من به عنوان زنی پلاس سایز که زیبایی خاصی ندارد و مطابق معیارها و استانداردهای زیبایی نیست، اینجا هستم تا نماینده زنان سایز بزرگ، کسانی که با افزایش وزن و مشکلات هورمونی دست و پنجه نرم می‌کنند، باشم.” او گفت که این زنان همانطور که هستند بی‌نظیرند.

داستان او واقعا الهام بخش است. این که یاد بگیریم خودمان را آن طور که هستیم، بپذیریم خیلی مهم است. ما برای این که به اندازه کافی برای رو به رو شدن با مردم جامعه اعتماد به نفس داشته باشیم، باید شکل و ظاهرمان را بپذیریم. فراموش نکنید که بدن زنان بعد از زایمان یا با اضافه وزن و مشکلات هورمونی به اندازه بدن یک دختر شایسته سال زیبا است و این بدن اصلا هم خجالت آور نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.