نویسندگان ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا معرفی شده‌اند

[ad_1] وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش جدید و اختصاصی، نویسندگان ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا را معرفی کرده است. با گذشت نزدیک به دو دهه، جدیدترین اقتباس سینمایی و لایو اکشن لاکپشت‌های نینجا به سینماها آمد و توانست فروش قابل‌قبولی را در باکس آفیس جهانی ثبت کند. از همین رو، قسمت دوم ساخته شد

کد خبر : 85353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
نویسندگان ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا معرفی شده‌اند

[ad_1]

وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش جدید و اختصاصی، نویسندگان ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا را معرفی کرده است.

با گذشت نزدیک به دو دهه، جدیدترین اقتباس سینمایی و لایو اکشن لاکپشت‌های نینجا به سینماها آمد و توانست فروش قابل‌قبولی را در باکس آفیس جهانی ثبت کند. از همین رو، قسمت دوم ساخته شد و تحت عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows روی پرده نقره‌ای آمد. این فیلم در مقایسه با قسمت اول افت شدیدی در فروش داشت. از همین رو، پارامونت پیکچرز برنامه‌های مربوط به ساخت قسمت سوم را به صورت کامل لغو کرد. حال و با گذشت پنج سال، اقتباس دیگری از این فرنچایز در دست ساخت قرار گرفته است.

وب سایت Deadline در جدیدترین گزارش اختصاصی خود نویسندگان ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا را معرفی کرده است. نفر اول، کالین جاست (Colin Jost) است که فعالیت حرفه‌ای خود را با برنامه Saturday Night Live آغاز کرد. او همچنین نویسندگی هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب را بر عهده داشت. فعالیت‌های کالین به نویسندگی خلاصه نشده و به عنوان بازیگر در آثار مختلفی ایفای نقش کرده که جدیدترینشان Tom & Jerry و Coming 2 America هستند. بد نیست بدانید کالین در سال ۲۰۲۰ میلادی با اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) ازدواج کرد؛ بازیگری که به واسطه نقش بلک ویدو در دنیای سینمایی مارول به شهرت و ثروت زیادی دست یابد.

دومین و آخرین نویسنده Teenage Mutant Ninja Turtles، کیسی جاست (Casey Jost) است. همان‌طور که از نامشان می‌توان حدس زد، آن‌‎ها برادر هستند. کیسی به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده روی پروژه‌های مختلفی کار کرده اما به اندازه کالین معروف و موفق نبوده است. از شاخص‌ترین پروژه‌هایش می‌توان سریال Above Average Presents را نام برد. در ضمن، هفتمین فیلم لاکپشت‌های نینجا در حال حاضر بدون نام بوده و اطلاعاتی هم از خلاصه داستانش موجود نیست. تنها می‌دانیم مانند اقتباس‌های پیشین اتفاقات حول محور چهار لاکپشت جهش‌یافته می‌چرخند.

مایکل بی (Michael Bay) که به عنوان تهیه‌کننده در ساخت Teenage Mutant Ninja Turtles و Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows مشارکت داشته، وظیفه مشابهی را در قبال ریبوت به دوش می‌کشد. البته او تنها تهیه‌کننده نیست و اندرو فورم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller)، اسکات مدنیک (Scott Mednick) و گالن واکر (Galen Walker) همراهی‌اش می‌کنند. در ضمن، نمی‌دانیم چه افرادی روی صندلی کارگردانی نشسته یا صداپیشگی نقش‌های اصلی را انجام می‌دهند.

همزمان با ششمین فیلم لاکپشت‌های نینجا یک پروژه دیگر با محوریت TMNT در دست ساخت قرار دارد. این اثر یک انیمیشن سینمایی بوده و ست روگن (Seth Rogen) و اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) تهیه‌کنندگانش هستند. نام انیمیشن در حال حاضر مشخص نیست اما می‌دانیم از تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۲ (مصادف با ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی) به سینماها خواهد آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.