نویسنده پرفروش مایکل لوئیس در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی سخنرانی می کند

[ad_1] نویسنده کتاب‌های باورنکردنی مانند «کوتاه بزرگ» و «پول‌بال» در یک گفتگوی کنار آتش در کنفرانس میامی صحبت خواهد کرد. سلب مسئولیت: BTC Inc. شرکت مادر مجله بیت کوین و کنفرانس بیت کوین است. مایکل لوئیس نویسنده پرفروش “The Big Short”، “Moneyball”، “Flash Boys”، “Liar’s Poker” و “The Premonition” در یک گفتگوی کنار آتش در

کد خبر : 322645
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
نویسنده پرفروش مایکل لوئیس در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی سخنرانی می کند

[ad_1]

نویسنده کتاب‌های باورنکردنی مانند «کوتاه بزرگ» و «پول‌بال» در یک گفتگوی کنار آتش در کنفرانس میامی صحبت خواهد کرد.

سلب مسئولیت: BTC Inc. شرکت مادر مجله بیت کوین و کنفرانس بیت کوین است.

مایکل لوئیس نویسنده پرفروش “The Big Short”، “Moneyball”، “Flash Boys”، “Liar’s Poker” و “The Premonition” در یک گفتگوی کنار آتش در کنفرانس آینده بیت کوین 2023 در میامی که در 18 می برگزار می شود، حضور خواهد داشت. -20.

آثار لوئیس به عنوان تصاویری سرگرم‌کننده و دقیق از ساختارهای مالی یکپارچه که دنیای ما را دیکته می‌کنند مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند. او دیدگاه منحصربه‌فردی را از چشم شخصیت‌های زندگی واقعی‌اش در مورد حرکت جامعه ارائه می‌کند و شاید شناخته‌شده‌ترین اثر او در بین بیت‌کوین‌ها «The Big Short» باشد که در آن تأثیر بحران اقتصادی را توصیف می‌کند. 2008 – همراه با ذکر بیت کوین.

در حال حاضر، لوئیس میزبان پادکستی به نام «برخلاف قوانین» است که اخیراً یک سری ماهانه جدید با عنوان «در پس‌زمینه» با مصاحبه‌هایی با کارشناسان برای ارائه زمینه‌ای درباره دنیایی که شخصیت‌های کتابش در آن زندگی می‌کنند، به نمایش درآمد.

پیت ریزو، مدیر ارشد محتوای مجله بیت کوین می گوید: “ما از اینکه یکی از پرفروش ترین نویسندگان تمام دوران در بیت کوین 2023 سخنرانی می کند، بسیار هیجان زده هستیم.” صنعت مالی بهتر است و ما امیدواریم روشن کنیم که بیت کوین در حال ساختن این آینده درخشان است.”

بیت کوین 2023 بزرگترین کنفرانس سالانه بیت کوین در جهان است که توسط مجله بیت کوین میزبانی می شود. این کنفرانس به پلتفرمی برای اعلامیه های پیشرفت در صنعت بیت کوین تبدیل شده است. علاوه بر آن، این گفتگوهای کنار آتش ابزاری برای متفکران انتقادی است تا در مورد پذیرش و تأثیر آن بر جامعه بحث کنند و همچنین گفتگوهای سالم را در مورد موضوعات مرتبط پرورش دهند.

مایک ژرمانو، رئیس BTC Inc.، توضیح داد که چگونه این شرکت از اینکه می‌تواند سخنران بزرگ دیگری را به جامعه ما ارائه دهد که چیزهای زیادی برای ارائه دارد و شاید به ما نشان دهد که چگونه در درک پذیرش بیت کوین موفق یا شکست می‌شویم، هیجان‌زده است. ماموریتی که همه ما به آن متعهد شده ایم.»

بیت کوین دارانی که علاقه مند به شرکت در کنفرانس برای شنیدن صحبت های لوئیس هستند، می توانند از B.tc/conference بلیط خریداری کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.