نوسانات بیت کوین چه زمانی افزایش می یابد؟

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین همچنان تحت فشار باقی می ماند و صبح پنجشنبه در معاملات با نقدینگی پایین در آسیا به 18.9 هزار دلار سقوط کرد و با شروع جلسه اروپا به 19 هزار دلار بهبود یافت. نوسانات فشرده باقی می ماند و به BTCUSD اجازه می دهد بیشتر در گوشه مثلث تنگ شود.

کد خبر : 269913
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
نوسانات بیت کوین چه زمانی افزایش می یابد؟

[ad_1]

تصویر بازار

بیت کوین همچنان تحت فشار باقی می ماند و صبح پنجشنبه در معاملات با نقدینگی پایین در آسیا به 18.9 هزار دلار سقوط کرد و با شروع جلسه اروپا به 19 هزار دلار بهبود یافت.

نوسانات فشرده باقی می ماند و به BTCUSD اجازه می دهد بیشتر در گوشه مثلث تنگ شود. تایید رسمی خروج از مثلث با حرکتی بالاتر از اوج های قبلی (اکنون نزدیک به 19.7 هزار دلار) یا نزول به زیر 18.8 هزار دلار دریافت می کنیم. بر اساس کتاب‌های درسی تحلیل فناوری، حرکت مداوم به خارج از این محدوده، نوسانات را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و به طور بالقوه حداقل یک روند میان‌مدت را تشکیل می‌دهد.

CoinGecko در گزارش سه ماهه خود اشاره کرد که در سه ماهه سوم، بیت کوین 1 درصد سقوط کرد که پویایی بهتری نسبت به ارزهای فیات (به جز USD)، شاخص های اصلی سهام، طلا و نفت خام نشان داد. در عین حال، BTC همچنان عقب مانده است و از ابتدای سال 58 درصد از دست داده است.

Arcane Research اشاره کرد که بسیاری از شاخص‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که بیت‌کوین به انتهای بازار نزولی رسیده است. به گفته کارشناسان، مقادیر فعلی شاخص ها “نقطه ورود جذابی را برای سرمایه گذاران نشان می دهد.”

پس زمینه خبر

مایک مک‌گلون، استراتژیست بلومبرگ معتقد است که بیت کوین می‌تواند به یک دارایی ذخیره جهانی همتراز با طلا تبدیل شود که دلیل آن افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و عرضه محدود است. به نظر او، نرخ بیت کوین به زودی بالای 20 هزار دلار تثبیت خواهد شد.

بر اساس گزارش شورای استخراج بیت کوین، نرخ هش شبکه بیت کوین در سال گذشته 73 درصد افزایش یافته است، در حالی که مصرف انرژی تا 41 درصد افزایش یافته است.

کمیسیون اروپا نسبت به تعلیق احتمالی استخراج ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا در بحبوحه بحران انرژی هشدار داده است. این آژانس همچنین پیشنهاد ایجاد یک سیستم رتبه بندی برای ارزهای دیجیتال را در زمینه اثرات زیست محیطی استخراج آنها ارائه کرده است.

ارز دیجیتال جدید Aptos (APT) در اولین دقایق معاملاتی پس از عرضه در بایننس 100 بار افزایش یافت. LayerZero از راه اندازی بلاک چین پل Aptos برای انتقال توکن ها از سایر بلاک چین ها به شبکه جدید Aptos خبر داد.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.