نواقص پروژه‌های تحویل شده مسکن مهر چه زمانی رفع می‌شود؟

اصغر احمدی‌مهرآبادی در حاشیه سفر به خوزستان اظهار کرد: بنا به دعوت استاندار خوزستان، از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی بازدید کردیم و در ادامه از پروژه‌های آبادان نیز بازدید خواهیم داشت. وی افزود: در پی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان به صورت ویژه دیده شود، با همه نیازهای اعلامی مسئولان استان

کد خبر : 50782
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
نواقص پروژه‌های تحویل شده مسکن مهر چه زمانی رفع می‌شود؟


اصغر احمدی‌مهرآبادی در حاشیه سفر به خوزستان اظهار کرد: بنا به دعوت استاندار خوزستان، از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی بازدید کردیم و در ادامه از پروژه‌های آبادان نیز بازدید خواهیم داشت.

وی افزود: در پی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان به صورت ویژه دیده شود، با همه نیازهای اعلامی مسئولان استان خوزستان موافقت شد.

وی با بیان این‌که اعتبارات مورد نیاز تامین می‌شود تا اجرای پروژه‌ها با سرعت انجام شود، ادامه داد:  بنا است پروژه‌های مسکن مهر قبل از پایان دولت به پایان برسند و برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر ضرورت تسریع اجرای پروژه‌های طرح ملی مسکن  نیز گفت:‌ منابع مالی مورد نیاز در اختیار مسئولان استانی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به کار سرعت داده شود.

گرچه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از اتمام پروژه‌های این طرح تا پایان دولت روحانی خبر داده اما نواقص بسیاری از واحدهای تحویل شده به متقاضیان پس از حدود 2 سال همچنان برطرف نشده است. نمونه بارز برخی پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس است که پیمانکار آن، واحدها را بدون آسانسور به متقاضیان تحویل داده است.

در پروژه آسایش پارسه، بسیاری از بلوک‌های مسکن مهر تحویلی آسانسور ندارند. یکی از متقاضیان مسکن مهر این پروژه تیرماه سال گذشته به تسنیم گفته بود:‌مهم ترین مشکل این واحدها عدم نصب آسانسور است، این ساختمان ها 4 طبقه است و فقط چاله آسانسور دارند و هیچ کاری برای آنها نشده است.

وی با بیان این که راه پله واحدها هیچ حفاظی ندارد، افزود: سیم کشی برق واحدها، لوله کشی مربوط به فاضلاب، فلاش تانک، روشویی، دریچه کولر، قرنیز، توالت فرهنگی و… از جمله نواقص واحدهای تحویل شده از سوی شرکت آسایش پارسه است.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه در تحویل به موقع واحدها تاخیر داشته اما مالکان این واحدها باید حدود 6.5 میلیون تومان سود دوره مشارکت را پرداخت کنند.

در حالی بلافاصله پس از اطلاع‌رسانی تسنیم، مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از دستور ویژه خود برای پیگیری و رفع این مشکل خبر داد، اما ساکنان برخی پروژه‌های این طرح در فاز 8 همچنان و پس از گذشت حدود یکسال نسبت به بی‌توجهی پیمانکار گلایه دارند.

223227



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.